Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-01-11
Nowy S±cz: Monitoring obiektów Szpitala Specjalistycznego, przyjazd za³ogi interwencyjnej oraz konwojowanie kasjera
Numer og³oszenia: 7706 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. ¦niadeckiego w Nowym S±czu , ul. M³yñska 10, 33-300 Nowy S±cz, woj. ma³opolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Monitoring obiektów Szpitala Specjalistycznego, przyjazd za³ogi interwencyjnej oraz konwojowanie kasjera.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Monitoring obiektów Szpitala Specjalistycznego, przyjazd za³ogi interwencyjnej oraz konwojowanie kasjera.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce : A) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli prze-pisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania B) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia C) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia . D) sytuacji ekonomicznej i finansowej A) w zakresie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci pod uwagê bêd± brane oferty, w których udokumentowano: -posiadanie koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem B) w zakresie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia pod uwagê bêd± brane oferty, w których udokumentowano: wykaz wykonania w ci±gu ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, nie mniej ni¿ 1 us³ugi z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykazan± us³ugê nale¿y potwierdziæ dokumentem stwierdzaj±cym, ¿e zosta³a ona wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie. C) w zakresie dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . -posiadanie niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ tj. - posiadanie w³asnej stacji monitorowania pojazdów przewo¿±cych warto¶ci (sta³e monitorowanie w³asnych pojazdów realizuj±cych zlecone konwoje) - posiadanie w³asnych pojazdów przystosowanych i specjalnych s³u¿±cych do przewozu warto¶ci pieniê¿nych lub konwojowania osób z warto¶ciami pieniê¿nymi - wykaz osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczeniem niezbêdnym do wykonywania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci tj. - posiadanie przez pracowników grupy interwencyjnej certyfikatów, za¶wiadczeñ do wykonywania czynno¶ci udzielania fachowej pomocy przedlekarskiej. D) w zakresie znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej pod uwagê bêd± brane oferty w których udokumentowano - posiadanie op³aconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±ce-go, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej na kwotê min. 50 000 PLN w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia -posiadanie ubezpieczenia warto¶ci pieniê¿nych w transporcie od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku na terenie RP na kwotê min. 1 mln PLN Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tych warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcê w ofercie (dokumenty )..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, nale¿y przedstawiæ ni¿ej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane ), mog± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Wymagane dokumenty: 1) koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem 2) wykaz wykonania w ci±gu ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, nie mniej ni¿ 1 us³ugi z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykazan± us³ugê nale¿y potwierdziæ dokumentem stwierdzaj±cym, ¿e zosta³a ona wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie 3) wykaz posiadanych niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ tj. - posiadanie w³asnej stacji monitorowania pojazdów przewo¿±cych warto¶ci pieniê¿nych (sta³e monitorowanie w³asnych pojazdów realizuj±cych zlecone konwoje) - posiadanie w³asnych pojazdów przystosowanych i specjalnych s³u¿±cych do przewozu warto¶ci pieniê¿nych lub konwojowania osób z warto¶ciami pieniê¿nymi - zgodnie z za³acznikiem nr 3 oraz zalacznikiem nr 4 do Rozporz±dzenia MSWiA z dnia 14 pa¼dziernika 1998 r. w sprawie poszczególnych zasad i wymagañ, jakim powinna odpowiadac ochrona warto¶ci pieniêznych przechowywanych i transortowanych przez przedsiebiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Z 1998 r, nr 129, poz. 858 z pó¼n. zm.) 4) wykaz osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczeniem niezbêdnym do wykonywania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej - zastrze¿eniem warunku okre¶lonego w pkt D) Cze¶æ II SIWZ (dwie polisy zgodnie z warunkami przyst±pienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Sekcja Zamówieñ Publicznych, ul. M³yñska 10, 33-300 Nowy S±cz cena SIWZ przes³anej pisemnie wynosi 10 z³.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekcja Zamówieñ Publicznych, Sekretariat Dyrekcji, ul. M³yñska 10, 33-300 Nowy S±cz.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO S¡CZA
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydzia³u Nauk In¿ynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym S±czu
- Dostawa wyposa¿enia diagnostycznego urz±dzeñ elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbêdnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym S±czu". Postêpowanie 2.
- Remont pomieszczeñ w budynku Wydzia³u Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym S±czu
- Zamówienie na organizacjê 10 wyjazdów uczniów do Ma³opolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazw± "Podniesienie jako¶ci oferty szkó³ prowadz±cych kszta³cenie zawodowe (...)
- Zamówienie na zakup materia³ów biurowych.
- BZP.271.25.2025 Prace zwi±zane ze sporz±dzaniem operatu szacunkowego-lokale.
wiêcej: przetargi w Nowym S±czu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony fizycznej, monitoringu budynku S±du Rejonowego w Zduñskiej Woli przy ul. ¯eromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Us³uga ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i monta¿em urz±dzeñ nadawczych systemów antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych w OR KRUS w Gdañsku oraz w podleg³ych Placówkach Terenowych.
- Us³ugi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddzia³ w Radomiu w 2025 roku.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Us³ugi ochrony osób i mienia
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.