eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze"Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o" o sygn. DZP/28PN/2020

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770049-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.:

"Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o" o sygn. DZP/28PN/2020

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27273516200000, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 3732308, 3732346
faks: 032 3732308, 3732346
e-mail: zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
www: www.klinika-zabrze.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.klinika-zabrze.med.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę w postaci elektronicznej składa się wyłącznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na stronie http://miniportal.uzp.gov.pl

Adres: w formie pisemnej: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul. M. Curie-Skłodowskiej 10; 41-800 Zabrze Sekretariat Szpitala (budynek administracji – II piętro). W formie elektronicznej: za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie http://miniportal.uzp.gov.pl

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o" o sygn. DZP/28PN/2020

Numer referencyjny: DZP/28PN/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

SIWZ.III.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z przekazanymi odpadami stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki obciążające Zamawiającego wynikające z właściwych przepisów prawa, w szczególności z ustawy o odpadach.
Wykaz wytwarzanych odpadów stanowiący szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy.
Ilość wytworzonych odpadów przyjętych do postępowania jest wynikiem przeliczenia ilości i pojemności pojemników przez liczbę odbiorów przeliczoną na okres obowiązywania umowy.
Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
• Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2019r., poz.1396),
• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz obowiązujących przepisów wykonawczych.
• Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r., poz.2010),
• Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz.110),
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz.122),
• Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2019.1895 t.j)
SIWZ rozdz. III.2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę
w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1. Termin płatności jest wartością punktowaną zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV. Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast najkrótszy termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
2. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy i będzie odbywał się na podstawie karty potwierdzenia wykonania usługi, podpisanej przez obydwie strony.
3. Wykonawca musi mieć dostęp do Instalacji komunalnych opisanych w Ustawie prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2019r., poz.1396), do których przekaże odebrane ze Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. odpady. Przekazanie odpadów zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. karta przekazania odpadów (KPO) opiewająca na rzeczywistą ilość odebranych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do ważenia odebranych odpadów na legalizowanej wadze. – dot poz. 7-10 Tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia.
4. Zagospodarowane selektywnie zebranych odpadów komunalnych poprzez podanie ich odzyskowi lub przekazanie ich do odzysku czy też przygotowanie do ponownego użycia zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu, dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. karty potwierdzenia wykonania usługi, przy odbiorze odpadów – dot poz. 1-6 Tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia.
5. Szpital zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych ilości wytworzonych odpadów niż przyjętych do określenia przedmiotu zamówienia - na podstawie faktycznie zważonych i odebranych odpadów wytworzonych przez Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
6. Zamawiający wymaga dostarczanie pustych kontenerów/ pojemników oraz wymiana kontenerów/ pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt.
7. Odbieranie odpadów przypadku dnia wolnego od pracy lub święta odbiór odpadów nastąpi w następnym dniu roboczym.
8. Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
9. Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ .
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. min 1 kierowcę, który posiada odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami wykorzystywanymi do realizacji zadania odbioru odpadów


II.5) Główny kod CPV: 90.52.44.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje okres wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, o ile w tym czasie nie zostanie zrealizowany przedmiot Umowy w ilości co najmniej 80 % wartości Umowy, niniejsza umowa obowiązuje do czasu realizacji 80% wartości umowy, nie dłużej jednak niż do upływu 4 lat od podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Warunek rozumiany jako posiadanie na dzień składania ofert posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności zezwolenia, koncesje lub licencje na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami w tym zbierania, unieszkodliwiania odpadów oraz transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać obowiązki związane z gospodarowaniem odpadami stosownie do:
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.701),
- Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2018r., poz.799 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 382 z późn. zm.),
- Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.819),
- Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (tj. Dz. U. z 2014 r. poz.1923),
- Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2019.1895 t.j)


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany do realizacji zamówienia złożył aktualną (ważną) umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż wartość oferty.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
SIWZ rozdz. XIII.4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy:
4.4.1. Aktualne na dzień składania ofert posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności zezwolenia, koncesje lub licencje na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami w tym zbierania, unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (objętych przedmiotem zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać obowiązki związane z gospodarowaniem odpadami zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2019 poz. 701) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach,
4.4.2. Aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (objętych przedmiotem zamówienia) z godnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2019r. poz.701) oraz Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 382 z późn. zm.), lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach,
4.4.3. Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2019.1895 t.j).
Uwagi
• Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne zezwolenia, o których mowa powyżej, a w odniesieniu do transportu odpadów, alternatywnie wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy upłynie termin, na który zostało wydane zezwolenie Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać nowe zezwolenie (wpis do rejestru) w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu nowe zezwolenie (wpis do rejestru) nie później niż z upływem terminu obowiązywania pierwotnie wydanego zezwolenia.
• Wykonawca może przedstawić w odniesieniu do pkt 4.4.1-4.4.2 - zezwolenie zintegrowane obejmujące swoim zakresem: zbierania, unieszkodliwiania odpadów oraz transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (objętych przedmiotem zamówienia).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. oraz na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:

