eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne1. Remont drogi Nr 2295 R Kroscienko-Stebnik w km 0+000 -0+809. 2. Remont drogi Nr 2226R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 3+000 - 6+600 i 7+500 - 9+000.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Ustrzyki Dolne: 1. Remont drogi Nr 2295 R Kroscienko-Stebnik w km 0+000 -0+809. 2. Remont drogi Nr 2226R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 3+000 - 6+600 i 7+500 - 9+000.
Numer ogłoszenia: 76958 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych , ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4711080, faks 013 4711073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont drogi Nr 2295 R Kroscienko-Stebnik w km 0+000 -0+809. 2. Remont drogi Nr 2226R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 3+000 - 6+600 i 7+500 - 9+000..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych- drogowych związanych z realizacją zadania pod nazwą: 1. Remont drogi Nr 2295 R Kroscienko-Stebnik w km 0+000 -0+809. 2. Remont drogi Nr 2226R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 3+000 - 6+600 i 7+500 - 9+000.lub jednej z części. Przedmiot zamówienia obejmuje : Wykonanie robót drogowych w celu remontu konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów ,poboczy w ciągu dróg powiatowych: 1. Nr 2295 R Kroscienko-Stebnik w km 0+000 - 0+809 i 2. Nr 2226R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 3+000 6+600 i 7+500 - 9+000. Przebiegających na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim Przedmiotem jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni , poboczy ,zjazdów i renowacja odwodniania odcinków zniszczonych w wyniku powodzi wywołanej opadami atmosferycznymi które wystąpiły w miesiącu maju 2010r. Przedmiot obejmuje wykonanie części 1. i 2. : CZĘŚĆ.1. Wykonanie robót drogowych w celu remontu konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów ,poboczy w ciągu drogi powiatowej Nr 2295 R Kroscienko-Stebnik w km 0+000 - 0+809, na odcinku od km 0+000 do km 0+600 w zakresie :renowacji odwodnienia :ozcyszczenie rowów z namułu m 350;oczyszczenie przepustów 26m;rowy 159m3; rozebranie przepustów rurowych o srednicy 40 cm 31 m;budowa przepustów z rur o srednicy 50cm m 43;załozenie skosów 16m; wykonanie podbudowy i nawierzchni zjazdów 102m2;remont nawierzchni jezdni -frezowanie ,podbudowa ,nawierzchnia w-wy wiażaca i scieralna z mieszanek min.-bitumicznych na łacznej długości 550mb. Szczegółowy zakres opisany jest w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym Nr 1. CZĘŚĆ.2. Wykonanie robót drogowych w celu remontu konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów ,poboczy w ciągu drogi powiatowej Nr 2226R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 3+000 6+600 i 7+500 - 9+000, na odcinku o łacznej długości 1300m w lokalizacji w km 3+000 do 4+900 w zakresie : renowacji odwodnienia :kopanie rowów 301 m3;ozcyszczenie rowów z namułu m290;;budowa przepustów z rur o srednicy 40 cm m 15;załozenie skosów 6m; budowa przepustów z rur o srednicy 50 cm m47;załozenie skosów 18m wykonanie podbudowy93m2 i nawierzchni zjazdów 468 m2;budowa poboczy obustronnych na długości 1300m; remont nawierzchni jezdni -,podbudowa z tłucznia kamiennego ,nawierzchnia w-wy wiażaca i scieralna z mieszanek min.-bitumicznych na łacznej długości 1300 mb. Szczegółowy zakres opisany jest w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym Nr2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia + dokumentacja projektowa + przedmiary robót :1 i 2 - zamieszczone załącznik do SIWZ zamieszczony w wersji elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.27.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie na część 1.w wysokości 5 000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych , na część 2. w wysokości 13 000 PLN słownie : trzynaście tysięcy złotych , na obie części 18 000Pln słownie: osiemnaście tysięcy złotych Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzucona.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych w wysokości minimum 50% (netto) stanowiącym przedmiot zamówienia.Zamawiajacy oceni spełnienie opisanych wyzej warunków udziału w postepowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawce oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy oceni spełnienie opisanych wyzej warunków udziału w postepowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawce oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnymz niniejszym zamówieniem wymagane ustawą Prawo budowlane tj. osoby do kierowania robotami budowlanymi posiadające uprawnienia kierownika budowy w branży drogowej wraz z przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiajacy oceni spełnienie opisanych wyzej warunków udziału w postepowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawce oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 100 000 PL lub w odniesieniu do części zamówienia :w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł -zad.1. ,800 000zł-zad.2. Zamawiajacy oceni spełnienie opisanych wyzej warunków udziału w postepowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawce oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty-wg załączonego wzoru1;2.kosztorys/kosztorysy ofertowe 1,2;3.Dane wyjsciowe do kosztorysowania-załącznik nr 2; 4.Karmonogram robót-załącznik nr 3;5.podpisany przez Wykonawce projekt umowy -załącznik istotne postanowienia umowy;6.Dowód wpłaty wadium;7.oswiadczenie o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez podwykonawców.Ocena spełnienia w.w. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia- nie spełnia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych, ul. Bełska 22,Wydział Komunikacji i Drogownictwa pokój Nr 19, II pietro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy składać w dni robocze (bez sobót) w Starostwie Powiatowym w Ustrzykach Dolnych pok. nr 8 (sekretariat) I piętro ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt otrzymał dofinansowanie w 2011r. dotacją z budżetu państwa w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nr 2295 R Kroscienko-Stebnik w km 0+000 - 0+809.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót drogowych w celu remontu konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów ,poboczy w ciągu drogi powiatowej Nr 2295 R Kroscienko-Stebnik w km 0+000 - 0+809, na odcinku od km 0+000 do km 0+600 w zakresie :renowacji odwodnienia :ozcyszczenie rowów z namułu m 350;oczyszczenie przepustów 26m;rowy 159m3; rozebranie przepustów rurowych o srednicy 40 cm 31 m;budowa przepustów z rur o srednicy 50cm m 43;załozenie skosów 16m; wykonanie podbudowy i nawierzchni zjazdów 102m2;remont nawierzchni jezdni -frezowanie ,podbudowa ,nawierzchnia w-wy wiażaca i scieralna z mieszanek min.-bitumicznych na łacznej długości 550mb. Szczegółowy zakres opisany jest w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.27.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi Nr 2226R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 3+000 - 6+600 i 7+500 - 9+000..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót drogowych w celu remontu konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów ,poboczy w ciągu drogi powiatowej Nr 2226R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 3+000 6+600 i 7+500 - 9+000, na odcinku o łacznej długości 1300m w lokalizacji w km 3+000 do 4+900 w zakresie : renowacji odwodnienia :kopanie rowów 301 m3;ozcyszczenie rowów z namułu m290;;budowa przepustów z rur o srednicy 40 cm m 15;załozenie skosów 6m; budowa przepustów z rur o srednicy 50 cm m47;załozenie skosów 18m wykonanie podbudowy93m2 i nawierzchni zjazdów 468 m2;budowa poboczy obustronnych na długości 1300m; remont nawierzchni jezdni -podbudowa z tłucznia kamiennego ,nawierzchnia w-wy wiażaca i scieralna z mieszanek min.-bitumicznych na łacznej długości 1300 mb. Szczegółowy zakres opisany jest w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym Nr2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.27.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.