Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Żarki: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWO-PIELĘGNACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z CZYSZCZENIEM I KOSZENIEM PASA DROGOWEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 76940 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWO-PIELĘGNACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z CZYSZCZENIEM I KOSZENIEM PASA DROGOWEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac porządkowo-pielęgnacyjnych związanych z czyszczeniem i koszeniem pasa drogowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: ZADANIE NR 1 1. Obustronne, dwukrotne czyszczenie pasa drogowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, w następującym zakresie: - wycinka odrostów z pni drzew do wysokości 2,5 mb wraz z obcięciem suchych gałęzi drzew oraz wycinką krzaków i samosiejek na powierzchni 6,0 ha i uprzątnięcie zanieczyszczeń obcych. Usuwanie krzaków należy wykonać równo z poziomem terenu, natomiast wyrastające odrosty z pni należy usunąć od poziomu terenu do wysokości 2,5 mb pnia drzewa - teren po wycince krzaków i samosiejek należy wyczyścić i uporządkować /wywieźć lub spalić/, - pas drogowy (granice pasa drogowego należy przyjmować 0,75 mb od zewnętrznej krawędzi wykopu, nasypu, rowu lub w innym przypadku min. 5 mb od krawędzi jezdni, obustronnie) należy oczyścić z zanieczyszczeń tj. m.in. suche konary drzew, gałęzie czy obcych jak śmieci. 2. Mycie znaków drogowych - w ilości 915 szt. 3. Mycie tablic drogowych - w ilości 40 szt. Tablice i znaki drogowe należy wymyć z zabrudzeń. ZADANIE NR 2 1. Obustronne, trzykrotne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, w następującym zakresie i terminie: I termin: a) Obustronne wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na szerokości 5,0 mb /pobocze, skarpa, dno i przeciwskarpa rowu/ b) Wykoszenie traw i chwastów na wysepkach, rondach, trawnikach, zieleńcach, pasach zieleni oraz przy pachołkach, znakach drogowych, drzewach, słupach, barierach, itp. c) Przycinanie żywopłotu na dł. 1.800 mb (przed, za i na wiadukcie ul. Pułaskiego w m. Myszków oraz na ul. Al. Wolności w m. Myszków) II termin: a) Obustronne wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na szerokości 1,25 mb /do wewnętrznej skarpy rowu/ b) Wykoszenie traw i chwastów na wysepkach, rondach, trawnikach, zieleńcach, pasach zieleni oraz przy pachołkach, znakach drogowych, drzewach, słupach, barierach, itp. c) Przycinanie żywopłotu na dł. 1.800 mb (przed, za i na wiadukcie ul. Pułaskiego w m. Myszków oraz na ul. Al. Wolności w m. Myszków) III termin: a) Obustronne wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na szerokości 5,0 mb /pobocze, skarpa, dno i przeciwskarpa rowu/ b) Wykoszenie traw i chwastów na wysepkach, rondach, trawnikach, zieleńcach, pasach zieleni oraz przy pachołkach, znakach drogowych, drzewach, słupach, barierach, itp. c) Przycinanie żywopłotu na dł. 1.800 mb (przed, za i na wiadukcie ul. Pułaskiego w m. Myszków oraz na ul. Al. Wolności w m. Myszków).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.11.20.00-8, 77.34.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświdczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświdczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wymaganych narzędzi i urządzeń technicznych /potencjału technicznego/ przeznaczonego do realizacji zamówienia o rodzaju określonym przez zamawiającego. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświdczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie wykazu na druku stanowiącym załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie i przedstawienie opłaconej polisy o wartości min. 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Formularz cenowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Informacja o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia, Zaakceptowany projekt umowy, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających i podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w niżej wymienionym zakresie: 1. Ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2. Danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany; 3. Osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną. 4. W zakresie powstania zmian w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 5. Termin wykonania usługi uzależniony jest od warunków atmosferycznych. W przypadku zaistnienia sytuacji niezależnych od zamawiającego i wykonawcy w postaci wystąpienia intensywnych opadów deszczu, termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia ulegnie przesunięciu o ilość dni, w których zaistniały niekorzystne warunki pogodowe
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki - Sekretariat pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obustronne, dwukrotne czyszczenie pasa drogowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka odrostów z pni drzew do wysokości 2,5 mb wraz z obcięciem suchych gałęzi drzew oraz wycinką krzaków i samosiejek na powierzchni 6,0 ha i uprzątnięcie zanieczyszczeń obcych. Usuwanie krzaków należy wykonać równo z poziomem terenu, natomiast wyrastające odrosty z pni należy usunąć od poziomu terenu do wysokości 2,5 mb pnia drzewa - teren po wycince krzaków i samosiejek należy wyczyścić i uporządkować /wywieźć lub spalić/, - pas drogowy (granice pasa drogowego należy przyjmować 0,75 mb od zewnętrznej krawędzi wykopu, nasypu, rowu lub w innym przypadku min. 5 mb od krawędzi jezdni, obustronnie) należy oczyścić z zanieczyszczeń tj. m.in. suche konary drzew, gałęzie czy obcych jak śmieci. - Mycie znaków drogowych - w ilości 915 szt. - Mycie tablic drogowych - w ilości 40 szt. Tablice i znaki drogowe należy wymyć z zabrudzeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obustronne, trzykrotne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I termin obejmuje: a) Obustronne wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na szerokości 5,0 mb /pobocze, skarpa, dno i przeciwskarpa rowu/ b) Wykoszenie traw i chwastów na wysepkach, rondach, trawnikach, zieleńcach, pasach zieleni oraz przy pachołkach, znakach drogowych, drzewach, słupach, barierach, itp. c) Przycinanie żywopłotu na dł. 1.800 mb (przed, za i na wiadukcie ul. Pułaskiego w m. Myszków oraz na ul. Al. Wolności w m. Myszków) II termin obejmuje: a) Obustronne wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na szerokości 1,25 mb /do wewnętrznej skarpy rowu/ b) Wykoszenie traw i chwastów na wysepkach, rondach, trawnikach, zieleńcach, pasach zieleni oraz przy pachołkach, znakach drogowych, drzewach, słupach, barierach, itp. c) Przycinanie żywopłotu na dł. 1.800 mb (przed, za i na wiadukcie ul. Pułaskiego w m. Myszków oraz na ul. Al. Wolności w m. Myszków) III termin obejmuje: a) Obustronne wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na szerokości 5,0 mb /pobocze, skarpa, dno i przeciwskarpa rowu/ b) Wykoszenie traw i chwastów na wysepkach, rondach, trawnikach, zieleńcach, pasach zieleni oraz przy pachołkach, znakach drogowych, drzewach, słupach, barierach, itp. c) Przycinanie żywopłotu na dł. 1.800 mb (przed, za i na wiadukcie ul. Pułaskiego w m. Myszków oraz na ul. Al. Wolności w m. Myszków).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.11.20.00-8, 77.34.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŻARKI
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Szafera w Żarkach wraz z rewitalizacją terenu przyległego
- "Przebudowa DP 3802 S na odcinku Lgota Górna ul. Jurajska"
więcej: przetargi ŻARKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksową obsługę techniczno-eksploatacyjną i gospodarczą Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postępowanie
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów zarządzanych oraz należących do Raciborskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa parku miejskiego na terenie bulwarów w Oświęcimiu realizowana w ramach zadania pn. Oświęcimska Przestrzeń Spotkań
- Remont nawierzchni drogi oraz chodników na terenie Kampusu Mundurowego AWS w Kaliszu
- "Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni" - Rejon nr 2 i 3.
- Opróżnianie koszy rozstawionych wzdłuż ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.