Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Ogłoszenie nr 769146-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Dostawa materiałów Szewnych oraz opatrunków i obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 774 173 009
e-mail: ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
www: www.pczszpitalkluczbork.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.pczszpitalkluczbork.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: M. Skłodowskiej - Curie 23, 46-200 Kluczbork
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 13/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
dot. cz. I
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie nr 1 do niniejszej SIWZ..
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne
Dot. cz. II
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 – opatrunki
II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.21
Dodatkowe kody CPV:
33.14.11.10
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
- dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r.(Dz. U. 2017 poz. 211 z późniejszymi
zmianami) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o
udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności
posiadania wymaganych dokumentów.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostaw odpowiadające swoim rodzajem oraz wielością przedmiotowi zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3.2 W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (pkt 2. ppkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (pkt 2. ppkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 10,00 |
termin płatności faktur: | 10,00 |
cena: | 80,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany do umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w drodze pisemnego aneksu na następujących warunkach:
a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości (co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu z tym, że musi on spełniać warunki określone w SIWZ, a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%
c) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczanie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość . Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej
d) jeżeli faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególne materiały w ramach zadania okaże się inne niż przewidziane niniejszą umową, możliwa jest zmiana ilości materiałów w poszczególnych pozycjach z tym, że nie może ona być większa niż +/- 20% (ilości poszczególnych materiałów w ramach zadania ) oraz nie jest możliwe przekroczenie wartości całego przedmiotu zamówienia (umowy) .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: materiały szewne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie nr 1 do niniejszej SIWZ..
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 10,00 |
cena: | 80,00 |
termin płatności: | 10,00 |
Nazwa: siatki przepuklinowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 80,00 |
termin dostawy: | 10,00 |
termin płatności: | 10,00 |
Nazwa: zadanie nr 2 a: siatki przepuklinowe tytanizowane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 10,00 |
termin płatności: | 10,00 |
cena: | 80,00 |
Nazwa: zadanie nr 3: staplery
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 10,00 |
cena: | 80,00 |
termin płatności: | 10,00 |
Nazwa: ZADANIE NR 4: ZESTAWY, FARTUCHY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 80,00 |
termin płatności: | 10,00 |
termin dostawy: | 10,00 |
Nazwa: ZADANIE NR 5: FARTUCHY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 10,00 |
cena: | 80,00 |
termin płatności: | 10,00 |
Nazwa: ZADANIE NR 6: KOMPRESY, ZESTAWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 10,00 |
cena: | 80,00 |
termin płatności: | 10,00 |
Nazwa: ZADANIE NR 7: OPATRUNKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 10,00 |
termin dostawy: | 10,00 |
cena: | 80,00 |
Nazwa: ZADANIE 8: ODZIEŻ czas trwania umowy 6 miesięcy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 10,00 |
termin płatności: | 10,00 |
cena: | 80,00 |
Nazwa: ZADANIE 9: OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 10,00 |
termin płatności: | 10,00 |
cena: | 80,00 |
Nazwa: zadanie 10: wyrób medyczny stosowany do usuwania biofilmu w ranie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 80,00 |
termin płatności: | 10,00 |
termin dostawy: | 10,00 |
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Dostawa agregatu pompowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Biadaczu
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Biadaczu
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- Dostawa materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "Kopernik" Sp. z.o.o
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Dostawa materiałów medycznych, szewnych materiałów chirurgicznych oraz innych wyrobów medycznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.