eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoBudowa placu zabaw oraz si³owni zewnêtrznej na dz. 78/11 obr. 16 w Wejherowie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-22



Og³oszenie nr 770256-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta:

Budowa placu zabaw oraz si³owni zewnêtrznej na dz. 78/11 obr. 16 w Wejherowie

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta, krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, pañstwo Polska

telefon: 58 677 71 15,
e-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl,
www: www.bip.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.wejherowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.wejherowo.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferta powinna byæ sporz±dzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci

Adres: Kancelaria Podawcza Urzêdu Miejskiego w Wejherowie (84-200), ul. 12 Marca 195

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa placu zabaw oraz si³owni zewnêtrznej na dz. 78/11 obr. 16 w Wejherowie

Numer referencyjny: ZZP.271.44.2020.AO

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw oraz si³owni zewnêtrznej na dz. 78/11 obr. 16 w Wejherowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. 3. Postêpowanie prowadzone jest w procedurze w³a¶ciwej dla zamówieñ publicznych o warto¶ci szacunkowej poni¿ej progów okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany przez Wykonawcê oraz zg³oszony Zamawiaj±cemu do odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30.06.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy okre¶la ni¿ej wymieniony warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika budowy i Kierownika robót bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
UWAGA 1! Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami nale¿y rozumieæ: uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i uprawniaj± do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem niniejszego postêpowania oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U z 2020 r., poz. 220 z pó¼n. zm.).


