Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Gdynia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro na usługę transportu wystawy: Smak produktu, na targi w Mediolanie
Numer ogłoszenia: 77012 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro na usługę transportu wystawy: Smak produktu, na targi w Mediolanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu pojedynczych eksponatów, składających się na wystawę: Smak produktu, na targi w Mediolanie (Włochy); W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma obowiązek przewieźć na wystawę wyposażenie wyszczególnione w załączniku nr 7 do siwz wraz z jego dostarczeniem i rozpakowaniem na targach oraz zapakowaniem i odwiezieniem do Zamawiającego po zakończeniu targów; Pojazd/pojazdy, którymi będzie przewożona wystawa i jego poszczególne elementy musi być sprawny technicznie, posiadać aktualne w całym okresie trwania wyjazdu badania techniczne oraz ubezpieczenie OC. Wykonawca podstawia pojazd w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz oraz zobowiązuje się do dbania o czystość podczas podróży. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o co najmniej takich samych parametrach lub lepszych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie, który pozwoli na terminowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia; Wykonawca zapewnia, że transport i zadania towarzyszące realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające wymagane doświadczenie i uprawnienia wymagane odrębnymi przepisami jeśli dotyczą; Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w terminach i wg zasad określonych w załączniku nr 7 do siwz.; Przekazanie wystawy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.; Demontaż wystawy (poszczególnych jej eksponatów) nastąpi po zakończeniu wystawy, zgodnie z regulaminem organizatora targów, o którym Wykonawca zostanie poinformowany.; Na każdym etapie trwania targów Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu organizatora.; Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przekazane mienie i zobowiązuje się do pokrycia wszelakich kosztów naprawy uszkodzonych lub/i zniszczonych elementów wystawy Zamawiającego wynikłych z niewłaściwego transportu oraz wnoszenia, znoszenia i rozpakowania eksponatów wystawy.;Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zagubienie lub utratę wystawy lub ich elementów/części i zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów ich zwrotu.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.; W ciągu trzech dni od podpisania umowy, jednakże nie później niż w przeddzień wyjazdu na targi Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kopi umowy ubezpieczenia lub kopii polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia przez cały czas trwania umowy.; W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie zakresu części, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców oraz inne podmioty.; Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia.; Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczególnych warunków, poza złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik do siwz. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej, jedną usługę zbliżoną zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. usługę polegającą na transporcie z dostawą wystawy, stoiska wystawowego, stoiska targowego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczególnych warunków, poza złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik do siwz. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczególnych warunków, poza złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik do siwz. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczególnych warunków, poza złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik do siwz. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia podczas realizacji zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2 b uPzp), jeżeli Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów. 2.Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku, gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a.przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności; b.odstąpienia od realizacji części usługi i związanej z tym zmiany wynagrodzenia; c.zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; d.podwykonawców; e.zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; e.wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; f.zmiana terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, nie powodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy; g.zmiana sposobu lub terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; h.siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 81-451 Gdynia, Aleja Zwycięstwa 96/98, Budynek Biurowo Laboratoryjny, wejście A, piętro 5, pok.A5.08 lub na stronie internetowej: www.ppnt.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, 81-451 Gdynia, Aleja Zwycięstwa 96/98, Budynek Biurowo Laboratoryjny, wejście A, piętro 5, pok. A5.10 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany z projektu -Wspieranie międzynarodowej aktywności innowacyjnych przedsiębiorców z Pomorza poprzez udział w targach branżowych - Lets EXPO 2 - UDA-RPPM.01.06.02-00-004.12-00, realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działanie 1.6. Promocja gospodarcza regionu, Poddziałanie 1.6.2. Wspieranie międzynarodowej aktywności pomorskich przedsiębiorstw.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyk. RB dla zad. "Dostosowanie SP Nr 34 z Oddz. Integracyjnymi im. L. Teligi w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, inf. techniczną i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z NPS"
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Ochrona elektroniczna budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdynia
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
- ZAKUP DEFIBRYLATORA DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W LOKALIZACJI: SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.