eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Bieżące sprzątanie miejsc znajdujących się w rejonie Targowiska Miejskiego przy ul. Rynek w Skarżysku - Kamiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Skarżysko-Kamienna: Bieżące sprzątanie miejsc znajdujących się w rejonie Targowiska Miejskiego przy ul. Rynek w Skarżysku - Kamiennej
Numer ogłoszenia: 7701 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, fax 041 2520200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące sprzątanie miejsc znajdujących się w rejonie Targowiska Miejskiego przy ul. Rynek w Skarżysku - Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia wykonanie usługi polegającej na bieżącym sprzątaniu niżej wymienionych miejsc znajdujących się w rejonie Targowiska Miejskiego przy ul. Rynek w Skarżysku - Kamiennej. Są to : ulice gminne: - ul. Zacisze - 264 mb, - ul. Ciepła - 141 mb, - ul. Chłodna - 229 mb, - ul. Wesoła - 234 mb, - ul. Wiśniowa - 200 mb, - ul. Świeża - 188 mb, - ul. Dobra - 198 mb, - ul. Ogólna - 420 mb, - ul. Równoległa - 324 mb, - ul. Ogrodnicza - 397 mb, - ul. Franciszkańska - 291 mb, - ul. Czerwonego Krzyża wraz z terenem przylegającym do Targowiska i parkingiem - 418,5 mb, - ul. Rynek - 662 mb, - ul. Limanowskiego ( od ul. Kościuszki do ul. Ogólnej) - 103 mb, - ul. Piaskowa ( od. ul. 1-go Maja do ul. Spacerowej ) - 377 mb, oraz gminna część Targowicy ( ogrodzony plac żużlowy od strony ul. Czerwonego Krzyża) - zgodnie z zał. graficznym Nr 5. W zakres usługi wchodzi zbieranie papierów, odpadów z tworzyw sztucznych i innych zanieczyszczeń z wyżej wymienionych miejsc oraz wywóz zebranych odpadów i ich utylizację. Sprzątanie ww miejsc będzie wykonywane z częstotliwością zapobiegającą ich zaśmiecaniu, jednak nie rzadziej niż cztery razy w tygodniu ( każdorazowo po zakończeniu sprzedaży na targu tj. w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki ).Powyższy harmonogram na celu zapewnienie zachowania estetycznego wizerunku miasta. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: - ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm. ); - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm. ), - ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 ze zm. ), - uchwały Rady Miasta Nr XXXV/13/2006 z dnia 21 marca 2006 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wykonawca poniesie opłaty za korzystanie ze środowiska - zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.01.2001 r. (Dz.U. Nr 130, poz. 1453 ). W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów lub w inne miejsce - zgodnie z ustawą o odpadach. Szczegółowe obowiązki wykonania usługi spoczywające na Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia podane zostały w projekcie umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ; posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu prac porządkowych na zewnątrz budynków, trwającej w sposób ciągły minimum 6 miesięcy o wartości brutto co najmniej 10.000,00 zł. oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia art. 23 ust. 1 ustawy Pzp . Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika art. 23 ust. 2 ustawy Pzp .Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem Wykonawca składa: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. c. wypełniony druk wykazu usług zał. Nr 6 lub wykaz sporządzony zgodnie z ww. załącznikiem. Wykonawca winien udokumentować, że posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu prac porządkowych na zewnątrz budynków, trwającej w sposób ciągły minimum 6 miesięcy o wartości brutto co najmniej 10.000,00 zł. Wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych usług - oryginał - dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych konsorcja spółki cywilne : Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie pkt 6 ppkt b i dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt a muszą złożyć odrębnie przez każdego z Wykonawców, odnośnie ppkt. c mogą złożyć wspólnie.. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów i oświadczeń spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy na każdym z dokumentów składa upoważniony pełnomocnik, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt. 6 ppkt b, które podpisane zostanie przez każdego z Wykonawców odrębnie. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów i oświadczeń oraz podpisanie ich przez osobę nieuprawnioną spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna II piętro pokój numer 94.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna II piętro pokój numer 94.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.