Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Ogłoszenie nr 770524-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów publicznych w Gminie Mosina w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 618 109 500,
faks: 618 109 558
e-mail: um@mosina.pl,
www: www.mosina.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.mosina.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi-powyej-30-tys.-euro/2020.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres: Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BZP.271.50.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
ZAMÓWIENIE SKŁADA SIĘ Z DWÓCH CZĘŚCI:
CZĘŚĆ I: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenów publicznych Gminy Mosina
CZĘŚĆ II: Usuwanie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania na terenie Gminy Mosina
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040).
Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
Dla części I:
Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu Umowy osób wykonujących czynności polegające na prowadzeniu i obsługiwaniu pojazdów przyjmujących odpady, przyjmowanie i opróżnianie pojemników na odpady, porządkowania miejsca po odbiorze odpadów w przypadku rozsypania odpadów, oraz transport odpadów do instalacji zagospodarowania odpadów, porządkowanie miejsca wokół pojemników na odpady.
Dla części II:
Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu Umowy osób wykonujących czynności polegające na prowadzeniu i obsługiwaniu pojazdów przyjmujących odpady, porządkowania miejsca po odbiorze odpadów w przypadku rozsypania odpadów, oraz transport odpadów do instalacji zagospodarowania odpadów, obsługa pojazdów wspomagających usuwaniu nielegalnych wysypisk – koparko-ładowarka.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: 1) posiada aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Mosina, prowadzonego przez Burmistrza Gminy Mosina – zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.),
2) posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797),
3) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych wydanego przez właściwy organ lub wpisu do rejestru, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga przedstawienia sytuacji ekonomicznej lub finansowej
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Mosina, prowadzonego przez Burmistrza Gminy Mosina – zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.);
2. zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r., poz. 701 z późn. zm);
3. aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
CZĘŚĆ 1: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy w niżej wymienionych przypadkach.
2. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
1) dodania lub rezygnacji z już wskazanej lokalizacji odbioru odpadów z miejsc publicznych wskazanych w § 1. Jako dodanie lokalizacji miejsca odbioru odpadów rozumie się wskazanie przez zamawiającego nowych miejsc odbioru odpadów z miejsc publicznych, które konieczne są do wprowadzenia w trakcie trwania zamówienia z powodów gospodarczo-organizacyjnych Zamawiającego.
2) Obniżenie wynagrodzenia w związku ze zmniejszenia ilości prac, o którym mowa w § 1 ust. 1,
3) Zmiany wynagrodzenia z tytułu zmiany częstotliwości odbioru odpadów które są spowodowane w szczególności przez:
a) okoliczności siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością oraz którym nie można zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
b) wstrzymania wykonywania niniejszej Umowy lub przerw powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
4) Wzrost wynagrodzenia z tytułu:
a) Dodania lokalizacji odbioru odpadów z miejsc publicznych wskazanych w § 1. Jako dodanie lokalizacji miejsca odbioru odpadów rozumie się wskazanie przez zamawiającego nowych miejsc odbioru odpadów z miejsc publicznych, które konieczne były do wprowadzenia w trakcie trwania zamówienia.
b) zwiększenia ilości odebranych odpadów ze wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji,
c) zmiany instalacji do której będą dostarczane odpady wyłącznie na taką która będzie znajdowała się w odległości nie większej niż odległość określona przez Wykonawcę w ofercie, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o zmianę zawartej Umowy, dostarczając Zamawiającemu pisemny wniosek wraz z wyczerpującym i szczegółowym uzasadnieniem.
4. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia o którym mowa w pkt. b) o czas, w którym realizacja zamówienia jest uniemożliwiona.
CZĘŚĆ 2: § 10.
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy w niżej wymienionych przypadkach.
2. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
1) Obniżenie wynagrodzenia w związku ze zmniejszenia ilości prac, o którym mowa w § 1 ust. 1,
2) zmiany terminu, w szczególności terminów określonych w zleceniu na usunięcie nielegalnego wysypiska odpadów o którym mowa w§ 1 ust. 1 pkt d), które są spowodowane w szczególności przez:
a) okoliczności siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością oraz którym nie można zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
b) wstrzymania wykonywania niniejszej Umowy lub przerw powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
3) zmiany instalacji do której będą dostarczane odpady wyłącznie na taką która będzie znajdowała się w odległości nie większej niż odległość określona przez Wykonawcę w ofercie, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o zmianę zawartej Umowy, dostarczając Zamawiającemu pisemny wniosek wraz z wyczerpującym i szczegółowym uzasadnieniem.
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia o którym mowa w pkt. 2.2. o czas, w którym realizacja zamówienia jest uniemożliwiona.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 10:50
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenów publicznych Gminy Mosina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zakres usług obejmuje:
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych z pojemników ulicznych oraz pojemników w ciągach dróg publicznych z częstotliwością wyznaczoną w załączniku, przy czym częstotliwość ta jest zmienna w zależności od pory roku (wykaz lokalizacji i pojemników oraz częstotliwości odbioru – załącznik nr 1– „zestawienie załączników”);
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z pojemników ulicznych zlokalizowanych przy na przystankach autobusowych z częstotliwością wyznaczoną w załączniku, przy czym częstotliwość ta jest zmienna w zależności od pory roku (wykaz lokalizacji i ilości pojemników oraz częstotliwości odbioru – załącznik nr 2 – „zestawienie załączników”),
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z pojemników ustawionych na terenach placów zabaw z częstotliwością wyznaczoną w załączniku, przy czym częstotliwość ta jest zmienna w zależności od pory roku (wykaz lokalizacji i ilości pojemników oraz częstotliwości załącznik nr 3 – „zestawienie załączników”),
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z pojemników ustawionych na terenach zieleni, w tym będących własnością zamawiającego z częstotliwością wyznaczoną w załączniku, przy czym częstotliwość ta jest zmienna w zależności od pory roku (wykaz lokalizacji i ilości koszy pojemników oraz częstotliwości odbioru – załącznik nr 5 – „zestawienie załączników”),
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z pojemników ustawionych na terenach świetlic wiejskich (wykaz lokalizacji i ilości koszy pojemników oraz częstotliwości odbioru – załącznik nr 4 – „zestawienie załączników”),
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych pochodzących budynku Urzędu Miejskiego w Mosinie oraz z obiektów Urzędu Miejskiego w Mosinie (wykaz lokalizacji i ilości koszy pojemników oraz częstotliwości odbioru – załącznik nr 1 – „zestawienie załączników”);
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z budynków świetlic wiejskich Gminy Mosina (wykaz lokalizacji i ilości pojemników – załącznik nr 8 – „zestawienie załączników”);
- Obiór i zagospodarowanie odpadów z pojemników na psie odchody z częstotliwością wyznaczoną w załączniku, przy czym częstotliwość ta jest zmienna w zależności od pory roku (wykaz lokalizacji i ilości pojemników oraz częstotliwości odbioru – załącznik nr 6 – „zestawienie załączników”)
- Porządkowanie wyznaczonych terenów publicznych, których nie klasyfikuje się do nielegalnych wysypisk odpadów, odbywających się na zgłoszenie zamawiającego;
2. W zakres zamówienia wchodzi także każdorazowo uporządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w promieniu 5 m od pojemnika na odpady;
3. Niezależnie od częstotliwości opróżniania pojemników ulicznych określonej powyżej, Wykonawca świadczący usługę ma obowiązek nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania się odpadów na ziemię i wówczas zobowiązany jest wykonać usługi określone umową w krótszych odstępach czasu. Wykonawca ma obowiązek na każde telefoniczne zgłoszenie osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego w ciągu 24h od chwili zgłoszenia opróżnić przepełniony pojemnik uliczny.
