To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Wieliczka: Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych, środków do dezynfekcji.
Numer ogłoszenia: 76955 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50853 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego, ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, faks 012 2782824.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych, środków do dezynfekcji..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, materiałów higienicznych, środków do dezynfekcji. Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Obejmuje dostawę, rozładunek i wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego: 2.Dopuszcza się składanie ofert częściowych z podziałem na pakiety, przy czym, składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone. 3.Pakiet nr 1: Środki czystości Pakiet nr 2:Materiały higieniczne Pakiet nr 3 Środki dezynfekcyjne 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku: nr 5a - środki czystości, nr 5b-materiały higieniczne, nr 5c-środki dezynfekcyjne, do SIWZ. 5.Dla załącznika 5a poz.1-4 Zamawiający wymaga: a) preparatów kompatybilnych, pochodzących od jednego producenta. b)użyczenia bezpłatnie na okres trwania umowy 4 automatycznych dozowników do środków chemicznych z poz. 1-4, System dozujący z możliwością podłączenia do 4 różnych rodzajów skoncentrowanych preparatów specjalistycznych lub aplikacji tego samego preparatu jednocześnie w różnych stopniach stężenia. Dozowanie preparatu ustala się za pomocą specjalnych dysz. Oferent dostarczy dokładny opis dozowników automatycznych z opisem dysz dawkujących. Naprawy serwisowe realizowane najpóźniej w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. c)użyczenia na okres trwania umowy 50 butelek 1l handlowych oklejonych naklejkami z nazwami produktu, jego składem, zastosowaniem, zakresem stężeń. Dodatkowo oferent dołączy kubek dozujący kompatybilny z w/w butelką 1l w ilości 50 szt. d)przeprowadzenia szkolenia przed wprowadzeniem do użytku preparatów i sprzętu w zakresie używania w/w. 6.Zamawiany towar musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z terminem przydatności do użytkowania. Dostarczony towar musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. 7.Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w formularzu asortymentowo-cenowym są ilościami szacunkowymi, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 8.Gwarancja na dostarczony towar(okres przydatności do stosowania) nie może być mniejsza niż 12 miesięcy, liczona od daty dostawy. 9.Towar ma być dostarczony w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach producenta. 10.Opakowania jednostkowe preparatów musza posiadać zamknięcia, które gwarantują pełną szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia. 11.Dostarczone środki muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcja bezpieczeństwa ich stosowania oraz data przydatności do stosowania. 12.Wszystkie produkty będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, musza posiadać karty charakterystyki, zgodnie z rozporządzeniem (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006rw sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów(REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniającym dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylającym rozporządzenie Rady (EWG)nr 793/93i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE 13.Produkty będące produktami biobójczymi musza posiadać pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002r o produktach Biobójczych(dz.u z 2007r Nr 39 poz. 252 z póżn. zm.0 14.Produkty lecznicze muszą posiadać pozwolenie na obrót zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r Prawo farmaceutyczne Dz. U. nr 45 poz.271 z póżn. zm. 15.Produkty biobójcze powinny posiadać stosowne dokumenty opisujące działanie bójcze oferowanych środków wymaganego spektrum działania, opinią np. PZH lub sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami wynikającymi z aktualnych przepisów obowiązującego prawa, 16.Wyroby medyczne muszą być dopuszczone do stosowania na terytorium RP zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych deklarację zgodności EC i certyfikat jako dokumenty dopuszczające do obrotu, 17.Proponowany przedmiot i warunki realizacji zamówienia są zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych(Dz.U. nr 107 poz. 679. Z 20.05.2010r) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, z Ustawą Prawo farmaceutyczne Dz.U. z 2008r nr 48,poz.271 z póź. zm.). 18.Sukcesywne dostawy z rozładunkiem odbywać się będą w ilościach wskazanych w zamówieniach składanych przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faxem lub e-mailem. 19.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie środków konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż wskazano w pakietach. Wyliczone pełne opakowania należy zaokrąglić matematycznie w górę. Ilość po przeliczeniu musi być zgodna z zapotrzebowaniem Zamawiającego 20.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu w zakresie zastosowania zaoferowanych produktów i prawidłowego sporządzania roztworów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 21.Miejsce dostawy; Samodzielny Publiczny Zespół lecznictwa Otwartego w Wieliczce 32-020 Wieliczka ul. Szpunara 20/magazyn/ 22.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 23.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Srodki czystości.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- URSZULĄ PROCHAL FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PROMED, ul. M. Samozwaniec 33,, 31-711 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33102,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34044,06
Oferta z najniższą ceną: 34044,06 / Oferta z najwyższą ceną: 34044,06
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały higieniczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HCS EUROPE Spółka .o. o,, ul. Warszawska 9a, 32-086 Węgrzce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49727,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47434,68
Oferta z najniższą ceną: 47434,68 / Oferta z najwyższą ceną: 47434,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Środki do dezynfekcji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HCS EUROPE Spółka .o. o, ul. Warszawska 9a ,32 - 086 Węgrzce, ul. Warszawska 9a, 32-086 Węgrzce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19596,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22182,68
Oferta z najniższą ceną: 22182,68 / Oferta z najwyższą ceną: 24262,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- "Dostawa środków czystości - część 1 - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem"
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.