Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Ogłoszenie nr 769504-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Demontaż istniejących hydrantów DN 52 oraz dostawa i montaż nowych urządzeń hydrantowych DN 25 w budynku Szopena 51, 35-959 Rzeszów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239,
faks: 178 520 611
e-mail: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl,
www: www.rarr.rzeszow.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.rarr.rzeszow.pl Zakładka Zamówienia Publiczne/Katalog 2020/Folder ZP 54/2020/PPNT
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.rarr.rzeszow.pl Zakładka Zamówienia Publiczne/Katalog 2020/Folder ZP 54/2020/PPNT
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: wyłącznie w formie pisemnej na wskazany adres
Adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP 54/2020/PPNT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na zdemontowaniu istniejących hydrantów DN 52 oraz dostawie i montażu nowych urządzeń hydrantowych DN 25 w budynku Szopena 51, 35-959 Rzeszów.
Prace demontażu obejmują;
a) Demontaż 8 szafek oraz zaworów hydrantowych DN 52
b) Osuszenie sieci
c) Złożenie zdemontowanych elementów we wskazanym przez Zamawiającego miejscu
Prace dostawy i montażu obejmują;
a) Dostawę 8 sztuk urządzeń hydrantowych DN 25 (hydrant z pełnym osprzętem)
b) Zamontowanie 8 sztuk urządzeń hydrantowych
c) Obróbki tynkarskie i malarskie
d) Oznakowanie hydrantów odpowiednimi znakami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z aktualnie obowiązującym normami tj. PN-EN ISO 7010
e) Wykonanie przeglądu „0”, czyszczenie instalacji, sprawdzenie szczelności instalacji
f) Wykonanie pomiarów wydajności i ciśnienia hydrantów
Ad. a) Dostawa 8 sztuk urządzeń hydrantowych
1) Dostarczone hydranty musza spełniać obecnie obowiązujące normy i posiadać stosowne certyfikaty właściwości użytkowych wydanych przez CNBOP
2) Dostarczone hydranty muszą zwierać pełny osprzęt, zapewniający ich prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem
3) Zamawiający przewiduje 2 rodzaje montowanych hydrantów; Hydrant wewnętrzny DN25 Wnękowy oraz Hydrant wewnętrzny DN 25 bez szafki z bębnem wychylnym, z zastrzeżeniem iż montaż hydrantu bez szafki dopuszcza się tylko w przypadku braku technicznej możliwości lub/i braku zgodności z przepisami techniczno-budowlanymi i ppoż. dla montażu hydrantu wnękowego
I. hydrant wewnętrzny DN25 wnękowy z wężem półsztywnym 25/30 w którego skład wchodzą;
• Szafka hydrantowa w wykonaniu wnękowym ( do wkłucia w ścianę)
• Zawór hydrantowy mosiężny 25
• Zwijadło węża wychylne o 180˚z osią wodną mosiężną
• Wąż tłoczny półsztywny Ø25 mm o długości 30mb
• Prądownica hydrantowa DN25 regulowana z dyszą równoważną fi 10mm
• Oznakowanie: znak HYDRANT zgodnie z normą PN-EN ISO 7010
• Zamek patentowy (wpuszczany zamek patentowy z kluczem zapasowym umieszczonym na płycie drzwiowej za szybką szklaną
• Inne elementy niezbędne do zainstalowania i funkcjonowania hydrantów
II. hydrant wewnętrzny bez szafki z bębnem wychylnym w którego skład wchodzą;
• szafka maskująca na zawór hydrantowy, wyposażona w system „zbij szybkę”
• zwijadło z wężem półsztywnym Ø25 o długości 30mb, mocowane do ściany
• zawór hydrantowy mosiężny Ø 25
• prądownica hydrantowa DN25
• Inne elementy niezbędne do zainstalowania i funkcjonowania hydrantów
W uzasadnionym przypadku, po otrzymaniu zgody Zamawiającego dopuszcza się zamontowanie innego rodzaju hydrantu DN 25.
Ad b). Zamontowanie 8 sztuk hydrantów
1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zakresem prac przewidzianych do wykonania, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi
i normami oraz ustalonymi w niniejszej umowie warunkami
2) Hydranty wnękowe należy zamontować w ścianę, w sposób jak najmniej inwazyjny
3) Każdorazowo zakres prac budowlanych musi być ustalony z Zamawiającym
4) W przypadku braku technicznej możliwości lub ograniczeń przepisów ppoż. zamontowania hydrantu wnękowego dopuszcza się możliwość zainstalowania innego rodzaju hydrantu, po uzyskaniu zgody Zamawiającego
W taki sposób, aby były spełnione obowiązujące normy ppoż. i nie naruszono konstrukcji budynku.
5) Wszelkie wkłucia w ścianę należy poprzedzić wykonaniem odkrywki w celu sprawdzenia rodzaju konstrukcji ściany i po obligatoryjnym uzyskaniu akceptacji Zamawiającego można przystąpić do prac montażowych.
6) Dopasowania rodzaju hydrantu do możliwości jego zamontowania, każdorazowo wymaga akceptacji Zamawiającego
.
Ad c). Obróbki tynkarskie i montażowe
1) Po demontażu istniejących hydrantów i zainstalowaniu nowych, należy wykonać prace tynkarskie i malarskie. Kolor farby oraz obszar do zamalowania należy uzgodnić z Zamawiającym. Maksymalny obszar do zamalowania to cała ściana, na której znajdują się poszczególne hydranty.
