eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoDostawa materiałów biurowych i kopert do Oddział ZUS w Jaśle.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Jasło: Dostawa materiałów biurowych i kopert do Oddział ZUS w Jaśle.
Numer ogłoszenia: 77064 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle, ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, fax 0-13 4462917.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i kopert do Oddział ZUS w Jaśle..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Jaśle, w terminie do 14 dni po złożonym przez zamawiającego pisemnie, telefonicznie lub faxem zamówieniu, licząc od otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę. Zadanie1 1.Segregator A4 - laminowany, kolorowy, okuty, dwie dźwignie,grzbiet 75 mm - 600 szt 2. Segregator A4 - laminowany, kolorowy, okuty, dwie dźwignie, grzbiet 50 mm - 600 szt 3.Kalka maszynowa A4 niebieska - 250 op 4.Kalka maszynowa A4 czarna - 100 op 5.Rolka kasowa 57 mm offsetowa, dł. 25 m - 2000 szt 6.Fastykuła A4 - 800 szt 7.Blok z makulatury A4 100 kartek - 1000 szt 8.Blok z makulatury A5 100 kartek - 1000 szt 9.Zeszyt A4,96 kart.twarda opr. zszywany - 1000 szt 10.Skorowidz A4 96 kartek twarda oprawa Oznakowanie kartek od A do Z - 15 szt 11.Skoroszyt tekturowy A4 z wąsem - 15000 szt 12.Teczka wiązana A4,tekturowa - 20000 szt 13.Notes samoprzylepny 76x76 - 2500 szt 14.Klej biurowy w płynie z gąbką 40 ml - 1000 szt 15.Tusz do stempli czerwony - 200 szt 16.Tusz do stempli czarny - 50 szt 17.Gumka miękka do ołówka - 200 szt 18.Teczka wiązana A4 PCV - 500 szt 19.Ofertówka A4 PCV - 2500 szt 20.Linijka 30 cm, pcv przeźroczysta - 150 szt 21.Taśma klejąca wąska 18x30 - 1500 szt 22.Taśma klejąca PCV - szeroka 48x50, brązowa , pakowa - 400 szt 23.Sznurek pakowy TYTAN 500, polipropylenowy 100%, ciężar 4 kg, długość 2000m, wytrzymałość 78 kg - 80 szt 24. Nożyczki biurowe z hartowanej stali 6 1/4 - 15,5 cm - 200 szt 25.Nożyk do papieru, średni z blokadą - 200 szt 26.Temperówka z ostrzem metalowym - 200 szt 27.Zszywki typ 24/6 - 1000PCS - 2500 op 28.Wąsy do akt -metalowe - 70 000 szt 29.Spinacze małe 28mm 100PCS - 2500 szt 30.Spinacze duże 50mm 100PCS - 150 szt 31.Spinacze krzyżowe 41mm Nr 2 50 PCS - 30 szt 32.Klips Binder LILY 32mm, metalowe średnie 32 mm w op. 12 szt. -150 op 33.Dziurkacz duży-metalowy z żeliwnym ramieniem, wyposażony w regulowany rozstaw otworów 70-80 mm oraz plastikowy ogranicznik formatów. Dziurkuje jednorazowo minimum 50 kartek - 60 szt 34.Zszywacz metalowy klasy EAGLE No 207, dł podstawy ok.12 cm. - 100 szt 35.Wkłady klasy PILOT Super GRIP RFJS-GP-F-L niebieskie - 3000 szt 36.Ołówek z gumką - 300 szt 37.Długopis klasy PILOT Super GRIP F BPGP-10R-F-B, niebieski - 800 szt 38. Mazak czarny MARKER wodoodporny - 1500 szt 39.Korektor w płynie-szybkoschnący 20 ml - 1000 szt 40.Zakreślacze tekstu różne kolory ze ściętą końcówką -1500 szt 41.Cienkopis czarny, klasy Staedtler Silver ball 404 gr. 0,3 mm - 800 szt 42.Cienkopis czerwony, klasy Staedtler Silver ball 404 gr. 0,3 mm - 800 szt 43.Cienkopis zielony, klasy Staedtler Silver ball 404 gr. 0,3 mm - 400 szt 44.Datownik samotuszujący - mały, automatyczny, wysokość liter i cyfr 4mm język polski przedział lat od 2008 do 2019 - 60 szt 45.Poduszki do pieczątek 50x90 czerwona - 100 szt 46.Poduszki do pieczątek 50x90 czarna - 20szt 47.Teczka do podpisu - 30 szt 48.Koszulka A5 - sztywna typu U - 10 000 szt 49.Skoroszyt PCV A4 z wąsem do wpinania do segregatora - 2500 szt 50.Papier pakowy - szary rozmiar 105 cm x129 -130cm - 200 kg 51.Rozszywacz - 30 szt 52.Tacka na dokumenty for. A4 klasy Esselte z plastiku bezbarwna do łączenia ich w piony z wyciętym przodem - 100 szt 53. Długopis na