Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Klucze: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją Projektu pn.. Wiedza - kluczem do sukcesu nr WND-POKL.09.01.02-12-048/10
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji
Numer ogłoszenia: 76981 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 32 647 87 35, faks 32 647 87 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją Projektu pn.. Wiedza - kluczem do sukcesu nr WND-POKL.09.01.02-12-048/10 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w z związku z realizacją projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcie pozalekcyjne będą prowadzone dla uczniów: 1. Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Bydlinie 2. Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chechle 3. Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu 4. Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach 5. Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Kwaśniowie Dolnym 6. Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Rodakach 7. Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ilość części: 28. Każdą część będą stanowić poszczególne zajęcia w każdej ze szkół.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do prowadzenia każdego rodzaju zajęć pozalekcyjnych. Uwaga: osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych: a) z matematyki - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 - letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z matematyki, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, b) z języka angielskiego - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 - letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, c) kółka taneczne - osoba posiadająca przygotowanie taneczne (np. klasę taneczną), co najmniej 1 - roczną praktykę w prowadzeniu zajęć tanecznych, doświadczenie w pracy z dziećmi, d) kółka teatralne - osoba posiadająca przygotowanie teatralne (np. studium aktorskie), co najmniej 1 - roczną praktykę w prowadzeniu zajęć teatralnych, doświadczenie w pracy z dziećmi, Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest przesunięcie terminu zakończenia realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Stron np. wystąpieniem siły wyższej, lub z inicjatywy Instytucji Wdrażającej, a jedna ze stron wystąpi do drugiej w formie pisemnej o przesunięcie (lub wydłużenie) terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. Przesunięcie realizacji usługi możliwe jest również w przypadku wprowadzenia zmian do wniosku o dofinansowanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Kluczach przy ul. Partyzantów 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Kluczach przy ul. Partyzantów 1 (sekretariat),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Wiedza - kluczem do sukcesu nr WND-POKL.09.01.02-12-048/10 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Bydlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Bydlinie: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie. Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Bydlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Bydlinie: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kółko taneczne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Bydlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Bydlinie: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kółko teatralne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Bydlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Bydlinie: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Chechle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chechle: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Chechle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chechle: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie. Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kółko taneczne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Chechle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chechle: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kółko teatralne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Chechle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chechle: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Jaroszowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Jaroszowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: kółko taneczne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Jaroszowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: kółko teatralne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Jaroszowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Kluczach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Kluczach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: kółko taneczne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Kluczach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 4 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla czterech grup będzie wynosić 28 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: kółko teatralne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Kluczach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 4 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla czterech grup będzie wynosić 28 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Kwaśniowie Dolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Kwaśniowie Dolnym: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie. Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Kwaśniowie Dolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Kwaśniowie Dolnym: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie)Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: kółko taneczne w klasach I-III oraz IV-VI w Kwaśniowie Dolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Kwaśniowie Dolnym: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: kółko teatralne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Kwaśniowie Dolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Kwaśniowie Dolnym: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Rodakach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Rodakach: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie. Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Rodakach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Rodakach: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: kółko taneczne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Rodakach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Rodakach: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: kółko teatralne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Rodakach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Rodakach: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Ryczówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Ryczówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 7 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: kółko taneczne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Ryczówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: kółko teatralne w klasach I-III oraz IV-VI w SP w Ryczówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku: w okresie marzec-czerwiec 2011 r. (średnio 10 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KLUCZE
- Budowa sieci wodociągowej wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Klucze - infrastruktura wodociągowa - w miejscowości Kolbark dz. 797 ul. Spacerowa.
- Termomodernizacja remizy OSP w Rodakach.
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń oraz czterech dwudniowych warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania lokalnych planów deinstytucjonalizacji usług społecznych (LPDI)
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VI - Doradztwo zawodowe
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.