eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krupski M³ynPoprawa efektywno¶ci energetycznej budynku wielorodzinnego na terenie Gminy Krupski M³yn

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-30



Og³oszenie nr 770099-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Urz±d Gminy Krupski M³yn:

Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku wielorodzinnego na terenie Gminy Krupski M³yn

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt jest wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020 Poddzia³anie: 4.3.1. Efektywno¶æ energetyczna i odnawialne ¼ród³a energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT. Kwota dofinansowania stanowi 85% kosztów kwalifikowanych
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Krupski M³yn, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski M³yn, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska

e-mail: ugkrupski@poczta.onet.pl
www: http://www.bip.krupskimlyn.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http://www.bip.krupskimlyn.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.bip.krupskimlyn.pl/

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie pisemnej, osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub kuriera

Adres: Gmina Krupski M³yn, 42-693 Krupski M³yn, ul. Krasickiego 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku wielorodzinnego na terenie Gminy Krupski M³yn

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Zakres zadania obejmuje wykonanie nastêpuj±cych prac budowlanych w obrêbie budynku mieszkalnego nr 5 w miejscowo¶ci Ziêtek:
- roboty remontowo - naprawcze (wymiana daszków nad wej¶ciami do budynku, docieplenie kominów, wstawienie parapetów zewnêtrznych w okienkach piwnicznych),
- docieplenie ¶cian zewnêtrznych, w tym: przygotowanie ¶cian, wykonanie ocieplenia ¶cian zewnêtrznych (¶ciany: grubo¶æ 15 cm, powierzchnia docieplenia 1166 m2; cokó³: grubo¶æ 12 cm, powierzchnia docieplenia 240 m2), malowanie, boniowanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz cieplnej ¶cian zewnêtrznych wokó³ budynku,
- wykonanie opaski odwadniaj±cej, chodnika i podestów stref wej¶ciowych z kostki betonowej,
- wykonanie remontu balkonów,
- wymianê stolarki okiennej.

Szczegó³owe warunki wykonania niniejszego zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowi±ca za³±cznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SIWZ.

Uwaga: W przypadku wyst±pienia w którymkolwiek za³±czniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwi±zañ, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, nale¿y uznaæ, ¿e ma to charakter pogl±dowy. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, ¿e zapewni± one uzyskanie parametrów nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SIWZ. Przy czym, je¶li Wykonawca powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania okre¶lone w SIWZ.

Wszystkie wbudowane materia³y winny byæ fabrycznie nowe i nieu¿ywane, niefabrykowane
i nieregenerowane, wolne od wad i obci±¿eñ prawami osób trzecich. Ka¿dy z materia³ów budowlanych musi posiadaæ odpowiedni okres przydatno¶ci do u¿ytku, byæ dobrej jako¶ci oraz posiadaæ wymagane prawem polskim atesty dopuszczaj±ce do stosowania na rynku polskim. Wszystkie materia³y budowlane musz± byæ zgodne z normami obowi±zuj±cymi w Polsce i Unii Europejskiej.


II.5) G³ówny kod CPV: 45.32.10.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach realizacji zamówienia czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót (wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie wynikaj±ce z przedmiaru robót) by³y wykonywane przez osoby zatrudnione na umowê o pracê niezale¿nie od tego, czy prace te bêdzie wykonywa³ Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Obowi±zek ten nie obejmuje zatem takich czynno¶ci jak kierowanie budow± lub robotami wymagaj±ce posiadania odpowiednich uprawnieñ budowlanych, dostawy materia³ów i urz±dzeñ.
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1. czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego, w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1. czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- o¶wiadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy;
- po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych – RODO) (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imiê, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
4. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1. czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1. czynno¶ci.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Wykonawca musi wykazaæ, i¿ znajduje siê w sytuacji finansowej pozwalaj±cej mu na realizacje zamówienia, a w szczególno¶ci posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000 z³.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w przypadku, gdy okres dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ co najmniej 2 roboty polegaj±ce na termomodernizacji budynku, w zakresie których (w zakresie ka¿dej z tych robót) wchodzi³o ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku (powierzchnia docieplenia min. 800 m2) oraz 2 roboty, w zakresie których (w zakresie ka¿dej z tych robót) wchodzi³a wymiana stolarki okiennej (powierzchnia okien minimum 100 m2).
Warunek zostanie spe³niony tak¿e w przypadku wykonania przez Wykonawcê 2 robót budowlanych, w zakres których (w zakresie ka¿dej z tych robót) wchodzi³o ³±cznie ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku (powierzchnia docieplenia min. 800 m2) oraz wymiana stolarki okiennej (powierzchnia okien minimum 100 m2).


