Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Wołów: Sukcesywne dostawy osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych
Numer ogłoszenia: 77046 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST" , ul. Cicha 8, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 389 11 16, faks 71 389 11 17 wew. 505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbpiast.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących towarów: 1)do Oddziału w Rawiczu: -obrzeże PCV, -listwa przymykowa, -ślizgacz meblowy, -przelotka kablowa, -listwa maskująca, -listwa zamkowa, -profil żaluzjowy, -prowadnica nakładana, -narożnik nakładany 90 stopni, -ślizgacz listwy zamkowej, 2)do Oddziału w Kłodzku: -obrzeże PCV, -listwa przymykowa, -przelotka kablowa, -listwa maskująca, -listwa zamkowa, -profil żaluzjowy, -prowadnica nakładana, -narożnik nakładany 90 stopni, -ślizgacz listwy zamkowej, Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania): Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy obrzeży PCV do Oddziału w Rawiczu, Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych do Oddziału w Rawiczu, Zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy obrzeży PCV do Oddziału w Kłodzku , Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych do Oddziału w Kłodzku. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań. W skład poszczególnych części (zadań) wchodzą następujące towary: zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy obrzeży PCV do Oddziału w Rawiczu, w skład którego to zadania wchodzą dostawy następujących obrzeży PCV: 22/2 kolor, 22/2 dekor 23/0,8 kolor, 23/0,8 dekor, 23/2 kolor, 23/2 dekor, 33/2 kolor, 33/2 dekor, 45/2 kolor, 45/2 dekor, zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych do Oddziału w Rawiczu, w skład którego to zadania wchodzą dostawy następujących towarów: listwa przymykowa, ślizgacz meblowy, przelotka kablowa, listwa maskująca E23 L-2500mm, kolor, listwa maskująca E23 L-2500mm, dekor, listwa zamkowa E23 L-2500mm, dekor, listwa zamkowa E23 L- 2500 mm, kolor, profil żaluzjowy E23 L- 2500mm, dekor, profil żaluzjowy E23 L- 2500mm, kolor, prowadnica nakładana E23 L-2500mm, kolor, narożnik nakładany 90 stopni,kolor ślizgacz listwy zamkowej E23, kolor, - zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy obrzeży PCV do Oddziału w Kłodzku: 23/0,8 kolor, 23/0,8 dekor, 23/2 dekor, 33/2 dekor, 45/2 kolor, - zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych do Oddziału w Kłodzku, w skład którego to zadania wchodzą dostawy następujących towarów: listwa przymykowa , przelotka kablowa, listwa maskująca E23 L-2500mm, kolor, listwa zamkowa E23 L- 2500 mm, kolor, profil żaluzjowy E23 L- 2500mm, kolor, prowadnica nakładana E23 L-2500mm, kolor, narożnik nakładany E23 90 stopni, kolor, ślizgacz listwy zamkowej E23, kolor,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadzczeń dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadzczeń dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadzczeń dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadzczeń dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadzczeń dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbpiast.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZIGB PIAST ul. Cicha 8
56-100 Wołów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 08:45, miejsce: ZIGB PIAST ul. Cicha 8 56-100 Wołów SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy obrzeży PCV do Oddziału w Rawiczu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy obrzeży PCV do Oddziału w Rawiczu, w skład którego to zadania wchodzą dostawy następujących obrzeży PCV: 22/2 kolor, 22/2 dekor 23/0,8 kolor, 23/0,8 dekor, 23/2 kolor, 23/2 dekor, 33/2 kolor, 33/2 dekor, 45/2 kolor, 45/2 dekor,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych do Oddziału w Rawiczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych do Oddziału w Rawiczu, w skład którego to zadania wchodzą dostawy następujących towarów: listwa przymykowa, ślizgacz meblowy, przelotka kablowa, listwa maskująca E23 L-2500mm, kolor, listwa maskująca E23 L-2500mm, dekor, listwa zamkowa E23 L-2500mm, dekor, listwa zamkowa E23 L- 2500 mm, kolor, profil żaluzjowy E23 L- 2500mm, dekor, profil żaluzjowy E23 L- 2500mm, kolor, prowadnica nakładana E23 L-2500mm, kolor, narożnik nakładany 90 stopni,kolor ślizgacz listwy zamkowej E23, kolor,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy obrzeży PCV do Oddziału w Kłodzku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy obrzeży PCV do Oddziału w Kłodzku: 23/0,8 kolor, 23/0,8 dekor, 23/2 dekor, 33/2 dekor, 45/2 kolor,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych do Oddziału w Kłodzku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych do Oddziału w Kłodzku, w skład którego to zadania wchodzą dostawy następujących towarów: listwa przymykowa , przelotka kablowa, listwa maskująca E23 L-2500mm, kolor, listwa zamkowa E23 L- 2500 mm, kolor, profil żaluzjowy E23 L- 2500mm, kolor, prowadnica nakładana E23 L-2500mm, kolor, narożnik nakładany E23 90 stopni, kolor, ślizgacz listwy zamkowej E23, kolor,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Dostawa uprzywilejowanego lekkiego samochodu operacyjnego typu SLOp z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołowie
- Przebudowa dróg w obrębie ul. Stawowej, Glinianej i Słonecznej w Wołowie wraz ze zmianą organizacji ruchu
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawa drukarek 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady ujęte w pięciu zadaniach
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.