To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76895 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Cieszyn: przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich, a w szczególności: czyszczenia przewodów kominowych, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opiniowanie urządzeń grzewczo-kominowych, kontrola stanu technicznego przewodów kominowych, sprawdzenie urządzeń grzewczo-kominowych pod względem bezpieczeństwa przeciwpożarowego z uwzględnieniem odległości od łatwo palnych elementów konstrukcji budynku, sprawdzenie pod względem bezpieczeństwa użytkowania urządzeń pomocniczych: ławy kominiarskie, drabiny, włazy dachowe-świetliki w budynkach mieszkalnych zarządzanych i administrowanych przez ADM Nr 1 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o..
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52154-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
24040417700000, ul.
ul. Liburnia
2a,
43-400
Cieszyn, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33 8523743, faks
33 8522560, e-mail
sekretariat@zbm.cieszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zbm.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich, a w szczególności: czyszczenia przewodów kominowych, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opiniowanie urządzeń grzewczo-kominowych, kontrola stanu technicznego przewodów kominowych, sprawdzenie urządzeń grzewczo-kominowych pod względem bezpieczeństwa przeciwpożarowego z uwzględnieniem odległości od łatwo palnych elementów konstrukcji budynku, sprawdzenie pod względem bezpieczeństwa użytkowania urządzeń pomocniczych: ławy kominiarskie, drabiny, włazy dachowe-świetliki w budynkach mieszkalnych zarządzanych i administrowanych przez ADM Nr 1 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o..
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich: A. Bieżące utrzymywanie należytego stanu przewodów kominowych: sprawdzanie zgłoszonych usterek w funkcjonowaniu przewodów kominowych najpóźniej następnego dnia po przyjęciu zgłoszenia,usuwanie ewentualnych zagruzowań, gniazd itp., zbadanie i wskazanie ewentualnie stwierdzonych miejsc nieszczelności przewodów, określenie innych przyczyn funkcjonowania przewodów oraz określenie ich usunięcia - obowiązuje forma pisemna przekazywania informacji zamawiającemu. B. Okresowe utrzymywanie należytego stanu przewodów kominowych: 1. Czyszczenie przewodów kominowych od palenisk opalanych paliwem stałym wraz z usuwaniem sadzy, ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 5 razy, w kwartalnych odstępach, w terminach do: a / 15 czerwca b / 15 września c / 15 grudnia d / 15 marca e/ 15 czerwca Ponadto w ramach w/w prac w przypadku uszkodzenia drzwiczek wyczystkowych przez kontrolującego należy wykonać ich naprawę bądź wymianę. Czynności potwierdzone przez lokatorów na zestawieniu do faktury. 2. Czyszczenie przewodów kominowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym wraz z usuwaniem ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 2 razy, w półrocznych odstępach, w terminach do: a / 15 września b / 15 marca Ponadto w ramach w/w prac w przypadku niedrożności kratki wentylacyjnej bądź zaklejenia przez najemcę lub konieczności wymiany, należy ją udrożnić bądź wymienić. Czynności potwierdzone przez lokatorów na zestawieniu do faktury. 3. Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych wraz z usuwaniem ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 2 razy, w półrocznych odstępach, w terminach do: a / 15 września b / 15 marca W ramach w/w prac w przypadku niedrożności kratki wentylacyjnej bądź zaklejenia przez najemcę lub konieczności wymiany wykonawca zobowiązany jest do jej udrożnienia bądź wymiany. Ponadto wykonawca dokonuje demontażu żaluzji, zaklejeń kratek wentylacyjnych co umożliwi mu dokonanie kontroli przewodów w sposób prawidłowy. Powyższą czynność dokumentuje w protokołach przeglądów w rubryce niezgodności niekrytyczne do usunięcia przez lokatora. Czynności potwierdzone przez lokatorów na zestawieniu do faktury. 4. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych 2 razy w terminie do: a / 30 czerwca zgodnie z wymogami art. 62 Prawa Budowlanego i niezwłoczne sporządzenie protokołów pokontrolnych /według druku - w załączeniu/, wraz z wykazem występujących w przewodach kominowych elementów azbestowych i dostarczenie ich zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do 31 lipca (komplet dla wszystkich budynków). Protokoły z usterkami - nieprawidłowości (opisane poniżej) powinny być przedłożone zamawiającemu niezwłocznie po stwierdzeniu usterki. Protokół pokontrolny /w załączeniu/ powinien zawierać ocenę-charakterystykę stanu technicznego przewodów kominowych oraz zastosowanego materiału. Stan techniczny powinien być opisany w każdym detalu technicznym, który ma istotne znaczenie dla pracy przewodów wraz ze stwierdzeniem czy przewód oraz urządzenia nadają się do dalszej eksploatacji. Do wykazanej w protokole usterki-nieprawidłowości /nieszczelności, złego funkcjonowania przewodu/ należy podać zalecenia co do sposobu jej usunięcia czy naprawy itp. Ponadto w protokole należy uwzględnić sprawdzenie działania wentylacji grawitacyjnej pod kątem wymiany powietrza w mieszkaniu przy aktualnym sposobie jego użytkowania. 5. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas kontroli wykonawca ma obowiązek wypełnić stosowny Protokół-Nieprawidłowości (w załączeniu) z podaniem rodzaju usterki oraz sposobu jej usunięcia. Protokół-Nieprawidłowości podpisany przez najemcę oraz wykonawcę należy niezwłocznie przedłożyć zamawiającemu. Protokół-Nieprawidłowości winien być sporządzony w dwóch egzemplarzach, po jednym dla najemcy i dla zamawiającego jako załącznik do protokołu głównego. 6. Kontrolujący ma prawo i obowiązek: odciąć dopływ gazu i poinformować o tym fakcie zamawiającego, poinformować najemcę o stopniu stwierdzonego zagrożenia, zakazie użytkowania zagrożonych instalacji/ urządzeń i uzyskać podpis użytkownika o przyjęciu do wiadomości, podjąć inne czynności możliwe do natychmiastowego wykonania (np. przewietrzenie lokalu itp). 7. Bieżące utrzymywanie należytego stanu przewodów kominowych wykonywanych w ramach w/w punktów 1, 2, 3, 4 tj. czyszczenia i kontroli przewodów kominowych, tj. czynności kominiarskie (od pkt. I.1-5) powinny zostać wykonywane w oparciu o zestawienie przewodów kominowych administrowanych budynków, które sporządza na bieżąco zamawiający. 8. W razie konieczności zamawiający zleci dodatkowo: inwentaryzację przewodów kominowych, wyznaczenie przewodu kominowego, dodatkową kontrolę i odbiór przewodów kominowych, sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń do przewodów kominowych itp. 9.Rozliczenie czynności dodatkowych nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych opartych o protokoły końcowego odbioru robót. 10. Wykonawca będzie świadczył czynności wymienione w pkt. 8 - codziennie, w tym, w razie konieczności, również w dni świąteczne i wolne od pracy: a) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wykonawca zobowiązuje się do skutecznego usuwania nieprawidłowości o każdej porze dnia i nocy, b) wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 24 godzin od zgłoszenia oraz do wykonania robót zleconych przez ADM, w ustalonym w zleceniu terminie, przy czym celem zabezpieczenia skutków nieprawidłowości, działania należy podjąć do 15 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia, a zabezpieczenie winno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od zgłoszenia prze Inspektora ADM. 11. W ramach pełnienia całodobowego dyżuru i usług pogotowia, wykonawca zapewnia stacjonarny telefon z numerem kierunkowym (33), na który będą mogły być zgłaszane nieprawidłowości i usterki kominiarskie w trakcie realizacji niniejszej umowy. 12. Przed przystąpieniem do wykonywania usług kominiarskich opisanych w pkt. 1, 2, 3, 4, 8 wykonujący jest zobowiązany umieścić na tablicach znajdujących się w budynkach z tygodniowym wyprzedzeniem ogłoszenia, które otrzyma od zamawiającego. 13. Za szkody powstałe w czasie wykonywania usług kominiarskich, a wynikające z niefachowego lub niedbałego wykonywania usługi, odpowiada wykonawca. 14. Po zakończeniu pracy wykonujący usługi kominiarz powinien upewnić się, że pozostawia obiekt w stanie technicznym niezagrażającym jego użytkownikom. Kontrola stanu obiektu polega na sprawdzeniu, czy po wykonaniu usługi przewody kominowe funkcjonują prawidłowo. 15. Wszystkie czynności kominiarskie powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami rzemiosła kominiarskiego, przepisami BHP oraz przepisami pokrewnymi. Prace szczególnie niebezpiecznie i na wysokościach powinny być wykonywane zespołowo. Kominiarz ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku, gdy istnieje realne zagrożenie dla jego zdrowia lub życia. O występujących zagrożeniach zamawiający powinien zostać poinformowany niezwłocznie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90915000-4
Dodatkowe kody CPV:
71356100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 60671,34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Poprawa efektywności energetycznej ZSPT w Międzyświeciu
- Dostawa samochodu typu minibus dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Cieszynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
- Doposażenie stacji transformatorowej
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.