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy wraz z ofert± winni przed³o¿yæ ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty:
a)aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ (Za³±cznik nr 2 i 2a do SIWZ). Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca:
-nie podlega wykluczeniu,
-spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
b)Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e o¶wiadczenie dotycz±ce tych podmiotów, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 i 2a do SIWZ.
c)Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
d)Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 2b do SIWZ.
e)Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w rozdz. IX ust. 2 SIWZ.
f)W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
g)Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
-zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
-zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w ust. 1 lit. c).
h)Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowi±zany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 lit. b) nin. rozdzia³u.
i)W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci:
-zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2.Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych:
a)spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, tj.:
-Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
b)brak podstaw wykluczenia, tj.:
-Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
3.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócania konkurencji w postêpowaniu. Wzór O¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ.
4.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 lit. b) niniejszego rozdzia³u sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
5.Dokument, o którym mowa w ust. 4, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 5 stosuje siê.
7.W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
8.W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu
9.Je¿eli bêdzie to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
10.O¶wiadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w ustawie Pzp i w przepisach rozporz±dzenia w sprawie dokumentów.
11.Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/konsorcja):
a)Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w rozdz. IX ust. 2 SIWZ, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.2 SIWZ.
c)W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1 lit. a) niniejszego rozdzia³u – sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
d)W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o którym mowa w ust. 3 nin. rozdzia³u sk³ada ka¿dy z Wykonawców (ka¿dy z cz³onków Konsorcjum lub wspólników spó³ki cywilnej).
e)W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani - ka¿dy z Wykonawców (ka¿dy z cz³onków Konsorcjum lub wspólników spó³ki cywilnej) - na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 2 lit. b) nin. rozdzia³u. Dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 2 lit. a) nin. rozdzia³u sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3.000,00 z³, s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zakazuje siê zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1)Wyst±pienie zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy.
2)Wyst±pienie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
3)Zmiana lub wprowadzenie nowego zakresu realizacji czê¶ci Przedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcy, o ile Wykonawca spe³ni warunki okre¶lone w Umowie lub obowi±zuj±cych przepisach prawa.
4)Wyst±pienie konieczno¶ci zmiany osób, o których mowa w § 9 ust. 1 i 2 Umowy.
5)Wyst±pienie konieczno¶ci zmiany osób wskazanych w „Wykazie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego”, przy pomocy, których Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, w szczególno¶ci w wyniku ¶mierci, choroby, ustania stosunku pracy, reorganizacji, lub innego zdarzenia losowego lub innej przyczyny niezale¿nej od Wykonawcy lub gdy Zamawiaj±cy uzna, ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków. Przedmiotowa zmiana mo¿liwa jest pod warunkiem, ¿e Wykonawca skieruje do realizacji Przedmiotu Umowy inne osoby spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SIWZ.
6)Wstrzymanie realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiaj±cego.
7)Przestój lub opó¼nienie z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy.
8)Konieczno¶æ usuniêcia wad lub wprowadzenia zmian w OPZ.
9)Niedostêpno¶æ na rynku materia³ów, urz±dzeñ lub sprzêtu wskazanych w OPZ, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów, urz±dzeñ lub sprzêtu.
10)Pojawienie siê na rynku materia³ów, urz±dzeñ lub sprzêtu nowszej generacji, których zastosowanie lub u¿ycie bêdzie skutkowaæ poprawieniem parametrów technicznych lub u¿ytkowych lub pozwoli na zaoszczêdzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego obiektu budowlanego. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany urz±dzeñ lub materia³ów, na które wymagane by³o posiadanie okre¶lonych prawem ¶wiadectw, certyfikatów lub innych podobnych za¶wiadczeñ, takie ¶wiadectwa, certyfikaty lub za¶wiadczenia bêd± wymagane wobec urz±dzeñ lub materia³ów zastêpuj±cych te wskazane w OPZ.
11)Konieczno¶æ zrealizowania robót budowlanych objêtych Przedmiotem Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych/materia³owych ni¿ wskazane w OPZ, w sytuacji, gdyby zastosowanie tych rozwi±zañ wynika³o ze zmiany przepisów prawa lub zmiany warunków realizacyjnych okre¶lonych w OPZ lub grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy lub gdy zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych/materia³owych bêdzie skutkowaæ poprawieniem parametrów technicznych lub u¿ytkowych lub pozwoli na zaoszczêdzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego obiektu budowlanego. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany urz±dzeñ lub materia³ów, na które wymagane by³o posiadanie okre¶lonych prawem ¶wiadectw, certyfikatów lub innych podobnych za¶wiadczeñ, takie ¶wiadectwa, certyfikaty lub za¶wiadczenia bêd± wymagane wobec urz±dzeñ lub materia³ów zastêpuj±cych te wskazane w OPZ.
12)Konieczno¶æ realizacji robót budowlanych wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego i pozwolenia na budowê.
13)Konieczno¶æ wprowadzenia podzia³u Przedmiotu Umowy na etapy lub na kolejne etapy lub dokonania zmian w Przedmiocie Umowy z przyczyn technicznych, technologicznych lub w wyniku prowadzonych spraw s±dowych, administracyjnych lub zaistnienia konieczno¶ci uzyskania decyzji administracyjnej.
14)Wyst±pienie si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej prawid³owe wykonanie Przedmiotu Umowy, przez któr± rozumie siê zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem Umowy oraz którego nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar, inne klêski ¿ywio³owe, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia, zamieszki, strajki lub inne formy protestu, akty niepos³uszeñstwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy spo³eczne, ataki terrorystyczne, stan wojenny, stan wyj±tkowy, dzia³ania wojenne, stany nadzwyczajne, epidemie, ograniczenia zwi±zane z kwarantann±, embargo, akty w³adz pañstwowych uniemo¿liwiaj±ce wykonanie zobowi±zañ umownych.
