eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzanów › Zakup sprzętu specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Radzanów: Zakup sprzętu specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 76972 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Radzanów 72, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 48 613 62 69, faks 48 613 62 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipzozradzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Fotel stomatologiczny Przystosowanie do pracy na 4 ręce Sterowanie elektryczne Napęd elektromechaniczny.podnoszenie do 175 kg Funkcja miękkiego startu. pierwsza faza ruchu z obniżoną prędkością Zagłówek chirurgiczny dwuprzegubowy Sterowanie ruchami fotela z konsoli lekarza i wyłącznika nożnego 4 programowane pozycje fotela Pozycja zerowa Pozycja spluwaczkowa i powrót do ostatniej pozycji pracy Brak efektu -wyciągania koszuli Bezszwowa tapicerka odporna na środki dezynfekcyjne Wyłączniki awaryjne ruchu fotela szt. 2 Łatwa do samodzielnej wymiany osłona podłokietnika II. Stolik lekarza Ramię pantomograficzne 5 rękawów od góry z blokadą w pozycji pracy Obrotowa tacka System odprowadzania zużytego oleju Niski tor ruchu ramion pan tomograficznych narzędzi, nie zaczepia o reflektor Sterowanie ruchami fotela i unitu Łatwo zmywalny pulpit sterujący III. Blok spluwaczki ze ślinociągiem Zintegrowany z fotelem Odchylany od pacjenta Ramię asysty ze ślinociągiem wodnym i rękawami ssakowymi (duży i mały) Obieg wody destylowanej Czasowe i regulowane napełnianie kubka i opłukiwanie spluwaczki IV. Sterownik nożny Elektryczny z płynną regulacją obrotów mikrosilnika i mocy skalera Praca końcówki z wodą Praca końcówki bez wody Sterowanie ruchami fotela V. Reflektor ze światłem LED Mocowany na ramieniu pantomograficznym Konstrukcja metalowa Odbłyśnik i osłona przednia wykonana ze szkła Uchwyt umożliwiający stosowanie jednorazowych osłonek VI. Kompresor Cichy, bezolejowy z osuszaczem membranowym Wydajność minimum 60 l/min Zbiornik z wewnętrzną powłoką antybakteryjną VII. Pompa ssąca Pracująca w układzie mokrym Wydajność minimum 300 l.min. VIII. Wyposażenie Końcówka turbinowa ze światłem LED Mikrosilnik elektryczny ze światłem LED Kątnica mikrosilnika ze światłem LED Strzykawka trójdrożna Lampa polimeryzacyjna ze światłem LED Skaler piezoelektryczny ze światłem LED (minimum 3 końcówki robocze) Asystor stomatologiczny czteroszufladkowy jezdny, okres gwarancji 24 m-ce montaż sprzętu na istniejących przyłączach, przeszkolenie personelu Kamera + uchwyt na most lampy + monitor z szybą szklaną i metalowa obudowa Krzesełko dla stomatologa z podparciem ramiennym 1.4. Opis przedmiotu zamówienia- część II - Wyposażenie Lampa bezcieniowa jezdna Napięcie zasilania 230V; 50 Hz Napięcie żarówki 12V Moc żarówki 50W Natężenie światła z odległości 0,8m 65000lx natężenie światła z odległości 1 m 50000lx Temperatura barwowa 4000oK Wielkość plamy świetlnej 130mm Rodzaj ochrony przed porażeniem elektrycznym I klasa Waga: PH-121.2 11 kg 2. Pulsoksymetr Zintegrowany czujnik i wyświetlacz Przeznaczony do użycia w szpitalach, przychodniach, przez lekarzy rodzinnych, położne środowiskowe oraz do użytku domowego Dokładny pomiar wysycenia krwi tlenem (saturacji) oraz częstotliwości tętna Wyniki pomiarów saturacji oraz tętna podawane w formie cyfrowej oraz jako wykres 6 trybów wyświetlania w 4 kierunkach Niski pobór prądu Wskaźnik niskiego poziomu baterii Niewielkie wymiary (57 x 31 x 32 mm) oraz niska waga sprawiają, że urządzenie jest wygodne do przenoszenia Kolorowy wyświetlacz o rozdzielczości 160 x 64 piksele Zakres pomiarowy saturacji: 35 - 99 % Zakres pomiarowy częstotliwości tętna 30 - 250 bpm (uderzeń na minutę) Zasilanie: 2 baterie alkaliczne typu AAA 3. Otoskop żarówka ksenonowa 2,5 V (3200 K) lub dioda LED 3,7 V (5500 K), zapewnia równomierne oświetlenie badanego pola. Zasilanie: 2 baterie AA 4. Ssak elektryczny Zasilanie- 230V/50Hz, Podciśnienie- -75 kPa, Przepływ ograniczony filtrem- 16l Waga- 2,5 kg, Wymiary- 35x21x18cm, Normy: EN 60601-1; ISO 10079-1 5. Aparat ciśnieniowy holter możliwość podziału doby na 6 podokresów pomiarowych pomiar i rejestrację ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, średniego krwi oraz częstotliwości rytmu serca analizę wyników obejmują statystyki: Max., Min., zakres, UQ, LQ, Mediana, Średnie, SD dla ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, średniego oraz częstości rytmu statystykę dostępną dla całego badania oraz dla każdego z sześciu okresów pomiarowych rejestrację ciśnienia tętniczego krwi w ciągu tygodnia (500 pomiarów) z dowolnymi odstępami pomiarówautomatyczne określenie zakresu pompowanego ciśnienia prezentację wyników ostatniego zapisanego pomiaru (na życzenie użytkownika) pomiar na żądanierozpoczęcie rejestracji poza systemem komputerowym graficzną i tabelaryczną prezentację wyników pomiarówoprogramowanie do odczytu w komputerze 6. Inhalator tłokowy DANE TECHNICZNE SPRĘŻARKI TŁOKOWEJ Z WYŁĄCZNIKIEM TERMICZNYM Napięcie pracy: 230 V ~ 50 Hz 100 W Wymiary: 206x168x126 mm Waga: 1,5 kg Ciągła praca sprężarki: TAK Klasa ryzyka wg normy MDD 93.42.EEC: IIa Ciśnienie maksymalne: 1,85 bar/185 kPa Przepływ powietrza: 10 l.min. Głośność: 58 dB Szybkość nebulizacji: 0,35 ml.min. (0,9% roztwór NaCl) Ciśnienie robocze: 70 kPa (0,7 bar) Przepływ roboczy: 5 l.min (0,7 bar.70 kPa) Parametry otoczenia - praca: temperatura: 10 - 40°C, wilgotność: 10 - 95% Parametry otoczenia - przechowywanie: temperatura: -25 - 70°C, wilgotność: 10 - 95% DANE TECHNICZNE NEBULIZATORA NEBJET Minimalny przepływ roboczy: 5 l.min +.