Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Ogłoszenie nr 769811-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do nauczania na odległość w ramach projektu pn." Kształcenie zawodowe dla rynku pracy - 3", współfinansowanego przez UE ze środków EFS, w ramach RPO WO na lata 2014 - 2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: RPOP.09.02.02.-16-0020/16-00 Projekt pn.” Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”, współfinansowanego przez UE ze środków EFS, w ramach RPO WO na lata 2014 – 2020.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-77 4231675
faks: 0-77 4231677
e-mail: referat.tech@zpo.opole.pl
www: www.zpo.opole.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zpo.opole.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zpo.opole.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: w wersji elektronicznej adres: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Urząd Miasta Opola, Wydział Zamówień Publicznych (budynek Instytutu Śląskiego), 45-081 Opole, ul. Piastowska 17, pokój 515
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZPO-TZ.UE.1.271.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie 1. Tablety (urządzenia peryferyjne) - Tablet graficzny ilość 30
Zadanie 2. Urządzenia sieciowe: Access point dookólny, przeznaczony do montażu wewnątrz i na zewnątrz budynków ilość 2; Serwer z oprogramowaniem ilość 2; Switch 8 portowy gigabitowy ilość 15
Zadanie 3. Sprzęt multimedialny: Wizualizer lość 50; Monitor interaktywny ilość 15; mobilny stojak do monitora interaktywnego ilość 15; Kamera internetowa i mikrofon ilość 30; Zestaw interaktywny ilość 9
Zadanie 4. Oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej - Program do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej ilość 32
Zadanie 5. Oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych - Program do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych ilość 1
Zadanie 6. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych - Program do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki Na 16 stanowisk ilość 1; Program do projektowania i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych Na 16 stanowisk ilość 1
Zadanie 7. Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych - Program do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych ilość 20
Zadanie 8. Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych - Program do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych (4x25 stanowisk) ilość 4
Zadanie 9. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur - Program do projektowania fryzur 11 stanowisk ilość 1
Zadanie 10. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych - Program do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych ilość 36
Zadanie 11. Oprogramowanie specjalistyczne do modelowania 3D - Program do modelowania 3D ilość 40; Moduł rozszerzający funkcjonalność programu do renderowania ilość 40
Zadanie 12. Oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP - Zestaw oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP ilość 4
Termin realizacji zamówienia: - dla części 1,2,3 - 8 tygodni (56 dni) od daty podpisania umowy;
- dla części nr 4 ÷ 12 - min.14 – max. 28 dni od daty podpisania
umowy.
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
Dodatkowe kody CPV:
32.00.00.00
48.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych z siedzibą ul. Torowa 7, 45-073 Opole, e-mail: sekretariat@zpo.opole.pl, tel. (+48 77) 45 42 855;
inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Placówek Oświatowych w Opolu jest Pani Joanna Knuter , kontakt: ul. Torowa 7, 45-073 Opole; e-mail: j.knuter@zpo.opole.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - ZPO-TZ.UE.1.271.2020
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Prawa;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Prawa, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Prawa;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Prawem oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Poza innymi przypadkami wskazanymi w ustawie prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach:
- zmiana wynagrodzenia wynikająca ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
- zmiany terminu umowy spowodowane:
• wstrzymaniem dostaw przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
• okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, utrudniającymi lub uniemożliwiającymi terminowe wykonanie przedmiotu umowy tj.: okolicznościami spowodowanymi zaistnieniem siły wyższej. Siłami wyższymi w rozumieniu Zamawiającego są między innymi: działania wojenne, zamieszki, rewolty, złośliwe uszkodzenie ważnych urządzeń, embargo, zakaz importu, akty władzy, strajk, lokaut, pożar, epidemia/pandemia, powódź, itp.
- regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
- inne nienaruszające art. 140. ust. 3 ustawy pzp.
- wystąpienia sytuacji, o której mowa w art. 15r ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
- gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, bowiem powodują: a) obniżenie ceny, b) skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy, 3) zastosowanie materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na uzyskanie przedmiotu umowy o lepszych walorach technicznych, estetycznych lub obniżających koszty eksploatacji. W powyższym przypadku zmiany obejmowały będą jedynie obniżenie wynagrodzenia, skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy lub zmianę warunków technicznych wskazanych w umowie, z zastrzeżeniem, iż urządzenia lub materiały, o których mowa powyżej muszą posiadać parametry techniczne lepsze lub równe dotychczasowym.
Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony umowy wyrażą zgodę.
Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga); wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy.
Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie nr 1 - tablety (urządzenia peryferyjne)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Tablety (urządzenia peryferyjne)
Tablet graficzny 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
warunki gwarancji i rękojmi: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie nr 2 – urządzenia sieciowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Urządzenia sieciowe Access point dookólny, przeznaczony do montażu wewnątrz i na zewnątrz budynków 2
Serwer z oprogramowaniem 2
Switch 8 portowy gigabitowy 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
warunki gwarancji i rękojmi: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie nr 3 –sprzęt multimedialny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sprzęt multimedialny:
Wizualizer 50
Monitor interaktywny 15
Mobilny stojak do monitora interaktywnego 15
Kamera internetowa i mikrofon 30
Zestaw interaktywny 9
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
warunki gwarancji i rękojmi: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie nr 4 - oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej Program do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej 32
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania przedmiotuzamówienia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie nr 5 – oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych Program do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania przedmiotuzamówienia: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie nr 6 – Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych Program do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki
Na 16 stanowisk 1
Program do projektowania i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych
Na 16 stanowisk 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania przedmiotuzamówienia: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie nr 7 – Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów
i wykonywania kosztorysów robót budowlanych Program do sporządzania przedmiarów
i wykonywania kosztorysów robót budowlanych 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie nr 8 - Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych Program do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych
(4x25 stanowisk) 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie nr 9 - Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur Program do projektowania fryzur 11 stanowisk 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie nr 10 – Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oprogramowanie specjalistyczne
do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych Program do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych 36
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie nr 11 – Oprogramowanie specjalistyczne do modelowania 3D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oprogramowanie specjalistyczne
do modelowania 3D Program do modelowania 3D 40
Moduł rozszerzający funkcjonalność programu do renderowania 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie nr 12 - oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP Zestaw oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i przedłużenie licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Standard z MS Teams, Office 365 E3 EEA, Microsoft Teams EEA, Exchange Online, Power BI Pro, Project oraz Visio dla KG PSP
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.