Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Ogłoszenie nr 769134-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "TEATR AGT - OD NOWA. Modernizacja obiektów kulturalnych w Olecku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: TEATR AGT – OD NOWA. Modernizacja obiektów kulturalnych w Olecku
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 087 5202059, 5202516
faks: 087 5202059, 5202516
e-mail: rok@przystanek.pl
www: https://rokmg.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie https://rokolecko.bip.gov.pl/przetargi-zapytania-ofertowe/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://miniportal.uzp.gov.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. „TEATR AGT – OD NOWA. Modernizacja obiektów kulturalnych w Olecku w zakresach:
Zakres I : System nagłośnieniowy - składający się z :
1. Kolumna trójdrożna, pasywna, typu LA, z możliwością podwieszania – szt. 4
2. Subwoofer pasywny - szt. 4
3. Kolumna dwudrożna, szerokopasmowa, frontfill – szt. 4
4. Kolumna monitorowa – szt. 6
5.Szerokopasmowa kolumna typu Vertical Array – szt. 2
6. Aktywny subwoofer – szt. 2
7. Wzmacniacz mocy DSP typ 1 – szt. 1
8. Wzmacniacz mocy DSP typ 2 – szt. 1
9,10. Panele przyłączeniowe – kpl.
11. Rack na wzmacniacz 8 kanałowy z obszyciem sygnałowym – szt. 1
12. Rack na wzmacniacz 4 kanałowy z obszyciem sygnałowym – szt. 1
13. Skrzynia na okablowanie, dzielona, jezdna – szt. 2
14. Przewód głośnikowy 4x 2,5mm, 15m – szt. 10
15. Przewód głośnikowy 4x 2,5mm, 4m – szt. 8
16. Przewód głośnikowy 4x 2,5mm, 1,5m – szt. 6
17. Przewód mikrofonowy XLR-XLR, 10m – szt. 40
18. Przewód mikrofonowy XLR-XLR, 1m = szt. 12
19. Statyw HI / LO – szt. 6
20. Adapter montażowy na statyw – szt. 2
21. Uchwyt montażowy – szt. 2
22. Rama do podwieszania kolumn – szt. 2
23. Zawiesia do ramy – szt. 8
24. Zawiesia montażowe do podwieszania kolumn – szt. 24
25. Podkładka kątowa ( kąt 2,5° ) zestaw – 1 zestaw
26. Moduł wejść/wyjść – szt. 1
27. Rack Jezdny do Modułu wejść/wyjść – szt. 1
28. Mikser cyfrowy – szt. 1
29. Skrzynia transportowa dla miksera cyfrowego – szt. 1
30. Lampka na gęsiej szyi do konsolet – szt. 2
31. Mikrofon dynamiczny, wokalny – szt. 8
32. Mikrofon instrumentalny typ 1 – szt. 8
33. Mikrofon instrumentalny typ 2- szt. 6
34. Mikrofon przewodowy pojemnościowy – szt. 4
35. Statyw mikrofonowy, wysoki – szt. 12
36. Statyw mikrofonowy, niski – szt. 8
37. Skrzynia na statywy mikrofonowe – szt.1
38. Pas 8m – szt. 4
39. Skrzynia transportowa na mikrofony i akcesoria – szt. 1
40. Wyciągarka łańcuchowa 10m/1.0T – szt. 2
Zakres II: System oświetleniowy - składający się z :
1. Profesjonalna konsoleta oświetleniowa - szt. 1
2. Skrzynia transportowa do konsolety oświetleniowej - szt. 1
3. Cyfrowy blok rozdzielczo-sterowniczy sceny - szt. 2
4. Reflektor sceniczny Fresnell - szt. 24
5. Refllektor profilowy typ 1 – szt. 6
6. Reflektor profilowy typ 2 - szt. 4
7. Ruchoma głowa typu Spot/Beam - szt. 14
8. Ruchoma głowa typu Wash oraz Wash/Beam w tym:
- Ruchoma głowa typu Wash – szt. 6
- Ruchoma głowa typu Wash/Beam – szt. 8
9 . Reflektor typu Blinder - panel składający się z minimum 25 diod LED w układzie 5 x 5 szt.12
10. Maszyna do mgły - szt.2
11. System sterowania oświetleniem widowni - szt.1
12. Wykonanie instalacji zasilającej i sterującej wraz z projektem, materiałami, szafami rozdzielającymi i pomiarami.
13.Montaż i uruchomienie zestawu oświetlenia wraz dokumentacja powykonawczą.
Zakres III : System mechaniki sceny - składający się z :
1 . Most oświetleniowy sceny– 2 kpl.
