Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Ogłoszenie nr 769616-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dębica do szkół oraz ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 146 816 292
faks: 146 816 290
e-mail: gzeas@ugdebica.pl
www: https://bip-gzeasip.ugdebica.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip-gzeasip.ugdebica.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Dębicy, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica pokój nr 34
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: GZ-262-7/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci (uczniów) niepełnosprawnych z terenu Gminy Dębica do Zespołu Szkół Specjalnych w Dębicy, Niepublicznego Przedszkola „Ukryty Dar” w Dębicy, Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Dębicy, Szkoły Usług Hotelarskich Sztuki Gotowania i Innych Zawodów w Dębicy, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Stobiernej, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Mielcu, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów wraz z opieką z punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania i odwiezienie uczniów wraz z opieką do punktu zbiorczego w ich miejscu zamieszkania. Usługa realizowana jest w dniach nauki szkolnej, czyli w dniach kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne, zgodnie z kalendarzem organizacji roku na 2020/2021. W dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych lub innych uroczystości szkolnych, w dniach odpracowywanych przez szkoły zajęć lub w których odbywając się w szkołach egzaminy zewnętrzne, przewóz odbywać się będzie według ustalonego w porozumieniu z Wykonawcą specjalnego rozkładu jazdy. Opiekę nad przewożonymi dziećmi zapewnia Wykonawca, przy czym osoba sprawująca opiekę powinna być osobą pełnoletnią, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu (zastrzeżenie : kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun).Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć dziecko od rodzica, sprawować opiekę w czasie dowozu i przekazać po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, w razie potrzeby zapewnić bezpieczeństwo podczas przechodzenia przez jezdnię.2. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający żąda od wykonawcy aby przynajmniej dwie osoby wykonujące czynności kierowcy oraz opiekuna były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm./. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją prac objętych zakresem niniejszego zamówienia. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 4 do SIWZ – Wzór umowy. Wymagania określają w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy; uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia: 1) w zakresie części 1 zamówienia: od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 30 czerwca 2021 r. 2) w zakresie części 2 zamówienia: od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 30 czerwca 2021 r. 3) w zakresie części 3 zamówienia: od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 30 czerwca 2021 r. 4) w zakresie części 4 zamówienia: od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2021 r. (lipiec przerwa w dowozie z powodu przerwy pracy w placówce). 5) w zakresie części 5 zamówienia: od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 30 lipca 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
emisja spalin (PES): | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci niepełnosprawnych, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do placówek szkolnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą:
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Adres poczty elektronicznej zamawiającego: urzad@gzeas.pl. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-gzeasip.ugdebica.pl Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzenie aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) /Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1/, dalej „RODO”: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół i Przedszkoli w Dębicy, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica, adres e-mail: urzad@gzeas.pl; 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica, e-mail: iod@gzeas.pl,; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dębica do szkół i ośrodków rewalidacyjno- wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki, znak: GZ-262-7/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów, albo do upływu terminu przedawnienia roszczeń z umowy, oraz w celach archiwizacyjnych przez okres przewidziany prawem; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2020/2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz 4 uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszania tj. z Stobierna-Stasiówka, do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Stobiernej Stobierna 34 – Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 ul. Szkotnia 14 w Dębicy- Zespołu Szkół Specjalnych ul. Matejki 22 w Dębicy w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania. Długość trasy ok. 31km ( w obie strony).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
emisja spalin (PES): | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2020/2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz 6 uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszania tj. z Podgrodzie - Gumniska, do Zespołu Szkół Specjalnych ul. Matejki 22 w Dębicy- Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 ul. Szkotnia 14 w Dębicy- Niepublicznego Przedszkola „Ukryty Dar” ul. Strażacka 5 w Dębicy w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania. Długość trasy ok. 44km ( w obie strony).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
emisja spalin (PES): | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2020/2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz 16 uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszania tj. z Paszczyna – Pustków-Osiedle – Pustków – Brzeźnica – Pustynia - Zawada, do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 ul. Szkotnia 14 w Dębicy - Niepublicznego Przedszkola „Ukryty Dar” ul. Strażacka 5 w Dębicy - Zespołu Szkół Specjalnych ul. Matejki 22 w Dębicy – Szkoły Usług Hotelarskich Sztuki Gotowania i Innych Zawodów w Dębicy ul. Rynek 21 w Dębicy w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania. Długość trasy ok. 80km ( w obie strony).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
emisja spalin (PES): | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2020/2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz 4 uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszania tj. z Zawada – Paszczyna, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul. Wyszyńskiego 14 w Ropczycach w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania. Długość trasy ok. 41km ( w obie strony).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
emisja spalin (PES): | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Mielcu wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2020/2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz 4 uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszania tj. z Podgrodzie – Pustków - Kozłów, do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Mielcu budynki: ul. Moniuszki 3, ul. Wojsławska 278, w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania. Długość trasy ok. 103 km ( w obie strony).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 30.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
emisja spalin (PES): | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy" Etap I i Etap II
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy-et.2
- ZAD. I - DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY REZONANSU MAGNETYCZNEGO ORAZ ZAD. II - WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTR. ZASILAJĄCEJ MOBILNY REZONANS MAGNETYCZNY DLA ZOZ W D-CY
- Poprawa infrastruktury turystyczno - sportowej w m. Głobikowa, Zawada, Stobierna, Kędzierz, Brzeźnica.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Michałowice w roku szkolnym 2024/2025 poprzez zakup biletów miesięcznych"
- Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przemiarowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów do szkoły w roku szkolnym 2024/2025, w tym zapewnienie im opieki
- Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Brzeźnica do szkół i placówek w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnością z terenu Miasta Żory do szkół i placówek oświatowych na terenie Żor, Mikołowa, Katowic-Chorzowa, Jastrzębia-Zdroju, Wodzisławia Śl., Rybnika i Wyr
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.