- 10% Ciśnienie robocze: 70 kPa (0,7 bara) + - 10% Maksymalny przepływ roboczy: 7,5 l.min + - 10% Ciśnienie robocze: 150 kPa (1,5 bara) + - 10% Objętość terapeutyczna: 75% (wdychana, cząsteczki < 5 ľm) Szybkość nebulizacji: 0,35 ml/min Maksymalna pojemność: 12 ml Minimalna pojemność: 2ml Objętość pozostająca: 0,7 ml Warunki przechowywania i transportu: Temperatura: -20°C (-4°F) ÷ +70°C (158°F) Wilgotność: 5 - 95% 7. Butla tlenowa 3 l Materiał butli: 34CrMo4 Minimalna grubość ścianki: 2,5 mm Średnica: 115 mm Max. ciśnienie napełnienia: 200 bar Wysokość: ~ 400 mm Ciężar: ~ 3,9 kg ? 5% Rodzaj dna: wklęsłe 8. Ławka plastykowa 3-os. Wysokość: 800 mm Długość: 1650 mm stelaż metalowy czarny siedziska plastykowe w 3 kolorach 9. Ławka plastykowa 2-os. Wysokość: 800 mm Długość: 1050 mm stelaż metalowy czarny siedziska plastykowe w 3 kolorach 10. Parawan 1-skrzydłowy składany wysokość: 1900 mm szerokość: 1000 mm kolory płótna: biały, zielony, niebieski 11. Reduktor do butli tlenowej Ciśnienie zredukowane 0,4÷0,5 MPa Ciśnienie zasilania 2÷15 MPa Zakres regulacji przepływu 0÷15 l/min Dokładność ?10% wskazywanej wartości na dozowniku lub 0,5 l.min Nakrętka z gwintem: 3 Nawilżanie gazu ok. 30% RH temperatura pracy 5 ÷ 40 °C Wymiary: 310 x 195 x 105 mm Masa: 1,8 kg.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na roboty występujące w zamówieniu podstawowym, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawą Pzp do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 51.41.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę sprzętu medycznego (dentystycznego) o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). - dla pierwszej części zamówienia (unit stomatologiczny). Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę sprzętu medycznego (dentystycznego) o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00.100). - dla drugiej części zamówienia (wyposażenie). Dla wskazanych dostaw Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody (np. poświadczenia, opinie, referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu ). Z informacji zamieszczonych w Załączniku nr 3 lub z treści załączonych dowodów (np. poświadczeń, opinii, referencji) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat wymagane przez Zamawiającego dostawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia, opinie, referencje) czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za główne dostawy uważa się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy określonego w SIWZ. Dowodami są: poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1). -zgodnie z §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013r., poz. 231), które weszło w życie w dniu 20 lutego 2013r. jest: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie (np. opinie, referencje), określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (np. poświadczenia, opinie, referencje), o których mowa powyżej.Zgodnie z §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013r., poz. 231), które weszło w życie w dniu 20 lutego 2013r. jest: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 2 i 3 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form jakich te dokumenty mogą być składane, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dla wskazanych dostaw Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody (np. poświadczenia, opinie, referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie następujące dokumenty: Certyfikaty, znaki jakości sprzętu oraz inne dokumenty potwierdzające jakość sprzętu medycznego. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymagane powyżej oraz zamieszczone przez Wykonawcę w ofercie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipzozradzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radzanowie 26 - 807 Radzanów 72.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: W rejestracji - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radzanowie 26 - 807 Radzanów 72.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia. Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Tytuł projektu - Modernizacja budynku SP ZOZ w Radzanowie i zakup wyposażenia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Unit stomatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel stomatologiczny,Stolik lekarza,Blok spluwaczki ze ślinociągiemm, Sterownik nożnyReflektor ze światłem LED,Kompresor,Pompa ssąca,Wyposażenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 51.41.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bezcieniowa jezdna,Pulsoksymetr,Otoskop,Ssak elektryczny,Aparat ciśnieniowy holter, Inhalator tłokowy,Butla tlenowa 3 l,Ławka plastykowa 3-os.,Ławka plastykowa 2-os.,Parawan 1-skrzydłowy składany,Reduktor do butli tlenowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 51.41.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.