To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-04
Drawsko Pomorskie: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa kina DRAWA na Centrum Kultury w Drawsku Pomorskim
Numer ogłoszenia: 76941 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70804 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, faks 094 363-31-13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa kina DRAWA na Centrum Kultury w Drawsku Pomorskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa kina DRAWA na Centrum Kultury w Drawsku Pomorskim. Powyższe zadanie inwestycyjne jest w trakcie realizacji i znajduje się na dzień ogłoszenia przetargu w znacznym stopniu zaawansowania, co nakłada na oferenta obowiązek niezwłocznego objęcia obowiązków inwestora zastępczego oraz przeprowadzenia we własnym zakresie koniecznych rozpoznań, ocen, analiz itp. dotyczących dotychczasowego przebiegu inwestycji, które uzna on za potrzebne dla należytego wykonania powierzonych mu obowiązków. Zakres zadania obejmuje:1)Przedkładanie inwestorowi, nie rzadziej niż: 1 raz w miesiącu okresowych raportów o stanie zaawansowania i przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego. 2)Nadzór inwestorski nad realizacją robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego i innych przepisów wykonawczych tj.:a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przy sprawowaniu kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej: - inspektor branży budowlanej w zależności od stopnia zaawansowania inwestycji, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu min. 3 godziny z każdorazową informacją dla Zamawiającego w drodze dokonania stosownego wpisu do dziennika budowy i wpisu do rejestru pobytu na budowie w siedzibie Zamawiającego; - inspektorzy branż sanitarnej i elektrycznej w zależności od stopnia zaawansowania inwestycji, jednak od momentu montowania instalacji sanitarnej, wod-kan, gazowej, elektrycznej nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu min. 3 godziny z każdorazową informacją dla Zamawiającego w drodze dokonania stosownego wpisu do dziennika budowy i wpisu do rejestru pobytu na budowie u Zamawiającego)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.3)Sprawdzanie i akceptacja dokumentów stanowiących podstawę rozliczenia finansowego.4)Sprawdzanie kalkulacji kosztów za roboty wykonane (podstawowe, dodatkowe, zamienne i zaniechane, kontrola ich zgodności z dokumentacją projektową i zakresem wykonanych robót).5)Podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o realizację zadania tj.:a)kontrola jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi oraz zasadami współczesnej wiedzy,b)kontrola zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową i umową,c)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonania w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. d)informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych. e)prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji, 6)W razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - dokonanie wspólnie z wykonawcą stanu zaawansowania robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń. 7)Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej, spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając opinii autora projektu i Zamawiającego. 8)Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji. 9)Sprawdzanie i potwierdzanie wykonania określonych w umowie etapów inwestycji lub ich części nie stanowiących odrębnych przedmiotów odbioru w zakresie, w jakim zgodnie z umową mogą być przedmiotem oddzielnego fakturowania i przedłożenie do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 10)Uczestniczenie w przeprowadzanych przez wykonawcę próbach. 11)Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w przepisach i umowie prób i sprawdzeń potwierdzenie w dzienniku budowy zapisów kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należytego wykonania urządzenia i uporządkowania terenu budowy. 12)Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, 13)Dokonanie odbioru robót od wykonawcy wraz z przekazaniem Zamawiającemu, 14)Rozliczenie końcowe Inwestycji i przekazanie użytkownikowi Inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym, 15)Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw. 16) Organizacja przeglądów pogwarancyjnych i wyegzekwowanie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi. 17)Archiwizacja korespondencji i dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI BUDOWNICTWA "POB" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Obsługi Budownictwa Spółka z o.o., ul. Piotra Skargi 3, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105854,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129159,88
Oferta z najniższą ceną: 62496,72 / Oferta z najwyższą ceną: 129159,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- KOMPLEKSOWE UTRZYAMNIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.