4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (opisane w załączniku nr 5) do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
4.2.1 Załącznik nr 5 – Formularz cenowy

4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3.
zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy:

4.4.1. Aktualne na dzień składania ofert posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności zezwolenia, koncesje lub licencje na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami w tym zbierania, unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (objętych przedmiotem zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać obowiązki związane z gospodarowaniem odpadami zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2019 poz. 701) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach,
4.4.2. Aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (objętych przedmiotem zamówienia) z godnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2019r. poz.701) oraz Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 382 z późn. zm.), lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach,
4.4.3. Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2019.1895 t.j).
Uwagi
• Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne zezwolenia, o których mowa powyżej, a w odniesieniu do transportu odpadów, alternatywnie wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy upłynie termin, na który zostało wydane zezwolenie Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać nowe zezwolenie (wpis do rejestru) w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu nowe zezwolenie (wpis do rejestru) nie później niż z upływem terminu obowiązywania pierwotnie wydanego zezwolenia.
• Wykonawca może przedstawić w odniesieniu do pkt 4.4.1-4.4.2 - zezwolenie zintegrowane obejmujące swoim zakresem: zbierania, unieszkodliwiania odpadów oraz transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (objętych przedmiotem zamówienia).
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z dnia 2020.03.04),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
SIWZ rozdz. XXI.6. Do oferty należy dołączyć:
6.1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej).
6.2 Oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a Ustawy) - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej).
6.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń jak również oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
6.4. Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej).
6.5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Deklaracja „darmowego” odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego:20,00
Termin płatności:3,00
cena,:77,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji usług, okresu i terminów ich realizacji i/lub ceny w następujących okolicznościach:
5.1. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
5.2. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
5.3. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
5.4. konieczności zmiany ceny ofertowej brutto w sytuacji, gdy zmiana stawki podatku VAT będzie wynikała ze zmiany przepisów prawa, a nie z zastosowania nieprawidłowej stawki podatku VAT przez Wykonawcę,
5.5. gdy w toku realizacji Umowy wystąpią zmiany stanu prawnego uniemożliwiające wykonywanie Umowy na dotychczasowych warunkach
5.6. Zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego
5.7. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
Zmiana osób upoważnionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Strony.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski (pl)

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że podana numeracja w Ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest zgodna z numeracją SIWZ
Zamawiającego SIWZ. rozdz. XXVII.6. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez Wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
6.1. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą jest obowiązany do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem tego terminu, jeśli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.
6.2. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie może zawrzeć umowy do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze.
6.3. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach wynikających z SIWZ, Zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą ocenę, chyba, że w postępowaniu przetargowym złożona była tylko jedna oferta lub upłynie termin związania ofertą.
6.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązani będą – przed podpisaniem umowy – doręczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
6.5. Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany do realizacji zamówienia złożył aktualną (ważną) umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż wartość oferty.
6.6. Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany do realizacji zamówienia złożył harmonogram wywozu odpadów.
6.7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. III.2.16
ROZDZIAŁ XXIX. INFORMACJE DODATKOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 oraz ART. 14 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul.M.C.Sklodowskiej 10, 41-800 Zabrze, dalej jako Zamawiający;
b) Zamawiający na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO przetwarzać będzie ww. dane osobowe w następujących celach:
- w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- zawarcie i realizacja lub rozwiązanie Umowy oraz wykonywanie innych czynności związanych z Umową, w tym czynności poprzedzających jej zawarcie;
- realizacja uprawnienia lub obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa,
c) podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże niezbędne do realizacji celów określonych w pkt. b) powyżej;
d) w związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. b), ww. dane mogą być udostępniane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) oraz podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom, którym przekazanie danych jest uzasadnione dla wykonania określonej czynności lub realizacji określonej usługi, np. Poczta Polska, kurierzy, podmioty świadczące usługi prawne lub księgowe;
e) ww. dane osobowe nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, nie będą również podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
f) ww. dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. b) celów przetwarzania, tj.:
- w zakresie związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
- w zakresie realizacji zawartej Umowy przez okres do czasu jej realizacji, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
- w zakresie wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym przez okres do czasu wypełnienia tych obowiązków;
g) w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego ww. danych osobowych, osobom, których ww. dane dotyczą przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Ale nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
h) w sprawach spornych lub w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Zamawiającego ww. danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje osobom, o których mowa w pkt. g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
i) Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych Zamawiającego – Pan Jacek Kozłowski kontakt: tel. 32/ 373-23-00, adres e-mail: iod@klinika-zabrze.med.pl
Jeżeli w ramach umowy Wykonawca przekazuje dane osobowe swoich pracowników lub współpracowników, niniejsza informacja ma zastosowanie także do nich i powinna zostać im przez Wykonawcę udostępniona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.