Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Ogłoszenie nr 769111-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Przebudowa budynku powojskowego przy ul Kadetów 3 w Jeleniej Górze na Centrum Integracji Społecznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 756 453 365
faks: 756 453 310
e-mail: rektorat@kpswjg.pl
www: www.kpswjg.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.kpswjg.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: forma pisemna, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, gońca, kuriera.
Adres: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze, 58-506 Jelenia Góra ul. Lwóecka 18 (budynek nr 1 Rektorat, pokój nr 115)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DAt-2151-7/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Inwestycja polega na przebudowie istniejącego budynku powojskowego na Centrum Integracji Społecznej, w ramach którego zlokalizowany będzie Dom Studenta i przedszkole . W Domu Studenta przewiduje się zakwaterowanie ok. 100 studentów, oraz przedszkole 3-oddzialowe dla 75 dzieci. (Pierwotnie w 2015r. projekt zakładał , że w budynku zlokalizowany będzie Dom Seniora i przedszkole, w 2017r. wykonano aktualizację projektu z funkcją Domu Studenta i przedszkola).
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania:
Zadanie nr 1- roboty w zakresie Domu Studenta wraz z infrastrukturą
Zadanie nr 2- roboty w zakresie Przedszkola wraz z infrastrukturą
Aktualna krótka charakterystyka:
Budynek wolnostojący pochodzący z lat 30-tych XX wieku. Obiekt od kilku lat nie jest użytkowany. Budynek całkowicie podpiwniczony, o trzech kondygnacjach nadziemnych, z poddaszem nieużytkowym i strychem dostępnym z klatek schodowych. Poza obrysem budynku, po stronie półn usytuowany jest podziemny skład opału o wymiarach przekryty płytą żelbetową, w której znajduje się 9 otworów wrzutowych dostępnych z poziomu terenu. Budynek korytarzowy z dwoma klatkami schodowymi. Budynek nie posiada dylatacji. Ukł konstrukcyjny obiektu w przeważającej części jest podłużny. Obiekt przykryty jest dachem spadzistym czterospadowym z lukarnami. Pochylenie połaci dachu to około 40 stopni. W obiekcie znajdują się pozostałości po instalacjach wod-kan, ogrzewczych, elektrycznych. W dawnym pomieszczeniu kotłowni zlokalizowane są m.in. nieczynne kotły gazowe, zasobniki, studzienki schładzające. Budynek obecnie nie jest ogrzewany. Instalacje, wyposażenie sanitarne, armatura zostały w dużym stopniu zdemontowane.
Zakres projektowanej przebudowy
Główna bryła budynku nie ulega zmianie. W ramach projektowanej przebudowy przewiduje się
A) Rozbiórkę części ścian działowych
B) Rozbiórkę istniejących trzonów wentylacyjnych i kominowych
C) Zamurowanie, niektórych otworów w ścianach nośnych i działowych
D) Wykonanie nowych otworów i nadproży w ścianach nośnych i działowych
E) Wykonanie żelbetowych trzpieni w ścianach nośnych, w miejscach dużych obciążeń
F) Wyburzenie fragmentów ścian nośnych, głównie na parterze i wykonanie nad nimi podciągów stalowych
G) Wyburzenie fragmentów istniejących stropów i wykonanie w to miejsce nowych
H) Uzupełnienie fragmentów stropów np. w miejscach po rozbieranych ścianach lub trzonach wentylacyjnych
I) Wykonanie fundamentów pod ściany i słupy w piwnicy
J) Wykonanie ścian o grubości 8,12 i 24 cm w piwnicy
K) Wykonanie belek żelbetowych pod nowe ściany o grubości 24 cm
L) Wykonanie nowych ścian murowanych o grubości 24 cm na parterze i wyższych kondygnacjach
Ł) Wyburzenie fragmentu stropu w miejscu projektowanych schodów, wykonanie nowych schodów o konstrukcji żelbetowej biegnących z piwnicy na parter
M) Wykonanie szybu windowego o konstrukcji żelbetowej
N) Wykonanie niewielkiej przebudowy więźby dachowej z wykorzystaniem elementów stalowych
O) Wzmocnienie i wymianę części elementów drewnianych więźby dachowej
P) Wykonanie nowych trzonów wentylacyjnych z rur stalowych, obudowanych lekką obudową z płyt G-K
R) Wykonanie nowych ścian działowych, lekkich z płyt G-K na stelażu stalowym systemowym
S) Wykonanie balkonów o konstrukcji stalowo-żelbetowej mocowanych do ścian zewnętrznych podłużnych
T) Dobudowanie do istniejącego budynku tarasu, na poziomie stropu nad piwnicą. Taras o konstrukcji żelbetowo-stalowej