2. Most oświetleniowy widowni – konstrukcja przestrzenna – 1 kpl.
3. Sztankiet dekoracyjny sceny– 4 kpl.
4. Kurtyna główna z napędem elektrycznym – 1 szt.
5. Kurtyna horyzontowa z napędem ręcznym – 1 szt.
6. Kulisy - szt. 8
7. Paludamenty szt.3
8. Układ sterowania – pulpit sterowania – 1 kpl.
9. Podesty sceniczne o wymiarach 2 x 1m - szt. 24
10. Podesty sceniczne o wymiarach 1x1m - szt.8
11. Barierki 1 mb do wysłonięcia boku widowni szt.11
12. Komplet elementów montażowych – klamry, szybkozłącza etc.
13. Krzesła na widownie:
Ilość krzeseł – 118 szt.
Łączniki „krzesło – podest” – 60 szt.
14. Wózek transportowy do krzeseł
II.5) Główny kod CPV: 31.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15.11.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy :
i. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali co najmniej 2 (dwa) zamówienia, polegające na dostawie i montażu systemu nagłośnienia, oświetlenia oraz mechanizmów scenicznych wraz ze sterowaniem w obiektach o charakterze widowiskowym tj. teatry, opery, sale koncertowe, filharmonie, sale kinowo-widowiskowe, sale teatralne, o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto, w tym wartość minimum jednego zamówienia dla systemu nagłośnienia nie mniej niż 500.000 zł brutto oraz wartość minimum jednego zamówienia dla systemu oświetlenia scenicznego nie mniej niż 500.000 zł oraz wartość jednego zamówienia dla mechanizmów scenicznych wraz ze sterowaniem nie mniej niż 500.000 zł brutto.
ii. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć co najmniej doprowadzenie do wystawienia protokołu odbioru usług/dostaw lub równoważnego dokumentu.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.
b) Osoby:
i. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą w charakterze inżyniera dźwięku, legitymującą się doświadczeniem zawodowym (po uzyskaniu tytułu inżyniera), polegającym na minimum rocznej pracy podczas przygotowania i realizacji nagłośnienia spektakli teatralnych lub wydarzeń artystycznych oraz która w ciągu 5 lat przed dniem otwarcia ofert kierowała lub nadzorowała merytorycznie realizację minimum dwóch zadań związanych z dostawą, montażem i uruchomieniem systemów: nagłośnienia, oświetlenia scenicznego, mechaniki scenicznej o wartości każdego zadania nie mniejszej 2 500 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
e) oświadczenia Wykonawcy (zgodnie z wzorem wg Formularza 3.5) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
f) oświadczenia Wykonawcy (zgodnie z wzorem wg Formularza 3.6) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
g) oświadczenia Wykonawcy (zgodnie z wzorem wg Formularza 3.7) o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) lit. a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) lit. b) – d) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) Wykazu wykonanych dostaw (zgodnie z wzorem wg Formularza 3.3.Wykaz Dostaw), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy dostawa obejmowała inne prace w wykazie należy wyodrębnić wartość dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania warunku udziału w postępowaniu.
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego(zgodnie z wzorem wg Formularza 3.4 Wykaz Osób , odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c)W celu wykazania, że oferowany przedmiot dostawy spełnia minimalne wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ ( Załącznik nr 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) Zamawiający żąda dostarczenia wykazu oferowanego sprzętu podając producenta i model oferowanych urządzeń wg wzoru zamieszczonego w formularzu: formularz nr.3.8 do IDW (Formularz spełnienia wymagań w zakresie dostawy) wraz z kartami materiałowych dla urządzeń wskazanych w tym formularzu. Powyższe dokumenty powinny potwierdzać spełnianie stawianych w załączniku nr 3 wymogów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80.000,00 PLN (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Regionalny Ośrodek Kultury w Olecku „Mazury Garbate” 19-400 Olecko Plac Wolności 22
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr PKO BP S.A. 27 1020 4724 0000 3502 0142 8838 (w tytule przelewu należy wpisać „TEATR AGT – OD NOWA. Modernizacja obiektów kulturalnych w Olecku- Dostawa Wyposażenia” najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji poprzez złożenie Wykonawcy oświadczenia o zwolnieniu wadium.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców: nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
Informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczba etapów): nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania: nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Powody: Termin otwarcia ofert: 26.01.2021 ,godzina13:00
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudka
- Dostawa sprzętów i zastawów edukacyjnych dla Zespołu Szkół Techniczno-Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu: "Najlepsi na rynku pracy".
- Dostawa próżniowej stacji dokującej na holdery do mikroskopu Thermo Fisher SPECTRA
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.