eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro na usługę transportu wystawySmak produktu, na targi w Mediolanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Gdynia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro na usługę transportu wystawy: Smak produktu, na targi w Mediolanie
Numer ogłoszenia: 77012 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro na usługę transportu wystawy: Smak produktu, na targi w Mediolanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu pojedynczych eksponatów, składających się na wystawę: Smak produktu, na targi w Mediolanie (Włochy); W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma obowiązek przewieźć na wystawę wyposażenie wyszczególnione w załączniku nr 7 do siwz wraz z jego dostarczeniem i rozpakowaniem na targach oraz zapakowaniem i odwiezieniem do Zamawiającego po zakończeniu targów; Pojazd/pojazdy, którymi będzie przewożona wystawa i jego poszczególne elementy musi być sprawny technicznie, posiadać aktualne w całym okresie trwania wyjazdu badania techniczne oraz ubezpieczenie OC. Wykonawca podstawia pojazd w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz oraz zobowiązuje się do dbania o czystość podczas podróży. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o co najmniej takich samych parametrach lub lepszych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie, który pozwoli na terminowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia; Wykonawca zapewnia, że transport i zadania towarzyszące realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające wymagane doświadczenie i uprawnienia wymagane odrębnymi przepisami jeśli dotyczą; Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w terminach i wg zasad określonych w załączniku nr 7 do siwz.; Przekazanie wystawy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.; Demontaż wystawy (poszczególnych jej eksponatów) nastąpi po zakończeniu wystawy, zgodnie z regulaminem organizatora targów, o którym Wykonawca zostanie poinformowany.; Na każdym etapie trwania targów Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu organizatora.; Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przekazane mienie i zobowiązuje się do pokrycia wszelakich kosztów naprawy uszkodzonych lub/i zniszczonych elementów wystawy Zamawiającego wynikłych z niewłaściwego transportu oraz wnoszenia, znoszenia i rozpakowania eksponatów wystawy.;Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zagubienie lub utratę wystawy lub ich elementów/części i zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów ich zwrotu.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.; W ciągu trzech dni od podpisania umowy, jednakże nie później niż w przeddzień wyjazdu na targi Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kopi umowy ubezpieczenia lub kopii polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia przez cały czas trwania umowy.; W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie zakresu części, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców oraz inne podmioty.; Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia.; Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczególnych warunków, poza złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik do siwz. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej, jedną usługę zbliżoną zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. usługę polegającą na transporcie z dostawą wystawy, stoiska wystawowego, stoiska targowego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczególnych warunków, poza złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik do siwz. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczególnych warunków, poza złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik do siwz. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczególnych warunków, poza złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik do siwz. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia podczas realizacji zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2 b uPzp), jeżeli Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów. 2.Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku, gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a.przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności; b.odstąpienia od realizacji części usługi i związanej z tym zmiany wynagrodzenia; c.zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; d.podwykonawców; e.zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; e.wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; f.zmiana terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, nie powodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy; g.zmiana sposobu lub terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; h.siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 81-451 Gdynia, Aleja Zwycięstwa 96/98, Budynek Biurowo Laboratoryjny, wejście A, piętro 5, pok.A5.08 lub na stronie internetowej: www.ppnt.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, 81-451 Gdynia, Aleja Zwycięstwa 96/98, Budynek Biurowo Laboratoryjny, wejście A, piętro 5, pok. A5.10 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany z projektu -Wspieranie międzynarodowej aktywności innowacyjnych przedsiębiorców z Pomorza poprzez udział w targach branżowych - Lets EXPO 2 - UDA-RPPM.01.06.02-00-004.12-00, realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działanie 1.6. Promocja gospodarcza regionu, Poddziałanie 1.6.2. Wspieranie międzynarodowej aktywności pomorskich przedsiębiorstw.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.