eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiązownicaOPRACOWANIE PROJEKTÓW ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANYCH DLA PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI INWESTYCJI W GMINIE WIĄZOWNICA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Wiązownica: OPRACOWANIE PROJEKTÓW ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANYCH DLA PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI INWESTYCJI W GMINIE WIĄZOWNICA
Numer ogłoszenia: 76975 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTÓW ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANYCH DLA PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI INWESTYCJI W GMINIE WIĄZOWNICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych projektów architektoniczno - budowlanych dla poszczególnych inwestycji przewidzianych do realizacji na terenie Gminy Wiązownica. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na poszczególne zadania inwestycyjne: Zadanie Nr 1 Rozbudowa i przebudowa budynku GCK w Wiązownicy wraz z termomodernizacją: Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - konstrukcyjnego związanego z rozbudową i przebudową istniejącego budynku Gminnego Centrum Kultury w Wiązownicy, w szczególności: a) inwentaryzacja obiektu, b) projekt zagospodarowania działki, c) projekt architektoniczno - konstrukcyjny, d) projekt techniczny elewacji, e) projekt techniczny wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)wejście do budynku GCK w formie ganku kolumnowego, b)lukarny dachowe, c)podjazdu dla niepełnosprawnych, d)elewacja zewnętrzna z elementami ozdobnymi elewacji (gzymsy, bonie) W zakresie robót termomodernizacyjnych: a)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, b)docieplenie ścian i stropu budynku, c)dokonanie optymalnych usprawnień termomodernizacyjnych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania wg. audytu energetycznego - tylko w kosztorysie. Zadanie Nr 2 Rozbudowa budynku DK w Szówsku wraz z termomodernizacją obiektu. Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - konstrukcyjnego związanego z rozbudową istniejącego budynku Domu Kultury w Szówsku, w szczególności: a) inwentaryzacja obiektu (budowlana, instalacja, c.o.), b) projekt zagospodarowania działki, c) projekt architektoniczno - konstrukcyjny, d) projekt budowlany branży instalacyjnej (rozbudowa) c.o. i elektryczna e) projekt budowlany branży instalacyjnej (cz. istniejąca) c.o. d) projekt techniczny elewacji, e) projekt techniczny wymiany stolarki okiennej, W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)rozbudowa budynku o salę taneczną, b)instalacja c.o. i instalacja elektryczna, W zakresie robót termomodernizacyjnych: a)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, b)docieplenie ścian budynku, c)wymianę grzejników, montaż odpowietrzników, płukanie instalacji c.o. - zgodnie z audytem energetycznym. Zadanie Nr 3 Zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno - magazynowego na Posterunek Policji i Urząd Pocztowy wraz z termomodernizacją. Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - konstrukcyjnego związanego ze zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno - magazynowego na Posterunek Policji i Urząd Pocztowy wraz z termomodernizacją, w szczególności: a) inwentaryzacja obiektu, b) orzeczenie techniczne, c) projekt architektoniczno - konstrukcyjny, d) projekt budowlany branży instalacyjnej: wod. - kan. c.o. elektrycznej i specjalnej (łączność) e) projekt techniczny elewacji, W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)przebudowa budynku, b)instalacja wod. - kan., instalacja elektryczna, c)instalacje specjalne, W zakresie robót termomodernizacyjnych: a)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, b)docieplenie ścian, posadzki i stropu budynku, c)instalacja c.o. z kotłownią gazową Zadanie Nr 4 Budowa wiat tanecznych w miejscowości Zapałów i Surmaczówka. Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - konstrukcyjnego związanego z budowa wiat tanecznych w miejscowości Zapałów i Surmaczówka, w szczególności: a) projekt zagospodarowania działki, b) projekt architektoniczno - konstrukcyjny - Zapłów jako obiekt wolnostojący, natomiast w Surmaczówce jako rozbudowa istniejącego budynku. c) projekt budowlany branży elektrycznej, W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)drewniana wiata taneczna b)instalacja elektryczna, Zadanie Nr 5 Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Mołodycz Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego związanego z budowa sali gimnastycznej w miejscowości Mołodycz, w szczególności: a)inwentaryzacja budynku szkoły, b)projekt zagospodarowania działki, c)projekt architektoniczno - budowlany, d)projekt budowlany branży instalacyjnej w zakresie: wod. - kan. c.o. wentylacji mechanicznej i elektrycznej. W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)przewiązka pomiędzy budynkami b)sala gimnastyczna o wym. wewn. 24x12 m. c)zaplecze sanitarno - szatniowe, d)instalacje sanitarne i elektryczne. Zadanie Nr 6 Termomodernizacja budynku UG w Wiązownicy. Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja elewacji budynku, b) projekt elewacji. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) docieplenie ścian, b) wymiana okien /piwnica/, c) wymiana zaworów na termostatyczne, montaż odpowietrzników , płukanie instalacji zgodnie z audytem energetycznym / tylko w kosztorysie / Zadanie Nr 7 Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Mołodyczu Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja budynku, b) projekt elewacji, c) projekt budowlany branżowy: c.o. z kotłownią, d) instalacja elektryczna w kotłowni. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) docieplenie ścian, stropu, b) wymiana okien i drzwi, c) zmiana ogrzewania elektrycznego na instalację c.o. z kotłownią na biomasę. Zadanie Nr 8 Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Manasterzu. Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja budynku, b) projekt budowlany branżowy: c.o. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) instalacja c.o. z kotłownią gazową / kocioł kondensacyjny/. Zadanie Nr 9 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ryszkowej Woli. Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja kotłowni i elewacji budynku, b) projekt elewacji budynku, c) projekt budowlany kotłowni gazowej, d) instalacja gazowa i elektryczna w kotłowni. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) wymiana okien /jedna strona/, b) docieplenie ścian i stropu, c) wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne, montaż zaworów odpowietrzających , płukanie instalacji zgodnie z audytem energetycznym / tylko w kosztorysie/. d) zmiana kotłowni z węglowej na gazową. Zadanie Nr 10 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Radawie. Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja budynku, b) projekt elewacji, c) projekt budowlany branżowy: c.o. z kotłownią na biomasę. d) instalacja elektryczna w kotłowni. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) docieplenie ścian i stropów , b) wymiana okien i drzwi, c) instalacja c.o. i kotłownia na biomasę. Zadanie Nr 11 Termomodernizacja budynków zaplecza sportowego ORLIK w Wiązownicy, Piwodzie i Radawie. Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja budynku, b) projekt budowlany branżowy: instalacja solarna. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować a) instalacja solarna. 3. Forma i zakres opracowania: 3.1.Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w zakresie i formie niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania zadania. 3.2. Dokumentacja projektowa powinna składać się z następujących części: -projekty budowlane branżowe - 4 szt. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ogólna i szczegółowa) - 2 szt. -kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót - 2 szt. -Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -oświadczenie o kompletności dostarczonej dokumentacji, 3.3. Dokumentację opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz.U. Z dnia 16.09.2004 r. Całą dokumentację zapisaną na nośniku cyfrowym (całość w formacie pdf). Dokumentacja zostanie uznana za przekazaną Zamawiającemu po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty uzyskania wszystkich uzgodnień, decyzji i wykonania badań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej. 3.4. Zamawiający przekaże wykonawcy niezbędne dokumenty, w szczególności: - decyzje o warunkach zabudowy/ celu publicznego - mapy do celów projektowych, - audyt energetyczny ( dla zadań obejmujących termomodernizację obiektów) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, co oznacza że wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie lub wybrane zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonali co najmniej 3 projekty architektoniczno - budowlane obiektów kubaturowych, związanych z budową , nadbudową lub przebudową obiektów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli dysponują odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w szczególności: 1)dysponują przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, 2)dysponują przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 3)dysponują przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych - bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza również osoby z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych. Spełnienie powyższego warunków będzie oceniane w zależności od zakresu opracowania dla danej części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty; - zestawienie kosztów prac projektowych z podziałem na: Termomodernizacja / Pozostały zakres prac projektowych - wg. zał. do SIWZ - parafowany projekt umowy; - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie aneksu pisemnego pod rygorem nieważności, w niżej podanych przypadkach: a) zmiany przepisów prawa, które mają wpływ na wykonanie dokumentacji projektowej, b) zdarzeń losowych w odniesieniu do osób realizujących opracowania projektowe, np. w niżej wymienionych okolicznościach; nagła choroba, wypadek, uszczerbek na zdrowiu, utrata danych projektowych itp, c) ograniczenia zakresu usług projektowych, przy jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia umownego Wykonawcy, jeżeli okaże się, że ich wykonanie będzie zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego, 2. W szczególności zmianie może ulec termin końcowy wykonania przedmiotu umowy, który może ulec wydłużeniu o odpowiednią liczbę dni, która była powodem opóźnienie w uzyskaniu od Zamawiającego materiałów do wykonania dalszych etapów dokumentacji projektowej (decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica ook. nr 42 II p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica Sekretariat Urzędu pok. nr 22 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany w ramach programu RPO WP..