U) Wykonanie żelbetowych schodów zewnętrznych i dwóch żelbetowych ramp wjazdowych dla osób niepełnosprawnych
W) Wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku
Planowane są do zrealizowania następujące roboty budowlane
1. Branża budowlana
roboty rozbiórkowe
roboty ziemne (zasypanie kotłowni, kanału i składu opału, roboty ziemne pod izolację ścian piwnic, wykop wewn budynku pod projektowane fundamenty i warstwy posadzkowe, roboty fundamentowe poza budynkiem)
izolacja ścian piwnic
fundamenty elementy żelbetowe rampy R1 i R2
elementy żelbetowe tarasu
elementy konstrukcyjne stalowe tarasu
elementy żelbetowe budynku
szyb windowy
nadproża, przesklepienia otworów – belki stalowe
roboty murowe
konstrukcja balkonów
więźba dachowa
pokrycie dachu
ściany okładziny i zabudowy z płytek G-K, sufity podwieszane
roboty tynkarskie
okładziny ścian
roboty malarskie
posadzki (piwnicy, kanał nawiewny, posadzka na stropie nad poddaszem użytkowym, balkon na trzech kondygnacjach, podesty na kondygnacji +3, taras)
wykładziny posadzkowe
stolarka i ślusarka otworowa
roboty kowalsko-ślusarskie
elewacja (skucie starych okładzin i tynku, ściany lukarn, kominy, ściany, spody balkonów, cokół, balustrady tarasów, rusztowania)
schody zewn
windy
2. Wyposażenie stałe
dostawa i montaż elementów wyposażenia stałego (m.in: ławki, szafy do zabudowy, zabudowa kuchenna wraz ze sprzętem AGD)
3. Branża sanitarna-instalacje wewnętrzne
instalacja wody zimnej, ciepłej i hydrantowej (w tym baterie umywalkowe dla osób niepełnosprawnych
instalacja kanalizacji sanitarnej, deszczowej i kondensatu (w tym uchwyty, brodziki, miski ustępowe, kabiny prysznicowe dla osób niepełnosprawnych), instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, węzeł cieplny, instalacja wentylacji i klimatyzacji, roboty demontażowe
4. Branża elektryczna-instalacje wewnętrzne
instalacje w piwnicy
przyziemie
część mieszkalna piętra 1-3
WLZ i tablice
instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych
instalacja odgromowa, instalacje na dachu
prace demontażowe
5. Branża teletechniczna i telekomunikacyjna–instalacje wewnętrzne
montaż dróg kablowych
instalacja okablowania strukturalnego
instalacja telewizji dozorowej i wideodomofonów IP
instalacja radiowo-telewizyjna
instalacja domofonowa
instalacja przyzywowa
instalacja sygnalizacji pożaru
instalacja oddymiania grawitacyjnego, instalacja sterowania klapami odcinającymi, instalacja audio-wideo
pozostałe wyposażenie teletechniczne
6. Branża elektryczna–instalacje zewnętrzne
oświetlenie zewnętrzne przy ul. Kadetów oraz terenie zielonym po zachodniej stronie budynku Centrum Integracji Społecznej
7. Branża teletechniczna i telekomunikacyjna – instalacje zewnętrzne
przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej
8. Branża sanitarna–instalacje zewnętrze
roboty rozbiórkowe, ziemne, wywóz i przywóz ziemi, piasku oraz gruzu, przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, przebudowa zewnętrznej instalacji wody hydrantowej
przebudowa sieci cieplnej, skrócenie sieci gazowej
9. Zagospodarowanie terenu
wiata śmietnikowa, pozostałe wyposażenie (stojak rowerowy, kosze na śmieci, ławki)
10. Branża drogowa
układ komunikacyjny, roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty inne, elementy ulic, organizacja ruchu
Charakterystyczne parametry techniczne
Kubatura 19016,53m3
Wymiary budynku: Dł budynku 66,84m, Szer budynku 17,07m, Wys budynku 19,08m
Liczba kondygnacji nadziemnych 4, Liczba kondygnacji podziemnych 1
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI BUDYNKU:
POWIERZCHNIA NETTO BUDYNKU 4207,08m2, POWIERZCHNIA RUCHU BUDYNKU 891,68 m2
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKU 3126,38 m2, POWIERZCHNIA USŁUGOWA BUDYNKU 189,02 m2
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1). Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania o wartości nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł, brutto, obejmujące budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku/ów, obiektu/ów lub budowli pełniących funkcję użyteczności publicznej: - przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; - przez jedno zadanie należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną; - wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy.
2). Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
a) minimum 1 osobą - kierownikiem budowy uprawnionym do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z doświadczeniem w wykonywaniu (zrealizowaniu i zakończeniu) co najmniej dwóch zadań obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku/ów, obiektu/ów lub budowli pełniących funkcję użyteczności publicznej;
b) minimum 1 osobą - kierownikiem robót uprawnionym do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z doświadczeniem w wykonywaniu (zrealizowaniu i zakończeniu) co najmniej dwóch zadań obejmujących roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w robotach obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku/ów, obiektu/ów lub budowli pełniących funkcję użyteczności publicznej;
c) minimum 1 osobą - kierownikiem robót uprawnionym do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z doświadczeniem w wykonywaniu (zrealizowaniu i zakończeniu) co najmniej dwóch zadań obejmujących roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w robotach obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku/ów, obiektu/ów lub budowli pełniących funkcję użyteczności publicznej;
- przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; - przez jedno zadanie należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsce wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ . Wykonawca wykaże „roboty budowlane” określone w Rozdziale V pkt 2.3.
Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
- jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2) wykazu osób (spełniające wymogi opisane w Rozdziale V ust A pkt 2 ppkt 2.3.3 a,b,c j SIWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Ponadto Wykonawca złoży:
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
2) Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Kasy Zamawiającego (patrz adres – rozdz. I) lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę.
3) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi - według wzoru stanowiącego Załącznika nr 4 do SIWZ.
4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 200 000,00zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać: wadium –CIS.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku.
Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu – za zgodność z oryginałem – zgodnie z zapisem Rozdziału XI ust. A pkt. 7 SIWZ.
4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego:
Nr 90 1090 1926 0000 0005 1400 5976 z podaniem dopisku : wadium –CIS.
5. Wadium wniesione przelewem na konto KPSWJG uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie następującym:
1) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego Wykonawcy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2) zmiany zakresu podwykonawstwa;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
4) wystąpienia siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej;
5) zmiany terminu rozpoczęcia prac budowlanych i/lub ich zakończenia, jeżeli z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego ich rozpoczęcie lub zakończenie w wyznaczonym terminie było niemożliwe;
6) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych; klęski żywiołowe,
b) przerwy w dostawie prądu, wody, trwającej ponad 7 dni,
c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,
d) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
e) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
7) zmiana kierownika budowy i robót po stronie Wykonawcy:
a) Wykonawca z własnej inicjatywy może zmienić kierownika budowy lub kierownika robót w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy lub kierownika robót, niewywiązania się kierownika budowy lub kierownika robót z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana kierownika budowy lub kierownika robót stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnień itp.);
b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy lub kierownik robót nie wykonuje należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Nowo powołany kierownik budowy lub kierownik robót winien posiadać takie same uprawnienia i spełniać wymogi określone w SIWZ.
8) Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5 i pkt 6 Pzp. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie pkt. 6 ppkt a-e, będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem, podpisany przez inspektora nadzoru, kierownika budowy, przedstawicieli wykonawcy i zamawiającego. Zmiany, o których mowa powinny być uwzględnione przez Wykonawcę w uaktualnionym harmonogramie czasowo - rzeczowo- finansowym. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Obsługa Infrastruktury Technicznej Farm Fotowoltaicznych - FPV Mysłowice i FPV Jaworzno
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.