To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7701 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Dopiewo: Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach w okresie od 16 stycznia 2017 do 31 grudnia 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 371743-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Lisówkach, krajowy numer identyfikacyjny
63097072000000, ul.
Leśne Zacisze
2,
62070
Dopiewo, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 8148049 w. 328, faks
, e-mail
dps.sekretariat@poczta.onet.pl; robertleszczak@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpslisowki.powiat.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach w okresie od 16 stycznia 2017 do 31 grudnia 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS.331.7/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach w okresie od 16 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r., z wykorzystaniem wydzierżawionej przez Wykonawcę od Zamawiającego wyposażonej kuchni znajdującej się w budynku na terenie tut. Domu Pomocy Społecznej. Wyżywienie musi być wydawane w siedzibie Zamawiającego codziennie, również w niedziele i święta. Zamawiający wymaga, aby usługa niniejsza była wykonana przez Wykonawcę zgodnie z następującymi normami jakościowymi: - ISO 9001, ISO 22000 lub certyfikowany HACCP, a nadto Wykonawca posiadał zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości w zakresie uzyskania licencji gotowego posiłku. Wykaz wyposażenia kuchni zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, natomiast warunki dzierżawy ustalone zostały w projekcie umowy dzierżawy, stanowiącym załącznik nr 3. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej dzierżawionych pomieszczeń. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie. Wykonawca po przejęciu części zakładu pracy Zamawiającego na podstawie umowy dzierżawy, zgodnie z art. 231§ 1 Kodeksu pracy z mocy prawa będzie stroną w stosunkach pracy z pracownikiem firmy "Martina Catering Sp. z o.o." ul. Sarmacka 14, 61-616 Poznań. Przejęcie dotyczyć będzie jednego pracownika: stanowisko: pomoc kuchenna, 1 etat, płaca brutto : 2.337,00 zł. (szczegółowe informacje dot. przejęcia pracowników - załącznik nr 12 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania 33 540 porcji całodziennego wyżywienia (średnio dla 96 mieszkańców dziennie), obejmującego śniadania, obiady dwudaniowe z napojem, posiłek dodatkowy (deser) oraz kolacje. Zamawiający ponadto wymaga, aby Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia dostarczał usługi, produkty i posiłki szczegółowo określone w załączniku nr 1. Ilość produktów i posiłków zależna będzie od faktycznej liczby mieszkańców. Pojęcie równoważności użyte w opisie w wym. zamówienia, należy rozumieć jako równoważność jakościową w stosunku do produktów wskazanych z nazwy przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55321000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT665117.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 665117.78 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.