Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Ogłoszenie nr 768860-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Kunów oraz jej jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 041 2611356, 2613174, 2611358
faks: 041 2611356, 2613174, 2611358
e-mail: urzad@kunow.pl
www: www.kunow.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.kunow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.kunow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Adres: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie, ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów, punkt przyjęć interesanta na parterze obiektu, a w wypadku jego zniesienia sekretariat (pokój nr 210)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.I.271.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z wybranych części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą można udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy.
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotowych punktów poboru energii, wskazanych w załącznikach nr 1a - 1d do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy PE oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 oraz z 2020 poz. 2026) oraz ze standardami jakości obsługi odbiorców.
2.2. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na 4 części w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy:
2.2.1.Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C11 (wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ). Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia - 12 miesięcy, w taryfie C11 to 451439 kWh przy liczbie 64 pkt rozliczania energii elektrycznej.
2.2.2.Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C12a (wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ). Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia - 12 miesięcy, w taryfie C12a to 500 kWh w strefie szczytowej i 237 kWh w strefie pozaszczytowej przy liczbie 1 pkt rozliczania energii elektrycznej.
2.2.3.Część 3 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C12b (wymienionych w załączniku nr 1c do SIWZ). Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia - 12 miesięcy, w taryfie C12b to 508765 kWh w strefie dziennej i 627800 kWh w strefie nocnej przy liczbie 76 pkt rozliczania energii elektrycznej.
2.2.4.Część 4 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C21 (wymienionych w załączniku nr 1d do SIWZ). Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia - 12 miesięcy, w taryfie C21 to 121150 kWh przy liczbie 3 pkt rozliczania energii elektrycznej.
2.3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia we wszystkich poszczególnych częściach Wykonawca jest zobowiązany do:
2.3.1.zgłoszenia wskazanemu OSD do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej;
2.3.2.składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania obowiązującej dotychczas umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa);
2.3.3.reprezentowania Zamawiającego przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji, a w szczególności do dokonania zgłoszenia grup taryfowych i/lub ich zmian dla poszczególnych obiektów Zamawiającego po procedurze zmiany Wykonawcy.
2.3.4.Wykonanie powyższych czynności (wskazanych w pkt 2.3.1. do 2.3.3.) odbywa się̨ na podstawie pełnomocnictwa stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), które obejmuje prawo do:
a) powiadomienia właściwego OSD o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz
o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej;
b) złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w załącznikach nr 1a - 1d do SIWZ;
c) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem przez Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, w szczególności ustalenia treści i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji i parafowania niezbędne dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku o zmianę Wykonawcy przez OSD właściwego Zamawiającemu;
d) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym OSD podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie Umowy Dystrybucyjnej;
e) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z OSD w sprawach związanych z procesem zmiany Wykonawcy.
2.4.Zamawiający informuje, że na wszystkie ww. części zamówienia procedura zmiany Wykonawcy wprowadzana jest po raz kolejny.
2.5.Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z wybranych części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą można udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy.
2.6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załącznikach nr 1a - 1d do niniejszej SIWZ. Liczba nowych obiektów (PPE) nie może przekroczyć 20 % ilości obiektów (PPE) wskazanych w załącznikach nr 1a - 1d. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od oddania nowych punktów poboru energii elektrycznej, lub zwiększenia liczby punktów poboru i/lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE w załącznikach nr 1a, 1b, 1c lub 1d do SIWZ. Prawo to jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z tego prawa, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu ofertowym Wykonawcy.
2.7.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09310000-5 – Elektryczność
09300000-2 – Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.
2.8.Sprzedaż energii elektrycznej czynnej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucji na terenie, na obszarze którego znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej, z którym Zamawiający podpisze umowę o świadczenie usług dystrybucji najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej czynnej dla Zamawiającego.
2.9.Zamawiający oświadcza, że prognoza zużycia energii wskazana w załącznikach nr 1a - 1d do SIWZ, stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w załącznikach nr 1a - 1d do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE, zmian grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej, parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. Zamawiający informuje Wykonawców, że parametry, które wskazano w załącznikach nr 1a - 1d do SIWZ mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
2.10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę z OSD umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego. Operatorem systemu dla gminy Kunów jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko - Kamienna, Rejon Energetyczny Ostrowiec Św.