sprężynce z zapasowym wkładem - 100 szt 54.Faktura VAT samokopiująca 1+N 60kart. HETMAN typ F30 -35 bl. 55.Faktura wewnętrzna VAT Typ 163-3u MICHALCZYK , samokopiująca, wielokopia - 10 bl. 56.Karta drogowa SM 101 - 10 bl. 57.Miesięczna karta eksploatacyjna PU-SM-113 - 10 bl. 58.Kartoteki magazynowe typ M-13 HETMAN - 1200 szt 59.Kasa Przyjmie KS-10 B HETMAN wielokopia, samokopiujące 60 kartek - 80 bl. 60.Przyjęcie materiałów z zewnątrz PZ Typ M 18 HETMANsamokopiujące, wielokopia - 10 bl. 61.Dziennik Podawczy w miękkich okładkach 100 kartek - 500 szt 62.Rachunek typ R40 HETMAN samokopia, 60 kartek - 50 bl. 63.Polecenie wyjazdu służbowego MICHALCZYK , typ 505 - 3 - 30 bl. 64. Taśma do kalkulatorów Casio i Canon - barwiąca czerwono-czarna 13mm x 6m GR.51 - 300 szt 65.Taśma kaseta do maszyn Triumph-Adler T-180 Nylon - 50 szt 66. Taśma korekcyjna do maszyn Erica, Optima - Nylon GR. 169 - 200 szt 67.Taśma do maszyn Łucznik, kolor czarny o wymiarach 13mm x 10m GR. 1 - 30 szt 68.Folia do bindowania A4 bezbarwna, 0,2mm - 400 szt 69.Folia do bindowania A4 zielona, 0,2mm - 300 szt 70.Folia do bindowania A4 dymna, 0,2mm - 100 szt 71.Grzbiet do bindowania 10mm - 200 szt 72.Grzbiet do bindowania 14 mm - 100 szt 73.Grzbiet do bindowania 38 mm - 100 szt 74.Grzbiet do bindowania 22mm - 100 szt 75.Okładka do bindowania A4 skóropodobna - 300 szt Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert do Oddziału ZUS w Jaśle, w terminie do 14 dni po złożonym przez zamawiającego pisemnie, telefonicznie lub faxem zamówieniu, licząc od otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę. 1.Koperta C6 SK - 400.000 sztuk - biała z okienkiem, - o wymiarach okienka 45 mm x 90 mm, odległość od prawego dolnego rogu 15 mm, od dolnej krawędzi 15 mm - samoklejąca 2.Koperta DL SK 110 x 220 - 300.000 sztuk - biała z okienkiem - o wymiarach okienka 45 mm x 90 mm, odległość od prawego dolnego rogu 20 mm, od dolnej krawędzi 15 mm - samoklejąca 3.Koperta B4 250 x 353 x 38 - 20.000 sztuk - brązowa - z rozszerzonym spodem i bokami - samoklejąca z paskiem 4.Koperta C6 SK - 120.000 sztuk - biała bez okienka - samoklejąca 5.Koperta średnia szara 176 mm x 250 mm z klejem - 80.000 sztuk 6.Koperta C4 229 x 324 - 35.000 szt. - brązowa - z klejem 6.Koperta E4 NK 280 x 400 - 10. 000 sztuk - brązowa - z klejem

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 17.00.00.00 - Tekstylia i wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1.Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655). a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , metodą- spełnia / nie spełnia . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą- spełnia / nie spełnia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , metodą- spełnia / nie spełnia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , metodą- spełnia / nie spełnia .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS O/ Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok. nr 22 38-200 Jasło lub za pośrednictwem poczty.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: ZUS O/ Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok. nr 22 , 38-200 Jasło lub za pośrednictwem poczty pod adres ZUS O/Jasło ul Rynek 18 B , 38-200 Jasło.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Jaśle.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Jaśle.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 17.00.00.00-2, 22.00.00.00-0, 24.00.00.00-4, 25.00.00.00-1, 28.00.00.00-2, 30.00.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Jaśle.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Jaśle.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.23.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.