Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Świeradów-Zdrój: Zamówienie dodatkowe do zamówienia na Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 77012 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585 , strona internetowa www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia na Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu w ulicy Zdrojowej przy przebudowie nawierzchni ulicy Zdrojowej wraz z infrastrukturą łącznie z zatwierdzeniem w Starostwie Powiatowym w Lubaniu. 2. Dokumentacja zamienna przebudowy ul. Zdrojowej w celu przedłożenia do uzgodnienia w ZUD w Lubaniu. 3. Projekt budowlany zamienny przebudowy ul. Zdrojowej wraz z uzgodnieniem przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 pzp istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia dodatkowego, przy zaistnieniu następujących przesłanek: 1. zamówienie podstawowe udzielono w dniu 22.09.2009 r. z terminem realizacji do dnia 30.11.2011r., 2. zamówienie dodatkowe może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Wrocławskie Biuro Inwestorskie Wrocławskiego Oddziału PZITB Sp. z o. o. ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław, 3. nie więcej niż 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 163.000,00 zł, a Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego do kwoty 81.500,00 zł; Zamawiający korzystał z zlecenia udzielenia zamówienia dodatkowego i zawarł umowę w dniu 02.02.2011r. na kwotę 22.140,00 zł; 4. zamówienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania zadania podstawowego, jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego - zachodzi konieczność uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę na przebudowę ulicy Zdrojowej, z uwagi na uszkodzenia kolektora kanalizacji deszczowej podczas powodzi,która miała miejsce na ternie gminy w dniach 7-9 sierpnia 2010r. 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu (OR.ZP1.340-27/09, ogłoszenie o zamówieniu nr 287508-2009 z dnia 20.08.2009), 6. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej 59.360,00 zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, 4 tygodni od dnia podpisania umowy jest zgodne z przepisami
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Wrocławskie Biuro Inwestorskie Wrocławskiego Oddziału PZITB Sp. z o. o, Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- "Adaptacja pomieszczeń w budynku Centrum Ambulatoryjnego Leczenia Dzieci Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie dla Jagiellońskiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych "
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana 4 węzłów ciepłowniczych z budową przyłącza ciepłowniczego do budynku O - projekt i realizacja [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska]
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.