2.11. Celem niniejszego, wspólnego zamówienia jest ujednolicenie stawek oraz uproszczenie zasad rozliczania zużycia energii elektrycznej czynnej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe, w szczególności poprzez uzyskanie jednej, stałej ceny za kilowatogodzinę - dlatego w zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej, uwzględnione winny być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego, czy też stałe koszty opłat handlowych. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, na pisemny wniosek Zamawiającego, przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych Prawem energetycznym oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki i w każdym innym obowiązującym w chwili zaistnienia przywołanej okoliczności aktem prawnym dotyczącym standardów jakościowych obsługi. Zamawiający uprawniony jest do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy, zaś rozliczenia dokonywane będą w oparciu o wskazaną w ofercie Wykonawcy cenę jednostkową.
II.5) Główny kod CPV: 09.31.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 28.02.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 i 1378) lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a)Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego - to jest na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN. W przypadku posiadania umowy ubezpieczenia na krótszy okres niż termin realizacji zamówienia Wykonawca dodatkowo musi złożyć oświadczenie, że ubezpieczy się na pozostały okres. W przypadku opłacania polisy w ratach, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia kopii kolejnych wpłat oraz polis.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)wykonanych dostaw Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw energii elektrycznej wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
- co najmniej dwie dostawy, z której każda o wartości brutto minimum 350.000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1)Aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z 4.4.1. SIWZ 2)Wykaz wykonanych dostaw energii elektrycznej potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych dostaw, zgodnie z 4.4.2 SIWZ - załącznik nr 8 do SIWZ 3)Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 4.4.3 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wadium w wysokości 10.000,00 PLN dla każdej z części zamówienia (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
11.3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach i przypadkach:
a)zmiana ceny jednostkowej energii elektrycznej netto za 1kWh - wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki,
b)zmiana ilości punktów poboru energii wskazanych w załącznikach nr 1a - 1d do SIWZ, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, podwójnego fakturowania w szczególności w przypadku świadczenia usługi sprzedaży energii elektrycznej na danym ppe przez innego Sprzedawcę, budowy nowych punktów poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy/płatnika w szczególności przeniesienia praw i obowiązków związanych z obiektem przy którym znajduje się dane ppe, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lub włączenia punktu poboru przez Zamawiającego albo zwiększenia liczby punktów ppe,
c)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca ze zmiany ceny jednostkowej za 1kWh brutto wynikająca ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym,
d)zmiana terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy i/lub przedłużającego się procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych/sprzedaży,
e)zmian wielkości mocy umownych i/lub grup taryfowych,
f)regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany,
g)zmiana warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
h)oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
i)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia i wartości umowy,
j)zmniejszenie lub zwiększenie o 20% zakresu przedmiotu umowy, a tym samym wartości umowy z uwagi na nieprzewidziane okoliczności,
k)okoliczności leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi - zmianie może ulec termin realizacji umowy.
11.4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, chyba że zapisy umowy stanowią inaczej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C11 (wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C11 (wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ). Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia - 12 miesięcy, w taryfie C11 to 451439 kWh przy liczbie 64 pkt rozliczania energii elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28.02.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 100,00 |
Nazwa: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C12a (wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C12a (wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ). Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia - 12 miesięcy, w taryfie C12a to 500 kWh w strefie szczytowej i 237 kWh w strefie pozaszczytowej przy liczbie 1 pkt rozliczania energii elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28.02.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 100,00 |
Nazwa: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C12b (wymienionych w załączniku nr 1c do SIWZ)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C12b (wymienionych w załączniku nr 1c do SIWZ). Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia - 12 miesięcy, w taryfie C12b to 508765 kWh w strefie dziennej i 627800 kWh w strefie nocnej przy liczbie 76 pkt rozliczania energii elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28.02.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 100,00 |
Nazwa: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C21 (wymienionych w załączniku nr 1d do SIWZ)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C21 (wymienionych w załączniku nr 1d do SIWZ). Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia - 12 miesięcy, w taryfie C21 to 121150 kWh przy liczbie 3 pkt rozliczania energii elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28.02.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 100,00 |
INNE PRZETARGI KUNÓW
więcej: przetargi KUNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Siemkowice oraz podległych obiektów i infrastruktury
- Instalacje OZE w Gminie Ryńsk
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby KW PSP w Kielcach w okresie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- "Dostawa energii elektrycznej ."
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.