eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Stabilizacja osuwiska wraz z remontem drogi w gminieMszana Dolna, KDO - 8 osuwisko Olszówka w km 3 935 do 4 262,45; zadanie nr ID 12/PL/2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Limanowa: Stabilizacja osuwiska wraz z remontem drogi w gminie: Mszana Dolna, KDO - 8 osuwisko Olszówka w km 3 935 do 4 262,45; zadanie nr ID 12/PL/2.
Numer ogłoszenia: 77043 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3375360, fax 018 3375880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stabilizacja osuwiska wraz z remontem drogi w gminie: Mszana Dolna, KDO - 8 osuwisko Olszówka w km 3 935 do 4 262,45; zadanie nr ID 12/PL/2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje : Zakres zadania, mieszczący się w branżach drogowej (remont drogi na odcinku w km 3 935 do 4 262,45), wodnej (na odcinku drogi w km 3 935 do 4 262,45) i konstrukcyjnej (palowanie na odcinku drogi w km 3 935 do 4 262,45), obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty konstrukcyjne - palowanie - wykonanie podbudowy drogi, odwodnienia - wykonanie nawierzchni asfaltowych, - roboty wykończeniowe, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu, bariery energochłonne typu SP-09 z pasem napinającym i odblaskami na odcinku 200 mb (odcinek 90 mb i 110 mb ) Zakres zadania obejmuje również opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót budowlanych i docelowo wraz z oznakowaniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. Wykonawca musi udokumentować , że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w min. wyskokości 0,5 mln zł. 2.Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC . Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. Wykonawca musi udokumentować , że dysponuje sprzętem gwarantującym wykonanie zamówienia tj.koparkami, spycharkami, walcami ciężkimi , samochodami , równiarkami , maszynami do budowy dróg oraz palowania itp. 2. Wykonawca musi udokumentować , że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min 1 zadanie z zakresu budowy dróg, którego wartość wynosiła min 0,5 mln zł . 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby mające kwalifikacje do wykonania zamówienia w ilości minimum 10 osób, w tym co najmniej 1 osobę uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami drogowymi oraz uprawnieniami konstrukcyjnymi i wodno - melioracyjnymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz sprzętu .doc, Wykonawca musi udokumentować , że dysponuje niezbędnym sprzętem i maszynami budowlanymi , które umozliwią mu realizację zamówienia takie jak: koparki , spycharki, walce ciężkie, samochody ciężarowe, równiarki, maszyny do budowy dróg oraz palowania itp., Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacje z banku lub kasy, Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w min. wysokości 0,5 mln zł , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. , Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Potwierdzenie posiadanych uprawnień, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie, Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby mające kwalifikacje do wykonania zamówienia w ilości minimum 10 osób, w tym co najmniej 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami drogowymi oraz uprawnieniami konstrukcyjnymi i wodno - melioracyjnymi. Wykaz wykonanych robót budowlanych, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować , że w/w okresie wykonał min 1 zadanie z zakresu budowy dróg, którego wartość wynosiła min 0,5 mln zł , Oświadczenia z art. 22 i 24, Zobowiazanie, że wykonawca bedzie odnawiać ubezpieczenie, Oświadczenie, ze wykonawca , który wybrany zostanie do realizacji zadania będzie zobowiązany do ubezpieczenia kontraktu od zniszczenia wykonanych robót i materiałów w pełnej jego wartości na cały okres jego realizacji ( w przypadku gdy posiadane przez wykonawcę polisy ubezpieczeniowe OC obejmują zdarzenia o wartości niższej od wartości robót budowlanych wynikłej z oferty przetargowej ) oraz do odnawiania aktualnie posiadanej polisy (innego dokumentu ubezpieczenia) na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia , Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia, , Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 233, II piętro, budynek B.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Kancelaria Ogólna, I piętro, budynek B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.