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpisy z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert (dokument musi potwierdzaæ wysoko¶æ ¶rodków okre¶lon± w punkcie 3.2.1 czê¶ci 15 SIWZ) 2. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone – Za³±cznik nr 5 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zosta³y okre¶lone w punkcie 3.3.1 czê¶ci 15 SIWZ) UWAGA! Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz Oferty zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do siwz.
2. O¶wiadczenia zgodne z Za³±cznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (o¶wiadczenia z art. 25a ustawy), które nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej.
3. O ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedk³ada w ofercie pisemne zobowi±zanie innego podmiotu dotycz±ce oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
4. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w punkcie 2.
5. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie.
6. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do siwz). W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê, o¶wiadczenia o których mowa powy¿ej zobowi±zany jest z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie nale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej Zamawiaj±cy dopuszcza, aby z³o¿y³ on wymienione o¶wiadczenie wraz z ofert±.
7. Dowód wniesienia wadium: w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej, nale¿y do³±czyæ do oferty orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium; w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej zalecane jest do³±czenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 5000 z³
2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3. Termin wniesienia wadium up³ywa dnia 15.01.2021 r. o godz. 10.00.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- w pieni±dzu;
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.2020.299 t.j.).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego – 35 8466 0002 0000 2264 2000 0051 z dopiskiem: Wadium – Ziêtek 5. Kserokopiê dowodu wp³aty mo¿na do³±czyæ do oferty. Zamawiaj±cy uzna za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu, gdy znajdzie siê ono na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu okre¶lonego w pkt 3 niniejszej czê¶ci.
6. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
a) je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej
b) je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (gdy by³o wymagane),
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
7. O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt 6 lit. a) niniejszej czê¶ci SIWZ.
9. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
10. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
11. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, a który wniós³ wadium w pieni±dzu, mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
wyd³u¿enie okresu rêkojmi:15,00
wysoko¶æ kar umownych za zw³okê w oddaniu przedmiotu zamówienia:10,00
skrócenie terminu wykonania zamówienia:15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.
Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w nastêpuj±cym zakresie i przy spe³nieniu nastêpuj±cych warunków:
a) ceny ofertowej, w przypadku zmiany prawa w zakresie stawki podatku VAT oraz wydania indywidualnej interpretacji podatkowej uzasadniaj±cej zastosowanie zmienionej stawki VAT, z zastosowaniem zmienionej stawki VAT, wynikaj±cej z otrzymanej interpretacji.
b) terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
- dzia³ania si³y wy¿szej (zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia, którego skutkom nie mo¿na zapobiec) – prace w tym przypadku mog± zostaæ przerwane, a termin ich zakoñczenia mo¿e zostaæ przesuniêty o udokumentowany czas przerwy w pracach,
- przed³u¿enia siê terminu otrzymania zgód, decyzji administracyjnych, postanowieñ, opinii organów administracji publicznej, warunkuj±cych realizacje przedmiotu zamówienia – termin zakoñczenia prac mo¿e zostaæ przesuniêty o udokumentowany okres przed³u¿enia siê w/w terminów,
Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 15.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.