Ad f). Wykonanie pomiarów wydajności i ciśnieni zainstalowanych hydrantów DN25
1) Wykonawca celem prawidłowej realizacji zadania winien posiadać; przyrząd do pomiaru wydajności
i ciśnienia wody w hydrantach posiadający aktualne wzorcowanie urządzenia.
2) Czynności wykonania pomiarów należy wykonać zgodnie z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010r. nr 109 poz. 719) W celu wykonania pomiarów Wykonawca musi zapewnić osobę posiadająca odpowiednie uprawnienia
3) Wykonawca musi zapewnić osobę posiadającą uprawnienia do wykonana pomiarów zgodnie z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109 poz. 719)
4) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół z wykonanych pomiarów.
II.5) Główny kod CPV: 45.34.30.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy, zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie.
Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przez dni wolne od pracy należy rozumieć soboty i dni ustawowo wolne od pracy.
Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin realizacji zamówienia określony w dniach należy podać w ofercie. Zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym termin wykonania usługi, będzie obligatoryjnym i wiążącym.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA! Oświadczenie lub dowody wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym;
1) Zmiany wynagrodzenia;
a) zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto;
2. Zamiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust.1 pkt1.
3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, Strony dokonają zmian w niniejszej umowie w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oferta wspólna:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia.
Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Oferta musi zawierać następujące elementy:
1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, Załącznik nr 3 do siwz - w tym:
- wynagrodzenie brutto (oraz wynagrodzenie netto) za wykonanie zamówienia w całości,
- deklarowany termin wykonania zamówienia. Termin należy podać w dniach roboczych. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przez dni wolne od pracy należy rozumieć soboty i dni ustawowo wolne od pracy. W formularzu ofertowym wskazano odpowiednie warianty, z których wybrać należy wyłącznie jeden.
2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do siwz);
3) Jeżeli jest to konieczne - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy złożyć albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem;
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp);
6) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
7) Zamawiający prosi by w formularzu ofertowym wykonawca podał informację czy wykonawca jest mikro, małym, średnim lub dużym przedsiębiorstwem. Należy zaznaczyć odpowiednio. Brak takiej informacji nie będzie podstawą do odrzucenia oferty.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oferta (Załącznik nr 3 do siwz) oraz wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę albo osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej / na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz lub na kserokopii sporządzonej z tego formularza. Oferta musi być podpisana.
Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do siwz) należy wypełnić przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladu np.: komputerowo, długopisem, cienkopisem, piórem lub za pomocą maszyny do pisania.
Wszelkie poprawki w ofercie winny być dokonywane poprzez skreślenie omyłki oraz postawienie obok korekty parafki osoby lub osób podpisujących ofertę. Nie dopuszcza się możliwości dokonywania poprawek omyłek w tekście oferty przy użyciu korektora lub odrębnymi pismami dołączonymi do oferty. W celu wyeliminowania ewentualnych wątpliwości co do treści oferty oraz zapewnienia jej czytelności i przejrzystości wskazane jest, by w przypadku wystąpienia omyłki, formularz oferty ponownie skopiować i wypełnić tak, aby nie było w nim jakichkolwiek poprawek, zmian, korekt itp.
Nie dopuszcza się możliwości nanoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek zmian merytorycznych na uprzednio przygotowaną treść oferty.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę; złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub wariantowe (w tym tzw. oferty wariantowej) – spowoduje odrzucenie oferty/ ofert złożonych przez tego wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają jedną wspólną ofertę.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do niej odpowiedni dokument potwierdzający ustanowienie lub ustanawiający pełnomocnika.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 7 stycznia 2021 roku, o godzinie 10.30, w siedzibie zamawiającego tj. w Rzeszowie przy ul. Szopena 51 w pok. Nr 302.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.
Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą według kryteriów opisanych niżej:
1) Cena – znaczenie w ocenie 60 %.
2) Termin wykonania zamówienia - znaczenie w ocenie 40% .
Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60% .
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena brutto badanej oferty X 60 % x 100 = …… pkt
Ad 2) Kryterium: Termin wykonania zamówienia - znaczenie w ocenie 40% .
Punkty za kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym.
Liczba dni określono jak dni robocze, liczone od dnia podpisania umowy na wykonanie zamówienia do dnia zakończenia wykonania zamówienia w sposób zatwierdzony przez zamawiającego, co zostanie potwierdzone protokolarnym odbiorem.
Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przez dni wolne od pracy należy rozumieć soboty i dni ustawowo wolne od pracy.
Punkty zostaną przyznane za zaoferowany termin wykonania zamówienia w następujący sposób:
- do 30 dni roboczych - 0 pkt.
- do 25 dni roboczych - 10 pkt.
- do 20 dni roboczych - 20 pkt.
- do 15 dni roboczych - 30 pkt.
- do 10 dni roboczych - 40 pkt.
Wykonawca winien wybrać jeden z w/w wariantów. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy żadnej opcji w powyższym kryterium oceny lub zaznaczy więcej niż jeden z wariantów, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie maksymalnym, czyli do 30 dni roboczych od daty podpisania umowy i przyzna temu Wykonawcy 0 punktów. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska w sumie najwięcej punktów.
Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (Rzeszów ul. Szopena 51) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i nabiału do stołówki internatu ZSE w Rzeszowie w 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW ORAZ JAJA DO STOŁÓWKI INTERNATU ZSE W RZESZOWIE W 2025r.
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Roboty ogólnobudow. w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i wybuduj zad.1: Kolejny krok w dostępności MDPS (...). Zad.2: Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego (...)
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.