Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Ogłoszenie nr 769131-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Zadanie 1 - "Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach w granicach administracyjnych miasta Tychy oraz utrzymania stawów położonych na terenie parków w Tychach w 2021 roku" Zadanie 2 - "Wykonanie usługi polegającej na wykoszeniu roślin wodnych rosnących w rejonie linii brzegu Jeziora Paprocany położnego w Tychach"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: bip.umtychy.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, bip.umtychy.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, bip.umtychy.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Tychy (parter)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RZP.271.46.2020.AM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest:
- „Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach w granicach administracyjnych miasta Tychy oraz utrzymania stawów położonych na terenie parków w Tychach w 2021 roku” – zadanie 1
- „Wykonanie usługi polegającej na wykoszeniu roślin wodnych rosnących w rejonie linii brzegu Jeziora Paprocany położnego w Tychach” – zadanie 2
II.5) Główny kod CPV: 90.72.18.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający w zakresie zadania 1 przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP o wartości nie większej niż 32,7% zamówienia podstawowego.
Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego opisanym w punkcie 3.1 SIWZ.
Zamawiający udzieli w/w zamówień po przeprowadzeniu negocjacji z wykonawcą.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wymagane jest:
- dla zadania 1 – wykonanie/wykonywanie usługi związanej z utrzymaniem koryt rzek/potoków/cieków/rowów (w zakresie koszenia i odmulania koryt oraz przebudowy umocnienia dna/skarp), o łącznej długości koryt rzek/potoków/cieków/rowów minimum 10 km, w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy i o wartości min. 250 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował/realizuje wymagane usługi na podstawie maksymalnie dwóch umów.
- dla zadania 2 – wykonanie/wykonywanie usługi obejmującej swym zakresem ręczne koszenie roślinności wodnej na terenach charakteryzujących się wysokim poziomem wody na gruncie o łącznej powierzchni minimum 2 ha i o wartości min. 40 000,00 zł brutto. Usługi winny być realizowane na terenach otwartych/stawach/rzekach/potokach/ciekach/rowach. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował/realizuje wymagane usługi na podstawie maksymalnie dwóch umów.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagane jest skierowanie przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
- dla zadania 1:
• 1 osoby posiadającej minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno-budowlanej (ze specjalizacją budowle hydrotechniczne albo obiekty budowlane melioracji wodnych),
• 1 osoby, która będzie wykonywała wycinkę drzew na terenach zurbanizowanych w miejscach niebezpiecznych z wykorzystaniem technik pracy na wysokości z uwzględnieniem specyfiki pracy na drzewach, przy zastosowaniu pilarek mechanicznych, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe.
- dla zadania 2:
• 1 osoby pełniącej nadzór przyrodniczy posiadającej wykształcenie co najmniej średnie przyrodnicze (biologia, ochrona środowiska, leśnictwo) oraz umiejętność rozpoznawania gatunków roślin i zwierząt występujących na terenach podmokłych i wodnych. Niniejsza osoba winna posiadać doświadczenie w pełnieniu nadzoru nad minimum jedną usługą polegającą na ręcznym koszeniu roślinności na zbiornikach wodnych lub na innych terenach objętych ochroną prawną w myśl ustawy o ochronie przyrody o łącznej powierzchni minimum 1 ha.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż przedmiotowy warunek stanowi kryterium oceny ofert w zakresie doświadczenia osoby pełniącej nadzór przyrodniczy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1.1 W przypadku, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zdolności technicznej i/lub zawodowej winien być spełniony łącznie. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia winno być spełnione przez każdego z wykonawców. 2. Poleganie na zasobach innych podmiotów: 2.1 Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie III.1.3 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 2a do SIWZ). 2.3 Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwolą na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - tj. na podstawie dokumentu, o którym mowa w punkcie III.4 oraz w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy PZP. 2.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wymagane jest:
- dla zadania 1 – wykonanie/wykonywanie usługi związanej z utrzymaniem koryt rzek/potoków/cieków/rowów (w zakresie koszenia i odmulania koryt oraz przebudowy umocnienia dna/skarp), o łącznej długości koryt rzek/potoków/cieków/rowów minimum 10 km, w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy i o wartości min. 250 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował/realizuje wymagane usługi na podstawie maksymalnie dwóch umów.
- dla zadania 2 – wykonanie/wykonywanie usługi obejmującej swym zakresem ręczne koszenie roślinności wodnej na terenach charakteryzujących się wysokim poziomem wody na gruncie o łącznej powierzchni minimum 2 ha i o wartości min. 40 000,00 zł brutto. Usługi winny być realizowane na terenach otwartych/stawach/rzekach/potokach/ciekach/rowach. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował/realizuje wymagane usługi na podstawie maksymalnie dwóch umów.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagane jest skierowanie przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
- dla zadania 1:
• 1 osoby posiadającej minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno-budowlanej (ze specjalizacją budowle hydrotechniczne albo obiekty budowlane melioracji wodnych),
• 1 osoby, która będzie wykonywała wycinkę drzew na terenach zurbanizowanych w miejscach niebezpiecznych z wykorzystaniem technik pracy na wysokości z uwzględnieniem specyfiki pracy na drzewach, przy zastosowaniu pilarek mechanicznych, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe.