Ka¿da ze Stron jest obowi±zana do niezw³ocznego zawiadomienia drugiej ze Stron o zaj¶ciu przypadku si³y wy¿szej. O ile druga ze Stron nie wska¿e inaczej w formie pisemnej lub elektronicznej, Strona, która dokona³a zawiadomienia bêdzie kontynuowa³a wykonywanie swoich obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to praktycznie uzasadnione, jak równie¿ musi podj±æ wszystkie alternatywne dzia³ania zmierzaj±ce do wykonania Umowy, których podjêcia nie wstrzymuje zdarzenie si³y wy¿szej. W przypadku ustania si³y wy¿szej, Strony niezw³ocznie przyst±pi± do realizacji swych obowi±zków wynikaj±cych z Umowy.
15)Maj±ce miejsce dzia³anie organów administracji lub innych podmiotów, polegaj±ce w szczególno¶ci na:
a)przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, opinii, uzgodnieñ, postanowieñ,
b)odmowa lub zw³oka w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, opinii, uzgodnieñ, postanowieñ na skutek b³êdów w OPZ lub z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
c)wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych,
d)konieczno¶æ uzyskania orzeczenia s±dowego lub decyzji (stanowiska) innego organu, której nie przewidywano przy zawieraniu Umowy.
16)Wyst±pienie konieczno¶ci zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich, w tym grup spo³ecznych lub zawodowych, nieartyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawarcia Umowy.
17)Wyst±pienie nieprzewidzianych lub odmiennych od przyjêtych w OPZ, ale istotnych dla realizacji Przedmiotu Umowy, warunków geologicznych, geotechnicznych, archeologicznych, wodnych lub terenowych, w szczególno¶ci wyst±pienia niewypa³ów i niewybuchów, konieczno¶ci wykonania wykopalisk archeologicznych, wystêpowania wysokiego poziomu wód gruntowych wykraczaj±cego ponad poziom okre¶lony w OPZ, wyst±pienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, ich elementów, sieci, podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich czê¶ci.
18)Wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych okre¶lonych w STWiORB lub ci±g³ych opadów deszczu lub ¶niegu lub temperatur zewnêtrznych poni¿ej 5° C lub silnych wiatrów o prêdko¶ci przekraczaj±cej 10 m/s, uniemo¿liwiaj±cych zarówno wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych bezpiecznie pod wzglêdem BHP, zgodnie z technologi± robót lub zasadami sztuki budowlanej lub przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, przez okres d³u¿szy ni¿ 3 kolejne dni kalendarzowe. Fakt wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku warunków atmosferycznych oraz musi byæ potwierdzony danego dnia przez Inspektora nadzoru lub Zamawiaj±cego.
19)Rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci robót budowlanych objêtych Przedmiotem Umowy zgodnie z § 7 Umowy, w szczególno¶ci w wyniku wykonywania tych robót przez gestorów sieci.
20)Wyst±pienie kolizji lub niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiaj±cego inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji.
21)Zg³oszenie sprzeciwu przez w³a¶cicieli terenów, na których maj± byæ prowadzone roboty budowlane objête Przedmiotem Umowy na prowadzenie tych robót, w szczególno¶ci w zakresie pomiarów geodezyjnych, odkrywek geologicznych, usuniêcia kolizji, regulacji wysoko¶ciowych terenu, budowy zjazdów, przestawienia ogrodzeñ.
22)Zapewnienie bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii.
23)Przed³u¿enia siê czynno¶ci odbioru koñcowego Przedmiotu Umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, pod warunkiem zg³oszenia przez Wykonawcê Przedmiotu Umowy Zamawiaj±cemu do przedmiotowego odbioru w terminie okre¶lonym w § 2 ust. 2 Umowy.
24)Zmiana tre¶ci „Karty gwarancyjnej” stanowi±cej za³±cznik nr 5 do Umowy.
25)Konieczno¶æ zaniechania robót, wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych.
26)Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
27)Zast±pienie Wykonawcy nowym wykonawc±:
-w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian Umowy lub
-w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w szczególno¶ci na skutek utraty p³ynno¶ci finansowej przez Wykonawcê i niezap³acenia nale¿no¶ci podwykonawców.
28)Zmiana danych teleadresowych.
29)Poprawienie omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci Umowy.
30)Wyst±pienie innych ni¿ wymienione powy¿ej okoliczno¶ci, niele¿±cych po stronie Wykonawcy, których Strony Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
2.W wyniku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 zmianie ulegn± postanowienia Umowy, na które ww. okoliczno¶ci maj± wp³yw, w szczególno¶ci termin realizacji Przedmiotu Umowy, zakres ¶wiadczenia oraz sposób zrealizowania Przedmiotu Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy.
3.Wszystkie postanowienia ust. 1 stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê lub odmówiæ jej wyra¿enia bez potrzeby podawania uzasadnienia.
4.Wszelkie zmiany do Umowy wymagaj± aneksu w formie pisemnej podpisanego przez Strony pod rygorem niewa¿no¶ci, za wyj±tkiem zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 4 i 28 które wymagaj± jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony lub akceptacji w formie pisemnej Zamawiaj±cego.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 11.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Oferty nale¿y sk³adaæ w Kancelarii Podawczej Urzêdu Miejskiego w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, do dnia 11.01.2021 r. do godz. 10:00. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiaj±cego po terminie podanym powy¿ej zostan± niezw³ocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 2.Otwarcie ofert nast±pi w budynku Urzêdu Miejskiego w Wejherowie (Ratusz), Plac Jakuba Wejhera 8, w sali nr 11 dnia 11.01.2021 r. o godz. 10:30. 3. Otwarcie ofert jest jawne i nast±pi w formie transmisji on-line. Transmisja on-line z otwarcia ofert bêdzie udostêpniona pod adresem http://www.wejherowo.pl/poo.html. 4. Na ofertê, zwan± dalej Ofert±, sk³ada siê Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ lub zawieraj±cy wszystkie informacje i o¶wiadczenia wskazane w tre¶ci za³±cznika nr 1 do SIWZ. 5. Do Oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ: 1) O¶wiadczenia zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±czniki nr 2 i 2a do SIWZ; 2) O¶wiadczenia dotycz±ce podmiotów, na zdolno¶ciach lub sytuacji, których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ; 3) Zobowi±zanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór stanowi za³±czniki nr 2b do SIWZ; 4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z pó¼n.zm.), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów
z³o¿onych wraz z ofert±; 6) Dokumenty uwiarygodniaj±ce zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych wraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcê;
Przedmiotowe dokumenty winny byæ sporz±dzone zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w OPZ. 7) Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz. Orygina³ gwarancji lub porêczenia
nale¿y z³o¿yæ w Wydziale Finansowym Urzêdu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 w pok. nr 206 przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz do oferty zaleca siê za³±czyæ kserokopiê dokumentu stanowi±cego wadium.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.