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa i przebudowa budynku GCK w Wiązownicy wraz z termomodernizacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - konstrukcyjnego związanego z rozbudową i przebudową istniejącego budynku Gminnego Centrum Kultury w Wiązownicy, w szczególności: a) inwentaryzacja obiektu, b) projekt zagospodarowania działki, c) projekt architektoniczno - konstrukcyjny, d) projekt techniczny elewacji, e) projekt techniczny wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)wejście do budynku GCK w formie ganku kolumnowego, b)lukarny dachowe, c)podjazdu dla niepełnosprawnych, d)elewacja zewnętrzna z elementami ozdobnymi elewacji (gzymsy, bonie) W zakresie robót termomodernizacyjnych: a)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, b)docieplenie ścian i stropu budynku, c)dokonanie optymalnych usprawnień termomodernizacyjnych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania wg. audytu energetycznego - tylko w kosztorysie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa budynku DK w Szówsku wraz z termomodernizacją obiektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - konstrukcyjnego związanego z rozbudową istniejącego budynku Domu Kultury w Szówsku, w szczególności: a) inwentaryzacja obiektu (budowlana, instalacja, c.o.), b) projekt zagospodarowania działki, c) projekt architektoniczno - konstrukcyjny, d) projekt budowlany branży instalacyjnej (rozbudowa) c.o. i elektryczna e) projekt budowlany branży instalacyjnej (cz. istniejąca) c.o. d) projekt techniczny elewacji, e) projekt techniczny wymiany stolarki okiennej, W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)rozbudowa budynku o salę taneczną, b)instalacja c.o. i instalacja elektryczna, W zakresie robót termomodernizacyjnych: a)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, b)docieplenie ścian budynku, c)wymianę grzejników, montaż odpowietrzników, płukanie instalacji c.o. - zgodnie z audytem energetycznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno - magazynowego na Posterunek Policji i Urząd Pocztowy wraz z termomodernizacją..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - konstrukcyjnego związanego ze zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno - magazynowego na Posterunek Policji i Urząd Pocztowy wraz z termomodernizacją, w szczególności: a) inwentaryzacja obiektu, b) orzeczenie techniczne, c) projekt architektoniczno - konstrukcyjny, d) projekt budowlany branży instalacyjnej: wod. - kan. c.o. elektrycznej i specjalnej (łączność) e) projekt techniczny elewacji, W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)przebudowa budynku, b)instalacja wod. - kan., instalacja elektryczna, c)instalacje specjalne, W zakresie robót termomodernizacyjnych: a)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, b)docieplenie ścian, posadzki i stropu budynku, c)instalacja c.o. z kotłownią gazową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa wiat tanecznych w miejscowości Zapałów i Surmaczówka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - konstrukcyjnego związanego z budowa wiat tanecznych w miejscowości Zapałów i Surmaczówka, w szczególności: a) projekt zagospodarowania działki, b) projekt architektoniczno - konstrukcyjny - Zapłów jako obiekt wolnostojący, natomiast w Surmaczówce jako rozbudowa istniejącego budynku. c) projekt budowlany branży elektrycznej, W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)drewniana wiata taneczna b)instalacja elektryczna,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Mołodycz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego związanego z budowa sali gimnastycznej w miejscowości Mołodycz, w szczególności: a)inwentaryzacja budynku szkoły, b)projekt zagospodarowania działki, c)projekt architektoniczno - budowlany, d)projekt budowlany branży instalacyjnej w zakresie: wod. - kan. c.o. wentylacji mechanicznej i elektrycznej. W zakresie robót budowlanych, projekt architektoniczno - budowlany winien obejmować: a)przewiązka pomiędzy budynkami b)sala gimnastyczna o wym. wewn. 24x12 m. c)zaplecze sanitarno - szatniowe, d)instalacje sanitarne i elektryczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Termomodernizacja budynku UG w Wiązownicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja elewacji budynku, b) projekt elewacji. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) docieplenie ścian, b) wymiana okien /piwnica/, c) wymiana zaworów na termostatyczne, montaż odpowietrzników , płukanie instalacji zgodnie z audytem energetycznym / tylko w kosztorysie /.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Mołodyczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja budynku, b) projekt elewacji, c) projekt budowlany branżowy: c.o. z kotłownią, d) instalacja elektryczna w kotłowni. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) docieplenie ścian, stropu, b) wymiana okien i drzwi, c) zmiana ogrzewania elektrycznego na instalację c.o. z kotłownią na biomasę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Manasterzu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja budynku, b) projekt budowlany branżowy: c.o. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) instalacja c.o. z kotłownią gazową / kocioł kondensacyjny/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ryszkowej Woli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja kotłowni i elewacji budynku, b) projekt elewacji budynku, c) projekt budowlany kotłowni gazowej, d) instalacja gazowa i elektryczna w kotłowni. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) wymiana okien /jedna strona/, b) docieplenie ścian i stropu, c) wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne, montaż zaworów odpowietrzających , płukanie instalacji zgodnie z audytem energetycznym / tylko w kosztorysie/. d) zmiana kotłowni z węglowej na gazową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Radawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja budynku, b) projekt elewacji, c) projekt budowlany branżowy: c.o. z kotłownią na biomasę. d) instalacja elektryczna w kotłowni. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować: a) docieplenie ścian i stropów , b) wymiana okien i drzwi, c) instalacja c.o. i kotłownia na biomasę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Termomodernizacja budynków zaplecza sportowego ORLIK w Wiązownicy, Piwodzie i Radawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac projektowych: a) inwentaryzacja budynku, b) projekt budowlany branżowy: instalacja solarna. W zakresie robót budowlanych, projekt winien obejmować a) instalacja solarna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.