- dla zadania 2:
• 1 osoby pełniącej nadzór przyrodniczy posiadającej wykształcenie co najmniej średnie przyrodnicze (biologia, ochrona środowiska, leśnictwo) oraz umiejętność rozpoznawania gatunków roślin i zwierząt występujących na terenach podmokłych i wodnych. Niniejsza osoba winna posiadać doświadczenie w pełnieniu nadzoru nad minimum jedną usługą polegającą na ręcznym koszeniu roślinności na zbiornikach wodnych lub na innych terenach objętych ochroną prawną w myśl ustawy o ochronie przyrody o łącznej powierzchni minimum 1 ha.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż przedmiotowy warunek stanowi kryterium oceny ofert w zakresie doświadczenia osoby pełniącej nadzór przyrodniczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
1.2 wypełnione zestawienie prac dla zadania 1 (załącznik nr 1a do SIWZ);
1.3 wypełnione zestawienie prac dla zadania 2 (załącznik nr 1e do SIWZ);
1.4 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu wymienione w punkcie 6.4.2 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2a do SIWZ);
1.5 dowód wpłaty wadium;
1.6 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.1 Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3.1 stosuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie 1 - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN).
Zadanie 2 – nie dotyczy.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego:
Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489
Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 10:15
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: „Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach w granicach administracyjnych miasta Tychy oraz utrzymania stawów położonych na terenie parków w Tychach w 2021 roku”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania 1 obejmuje:
1. Konserwację koryt cieków,
2. Utrzymanie drożności cieków w granicach administracyjnych miasta Tychy,
3. Roboty remontowe i renowacyjne koryt cieków,
4. Utrzymanie w czystości i porządku oraz utrzymanie i pielęgnacja roślinności wodnej na stawach położonych na terenie Parku Św. Franciszka.
5. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie utrzymania urządzeń wodnych (stawów) i wszystkich urządzeń technicznych na stawach objętych usługą.
Szczegółowy zakres rzeczowy oraz opis prac do wykonania ujęto w zestawieniu prac (załącznik nr 1a do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac (załącznik nr 1b do SIWZ).
Zamawiający zastrzega sobie, że każdorazowo przed przystąpieniem wykonawcy do wykonania usługi, w protokole typowania prac będzie określał jej zakres rzeczowy z podaniem terminu ich rozpoczęcia.
Termin i zakres wykonania robót remontowych i renowacyjnych będzie określał zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo narzucenia kolejności obiektów, na których będą wykonywane prace.
W okresie od podpisania umowy do końca 2021 r. przewidywane są prace związane
z utrzymaniem drożności potoków, utrzymaniem i konserwacją stawów na terenie Parku Św. Franciszka oraz nadzór inwestorski w zakresie utrzymania urządzeń wodnych. Do prac związanych z usuwaniem zatorów i blokad przepływu wody, wykonawca przystąpi po ich ujawnieniu, w maksymalnym czasie 0,5 h od zgłoszenia.
Na wykonawcę nałożony będzie obowiązek pełnienia 24-godzinnego dyżuru pod telefonem.
Prace związane z konserwacją, remontem i renowacją koryt cieków, wykonywane będą w okresie od daty podpisania umowy do 31 października 2021 r. - przy kolejności i czasookresie wykonywania tych prac dla poszczególnych cieków narzuconym przez przedstawiciela zamawiającego w protokołach typowania prac – może wystąpić konieczność równoległej realizacji prac na kilku ciekach.
Usługą objęte będą cieki o nazwach:
a) Potok Paprocański, Potok Żwakowski – odnoga A i odnoga B, Potok Wilkowyjski, Potok Browarniany, Potok Nowotyski, Potok Tyski i Potok Mąkołowiec.
b) Rowy: na terenach przemysłowych tzw. wyloty W1, W2, W3, na terenie osiedla “W”
i dzielnic: Cielmice, Czułów, Wartogłowiec, Jaroszowice, Wygorzele i Urbanowice
o nazwach: CM1, CM2, RM1, RM1-1, RM1-2, RM2, R1, R-5, R-6, R1-1, R1-3, R1a, R1a-3, TR1, TR3, TR3-1, TR4, Beskidzki 1 i 2 przy ul. Miłej, Jaroszowickiej, Rymarskiej, na terenie ROD Budowlani oraz Rowy zasilające Jezioro Paprocany.
c) stawy na terenie Parków o nazwach: „Subel I” i Subel II”, „Północny” (3 zbiorniki), „Łabędzi” (1 zbiornik), „Św. Franciszka z Asyżu” (2 zbiorniki).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90721800-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas wykonania usługi w zakresie I koszenia: | 20,00 |
Okres rękojmi za wady: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- czyszczenie osadników, remont umocnień dna i skarp cieków i rowów oraz wycinka drzew,
- utrzymywanie drożności cieków,
- koszenie i zbieranie trawy, odmulanie i hakowanie dna cieków, rowów i stawów.
