Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Ogłoszenie nr 770479-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Wynajem (dzierżawę) samochodu ciężarowego (śmieciarka) na odpady komunalne dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy Staroźreby sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 24 2617168
e-mail: zgk@starozreby.pl
adres profilu nabywcy: www.bip.zgk.starozreby.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.zgk.starozreby.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.zgk.starozreby.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Staroźreby sp. z o. o., ul. Żwirki i Wigury 11, 09-440 Staroźreby
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZGK.PN.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia
Pojazd musi spełniać następujące parametry: PODWOZIE: - podwozie nie starsze niż 2014 rok - jednostka napędowa - silnik diesel o mocy min. 310 KM spełniający wymogi ekologiczne normy emisji spalin min Euro 5 - udokumentowany przebieg nie większy niż 150 000 km. - zawieszenie przód resor, tył poduszki pneumatyczne - podwozie trzy osiowe (oś wleczona skrętna) 6x2, opony jednego producenta z jednakowym bieżnikiem i w jednakowym stopniu zużycia - rozmiar kół 22,5 cali - skrzynia biegów automatyczna - układ napędowy z blokadą mostu - wyposażone w boczne osłony najazdowe, błotniki, chlapacze - układ wydechowy pionowy umieszczony za kabiną kierowcy - wlot powietrza układu zasilania umieszczony za kabiną kierowcy ZABUDOWA: Zabudowa w jednolitym kolorze bez oznak uszkodzeń, korozji oraz reklam poprzedniego właściciela o pojemności min 21m3 - skrzynia ładunkowa jednokomorowa z odwłokiem na pojemniki 120, 240 i 1100 l. z uchwytami do otwierania klap pojemników 1100 l., - wysokość kosza załadowczego nie większa niż 120 cm. - zabudowa wyposażona w składane stopnie oraz w uchwyty dla obsługi - panele sterujące obsługą pojemników umieszczone z tyłu pojazdu po obu stronach z możliwością niezależnej pracy dwóch operatorów - wyłączniki awaryjne STOP umieszczone w łatwo dostępnych miejscach po obu stronach zabudowy - panel wyładowczy sterujący odwłokami umieszczony z przodu zabudowy z awaryjnym wyłącznikiem STOP - zabudowa wyposażona w rynienkę odciekową umieszczoną między skrzynią ładunkową a odwłokiem i zbiornik na odcieki - podłoga zabudowy i odwłoku wykonana z blachy odpornej na ścieranie - drzwi inspekcyjne po obu stronach zabudowy (dla każdej komory) - funkcja czyszczenia odwłoków przy maksymalnym podniesieniu - wyposażona w zawory bezpieczeństwa przy podniesionym odwłoku - uchwyty na worki umieszczone po obu stronach odwłoków - uchwyty na szczotkę i łopatę KABINA: Kabina dzienna bez oznak uszkodzeń, korozji oraz reklam poprzedniego właściciela w jednolitym kolorze wyposażona w: - min dwa miejsca siedzące - fotel kierowcy pneumatyczny ze zintegrowanym zagłówkiem oraz bezwładnym trzy punktowy pas bezpieczeństwa - fotel/fotele pasażera ze zintegrowanym zagłówkiem oraz bezwładny trzy punktowy pas bezpieczeństwa - fotele wykonane z łatwo zmywalnego tworzywa odpornego na ścieranie i rozdarcie zabezpieczone pokrowcem - dywaniki gumowe na podłodze kabiny - komputer pokładowy z menu w języku polskim - tachograf z ważną legalizacją - wywietrznik dachowy - szyby sterowane elektrycznie, lusterka główne podgrzewane i sterowane elektrycznie DODATKOWE WYPOSAŻENIE: Pojazd wyposażony w: - oświetlenie robocze lampy typu LED umieszczone z tyłu i z boku pojazdu - belkę ostrzegawczo-sygnalizacyjną koloru pomarańczowego LED umieszczoną na dachu kabiny oraz lampy ostrzegawcze pomarańczowe umieszczone z tyłu pojazdu - lampy świateł tył dodatkowo umieszczone u góry zabudowy - akustyczny sygnał cofania - pasy ostrzegawcze odblaskowe umieszczone na podwoziu i zabudowie - komunikator akustyczny kierowca- obsługa - umieszczony na pojeździe zbiornik na czystą wodę w celu utrzymania właściwej higieny rąk - pojazd wyposażony w dodatkowy schowek (skrzynię na podstawowe narzędzia kierowcy) - gaśnica min 5 kg, apteczka umieszczone w łatwo dostępnym miejscu, koło zapasowe, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny odpowiedni do masy pojazdu, podstawowy zestaw kluczy, dwa kliny pod koła, trójkąt ostrzegawczy
II.5) Główny kod CPV: 34.14.45.11
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w danym zakresie. Za spełnienie warunku uznane zostanie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w danym zakresie. Za spełnienie warunku uznane zostanie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest:
1) wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedną usługę wynajmu, dzierżawy samochodu ciężarowego wartości minimum 30 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg. (Załącznika nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu ciężarowego - śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego do zbiórki i transportu odpadów stałych śmieciarki jednokomorowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.