Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 770706-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Usprawnienie gospodarki wodnej na terenie Gminy Koneck
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 054 2722031 w. 20
faks: 542 722 302
e-mail: adam.mickiewicz_xl@wp.pl
www: www.bip.koneck.eu
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.koneck.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.koneck.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem kuriera
Adres: Gmina Koneck, ul. Włodzimiera Lubańskiego 11, 87-702 Koneck
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BI.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia stanowi
Część nr 1: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Święte
Część nr 2: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kolonia Straszewska
1) Część 1: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Święte
Zakres zadania obejmuje:
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z oświetleniem, ogrzewaniem elektrycznym i zasilaniem szaf sterowniczych;
• wykonanie nowych posadzek oraz naprawy ścian wewnątrz Stacji wraz z wymianą wewnętrznej i wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej bez zmiany wymiarów otworów i położeniem glazury;
• wykonanie nowego ogrodzenia oraz bramy wjazdowej;
• wykonanie utwierdzenia nawierzchni przy załażeniu odprowadzenia wód opadowych w granicach nieruchomości;
• przebudowa wewnętrznego ciągu technologicznego uzdatniania wody wraz z wykonaniem filtrów i zestawów hydroforowych;
• przebudowa wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej i wentylacyjnej.
2) Część 2: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kolonia Straszewska
Zakres zadania obejmuje:
• wykonanie wodociągu rozdzielczego w miejscowości Kolonia Straszewska na dz. nr 79, 84, 88/1 i 102 gm. Koneck. zaopatrującego w wodę do celów bytowo gospodarczych posesje pod nr porządkowym 53 i 54. Do posesji nr 52 zostało zaprojektowane doprowadzenie wody wg odrębnego opracowania – uzgodnienie ZUDP w6716. Swym zakresem inwestycja obejmuje budowę sieci wodociągowej DN 100;
• projektowana sieć wodociągowa ma długość: L=212 m o średnicy 100 mm;
• opracowanie projektowe obejmuje również hydranty DN 100 na parcelach budowlanych w terenie objętym zakresem opracowania projektowego tej inwestycji. Na sieci zaprojektowano dwa hydranty przeciwpożarowe nadziemne A 100 mm. Przy hydrantach w odległości min. 1,0 m zaprojektowano zasuwy odcinające kołnierzowe A 100 mm.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
Dodatkowe kody CPV:
45.11.12.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.05.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część 1 zamówienia:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion 00/100 złotych). W przypadku oferty wspólnej wykonawców ww. warunek może być spełniony łącznie.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie opłaconego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion 00/100 złotych).
Część 2 zamówienia:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysiecy 00/100 złotych). W przypadku oferty wspólnej wykonawców ww. warunek może być spełniony łącznie.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie opłaconego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1 zamówienia:
Kwalifikacje techniczne - warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych z branży wodno – kanalizacyjnej, o wartości minimalnej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion) brutto każda, w tym jednej polegającej na budowie, przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody. W przypadku oferty wspólnej wykonawców ww. warunek może być spełniony łącznie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże:
że, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z branży wodno – kanalizacyjnej, o wartości minimalnej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion) brutto każda, w tym jednej polegającej na budowie, przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody.
oraz
Kwalifikacje zawodowe - warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży budowlanej, osobą posiadającą uprawnienia z zakresu robót sanitarnych, osobę posiadającą uprawnienia z zakresu robót elektrycznych. W przypadku oferty wspólnej wykonawców ww. warunek może być spełniony łącznie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się:
dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży budowlanej oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane z zakresu robót sanitarnych oraz osobę posiadającą uprawnienia z zakresu robót elektrycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku wymienionych powyżej uprawnień.
Część 2 zamówienia:
Kwalifikacje techniczne – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych z branży wodno – kanalizacyjnej, o wartości minimalnej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda, w tym jednej polegającej na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej. W przypadku oferty wspólnej wykonawców ww. warunek może być spełniony łącznie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże:
że, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z branży wodno – kanalizacyjnej, o wartości minimalnej 50 000,00 zł (słownie:pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda, w tym jednej polegającej na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej.
oraz
Kwalifikacje zawodowe – warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienie budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowych.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców ww. warunek może być spełniony łącznie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się:
dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Część 1 zamówienia:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca złoży opłacony dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion 00/100 złotych).
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży:
a) Wykaz robót budowlanych (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony Załącznik nr 6.
Część 2 zamówienia:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca złoży opłacony dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysiecy 00/100 złotych).
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży:
a) Wykaz robót budowlanych (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony Załącznik nr 6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
9. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:
1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający- Gmina Koneck, ul. Włodzimierza Lubańskiego 11, 87-702 Koneck.
3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Koneck jest Pani Mirosława Kaźmierczak, adres e-mail : rodo_ugkoneck@koneck.eu
5) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: “Usprawnienie gospodarki wodnej na terenie Gminy Koneck”, w trybie przetargu nieograniczonego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
6) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
7) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
8) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18),
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
10) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
11) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
12) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Święte
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zadania obejmuje:
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z oświetleniem, ogrzewaniem elektrycznym i zasilaniem szaf sterowniczych;
• wykonanie nowych posadzek oraz naprawy ścian wewnątrz Stacji wraz z wymianą wewnętrznej i wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej bez zmiany wymiarów otworów i położeniem glazury;
• wykonanie nowego ogrodzenia oraz bramy wjazdowej;
• wykonanie utwierdzenia nawierzchni przy załażeniu odprowadzenia wód opadowych w granicach nieruchomości;
• przebudowa wewnętrznego ciągu technologicznego uzdatniania wody wraz z wykonaniem filtrów i zestawów hydroforowych;
• przebudowa wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej i wentylacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
okres gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kolonia Straszewska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
• wykonanie wodociągu rozdzielczego w miejscowości Kolonia Straszewska na dz. nr 79, 84, 88/1 i 102 gm. Koneck. zaopatrującego w wodę do celów bytowo gospodarczych posesje pod nr porządkowym 53 i 54. Do posesji nr 52 zostało zaprojektowane doprowadzenie wody wg odrębnego opracowania – uzgodnienie ZUDP w6716. Swym zakresem inwestycja obejmuje budowę sieci wodociągowej DN 100;
• projektowana sieć wodociągowa ma długość: L=212 m o średnicy 100 mm;
• opracowanie projektowe obejmuje również hydranty DN 100 na parcelach budowlanych w terenie objętym zakresem opracowania projektowego tej inwestycji. Na sieci zaprojektowano dwa hydranty przeciwpożarowe nadziemne A 100 mm. Przy hydrantach w odległości min. 1,0 m zaprojektowano zasuwy odcinające kołnierzowe A 100 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
okres gwarancji: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.