4. Wykonawca ma obowiązek każdorazowo doprowadzić opróżniany pojemnik do stanu wyjściowego. Stan wyjściowy pojemnika należy rozumieć jako ustawienie pojemnika we właściwej pozycji, domknięcie pokrywy (jeżeli występuje) oraz usunięcie wszystkich odpadów znajdujących się w pojemniku oraz wokół pojemnika w promieniu 5 m.
5. Poprzez odpady segregowane odbierane z budynku Urzędu Miejskiego w Mosinie oraz z obiektów Urzędu Miejskiego w Mosinie rozumie się: papier, tworzywa sztuczne, szkło oraz bioodpady.
6. Usługi obejmują:
- odbiór opadów,
- transport odpadów do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, które znajdują się na liście opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Marszałka Województwa Wielkopolskiego.
7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych sukcesywnie w ilościach zależnych od ilości odebranych odpadów z instalacji wskazanej w ofercie. Przy czym odpady należy przekazywać do właściwych Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, które znajdują się na liście opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Marszałka Województwa Wielkopolskiego.
8. Szacunkowa ilość odpadów w ramach zamówienia, w okresie obowiązywania umowy wynosi: 144 Mg odpadów komunalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do miejsca Instalacji (w rozumieniu art. 30 ustawy o odpadach): | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Usuwanie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania na terenie Gminy Mosina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zakres usług obejmuje:
1) Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nielegalnych wysypisk odpadów zlokalizowanych wskazanych przez Zamawiającego terenach;
2) Wykonawca każdorazowo, po zgłoszeniu Zamawiającego zobowiązany będzie wykonywać wycenę usługi, na podstawie cen zawartych w złożonej ofercie z dnia
3) Usługa będzie poprzedzana zgłoszeniem zamawiającego i nie będzie miała regularnego harmonogramu.
4) transport odpadów do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, które znajdują się na liście opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Marszałka Województwa Wielkopolskiego
5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych sukcesywnie w ilościach zależnych od ilości odebranych odpadów z instalacji
6) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania następujących frakcji odpadów, w szczególności:
a) Opakowania z papieru i makulatury: 15 01 01;
b) Opakowania z tworzyw sztucznych: 15 01 02;
c) Zmieszane odpady opakowaniowe: 15 01 06;
d) Opakowania ze szkła kolorowe: 15 01 07;
e) Opakowania zawierające substancje niebezpieczne: 15 01 10*;
f) Zużyte opony: 16 01 03;
g) Baterie i akumulatory ołowiowe: 16 06 01*;
h) Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03: 17 09 04;
i) Papier i makulatura: 20 01 01;
j) Szkło: 20 01 02;
k) Odzież: 20 01 10;
l) Tekstylia: 20 01 11;
m) Lampy fluoroscencyjne i inne odpady zawierające rtęć: 20 01 21*;
n) Leki inne niż wymienione w 20 01 31: 20 01 32;
o) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki: 20 01 35*;
p) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne: 20 01 36;
q) Tworzywa sztuczne: 20 01 39;
r) Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny: 20 01 99;
s) Odpady ulegające biodegradacji: 20 02 01;
t) Odpady niesegregowane (zmieszane): 20 03 01;
u) Meble i inne odpady wielkogabarytowe: 20 03 07;
v) Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach: 20 03 99.
2. Szacunkowa ilość odpadów w ramach zamówienia podstawowego, w okresie obowiązywania umowy wynosi: 20 Mg odpadów.
3. Szacunkowa ilość Szacunkowa ilość roboczogodzin, w okresie obowiązywania umowy wynosi 690 h.
4. Szacunkowa ilość godzin pracy operatora ze sprzętem, w okresie obowiązywania umowy wynosi: 350 h.
5. Szacunkowa ilość przejechanych kilometrów w okresie obowiązywania umowy wynosi 2580 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas reakcji na zlecenie Zamawiającego w zakresie usuwania odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania na terenie Gminy Mosina: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z MOSINY
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.