Wymaga się, aby umowa o pracę była zawarta co najmniej na czas wykonywania przedmiotu umowy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy.
Nazwa: „Wykonanie usługi polegającej na wykoszeniu roślin wodnych rosnących w rejonie linii brzegu Jeziora Paprocany położnego w Tychach”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania 2 obejmuje:
1. Ręczne koszenie roślin wodnych (trzcina pospolita, trawy wodne, pałka i innych) rosnących w rejonie linii brzegu Jeziora Paprocany (3 do 15 m od linii) na poziomie lustra wody, na długości 5000 mb. Teren, na którym będzie wykonywana usługa zaznaczono na mapie (załącznik nr 1d do SIWZ).
2. Zebranie i wywiezienie uzyskanej biomasy z terenu jeziora. Wykonanie usługi obejmuje również zutylizowanie lub innego sposobu zagospodarowania urobku (wykoszonej trzciny pospolitej, trawy wodnej i pałki i innych).
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy w trakcie wykonywania umowy. Zadaniem nadzoru przyrodniczego będzie zapewnienie należytego wykonania prac, zwłaszcza z poszanowaniem przepisów obowiązującego prawa, w szczególności przepisów o ochronie przyrody. Naruszenie przepisów prawa przez wykonawcę będzie traktowane, jako nienależyte wykonanie umowy i stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy z winy wykonawcy. Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany w trybie stałym w sposób gwarantujący identyfikację i uniknięcie wszelkich zagrożeń dla środowiska przyrodniczego, jakie mogą być wynikiem wykonywania prac, w tym także zagrożeń innych niż wynikające z naruszenia prawa lub innych postanowień umownych. Za działania lub zaniechania nadzoru wykonawca odpowiada jak za własne.
Szczegółowy opis prac do wykonania ujęto w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1c do SIWZ).
Zamawiający zastrzega, że przed przystąpieniem wykonawcy do wykonania usługi,
wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia wejścia w teren i uzgodnienia kolejności wykonywania działań - harmonogramu wykonania prac z zamawiającymi i administratorem nieruchomości - Miejskim Ośrodkiem Rekreacji i Sportu z siedzibą w Tychach przy ul. Piłsudskiego 12. W trakcie wizji w terenie z przedstawicielem zamawiającego oraz przyrodnikiem ustalone zostaną dokładne granice wykonania zabiegów i ewentualne wskazania lokalnych ograniczeń (w tym sposobu postępowania z biomasą).
Naruszenie postanowień ustalonych podczas wizji terenowej (w tym w szczególności granic wykonania zabiegów) może być potraktowane, jako nienależyte wykonanie umowy i być podstawą do odstąpienia od umowy z winy wykonawcy.
Biomasa pochodząca z koszenia powinna zostać zagospodarowana przez wykonawcę na cele opałowe lub kompostowe, co zostanie potwierdzone w czasie odbioru końcowego robót, poprzez oświadczenie podmiotu, który biomasę odebrał (może być nim sam wykonawca).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90721800-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Doświadczenie osoby pełniącej nadzór przyrodniczy: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Wysokość kary umownej za uszkodzenie systemu korzeniowego roślinności wodnej: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania zamówienia - od 15.10.2021 r. do 30.11.2021 r. z podziałem na dwa etapy:
a) etap I – zakres określony w § 1 ust. 1 pkt a) wzoru umowy – do 15.11.2021 r.
b) etap II – zakres określony w § 1 ust. 1 pkt b) wzoru umowy – do 30.11.2021 r.
2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- koszenie i zbieranie roślinności wodnej.
Wymaga się, aby umowa o pracę była zawarta co najmniej na czas wykonywania przedmiotu umowy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Edukacji 11a/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont kanalizacji na odcinku kolektora sanitarnego północnego w ul. Starokościelnej i Spacerowej
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej do uzdatniania wody basenowej oraz buforów kalibracyjnych
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/42 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Realizacja zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie deptaku przy ul. Darwina"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola
- "Całoroczne roboty polegające na usuwaniu, wywrotów z koryt, tam bobrowych i zatorów na terenie ZZ Zgorzelec" z podziałem na części : Część I Nadzór Wodny w Zgorzelcu Część II Nadzór Wodny Lubsko
- Rozbiórka zatorów naturalnych na rzekach, kanałach, Doprowadzalnikach i rowkach opaskowych zbiorników wodnych administrowanych przez Zarząd Zlewni w Zamościu
więcej: Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.