eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TłuszczODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770774-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 10936760000000, ul. Wiejska 56, 05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 29 75 73 022,
faks: 29 75 73 022
e-mail: biuro@zgkim-tluszcz.pl,
www: http://www.zgkim-tluszcz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.bip.zgkim-tluszcz.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU

Numer referencyjny: OSAD.2021.2.PN

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Ilość i jakość odpadu
W wyniku pracy oczyszczalni powstają w skali roku: 19 08 05 ustabilizowane komunalne osady ściekowe – w ilości około 1000 Mg (masa uwodniona), przy czym Zamawiający zakłada możliwość zmiany ilości osadów ściekowych do 50%.


II.5) Główny kod CPV: 90.51.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Określenie warunków: zaświadczenie wydane przez właściwego Marszałka województwa o
uzyskaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i
gospodarujących odpadami (utworzonego na podstawie ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.
Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm. – dalej „ustawa o odpadach”), − zezwolenie na przetwarzanie
odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy o odpadach albo umowę z podmiotem posiadającym
takie zezwolenie, − decyzję na unieszkodliwianie lub odzysk metodami R3 oraz stosowne decyzje
na transport odpadów, aktualne dokumenty potwierdzające przetworzenie przez odzysk R3
komunalnych osadów ściekowych (19 08 05) aż do uzyskania końcowego produktu nie będącego
odpadem.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał
lub wykonuje co najmniej dwie usługi odbioru i zagospodarowania osadów ściekowych, co
najmniej 500Mg każda usługa (jeśli Wykonawca będzie powoływać się na usługę wykonywaną, to
zakres wykonanej części usługi na dzień składania ofert nie może być mniejszy niż 300MG do dnia
otwarcia ofert). 2. Wykonawcy na podstawie art. 23 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o
udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Nie

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie
wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunek udziału w
postępowaniu. Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszcza
informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ;2) w
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym
mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia
wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie
krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub
dokumentów: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w
postępowaniu: a) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku
sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub
decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, b) odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, określonego w Rozdziale V ust. 1 pkt 2
lit. a) SIWZ: a) zaświadczenia wydanego przez właściwego Marszałka województwa o uzyskaniu
wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i
gospodarujących odpadami (utworzonego na podstawie ustawy o odpadach), b) zezwolenia na
przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy o odpadach albo umowy z podmiotem
posiadającym takie zezwolenie, c) decyzji na unieszkodliwianie lub odzysk metodami R3 oraz
stosownych decyzji na transport odpadów, aktualnych dokumentów potwierdzających
przetworzenie przez odzysk R3 komunalnych osadów ściekowych (19 08 05) aż do uzyskania
końcowego produktu nie będącego odpadem; 3) w celu potwierdzenia spełniania warunku
dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c)
SIWZ: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór
wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.zgkimtluszcz.
pl (BIP) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać
Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia*.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. *Uwaga: Złożenie ww. oświadczenia nie jest
wymagane, w przypadku tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania.4. Wykonawca,
który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast
dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 lit. b) SIWZ składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 pkt 1 SWIZ,
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Termin wystawienia dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 pkt 1 SWIZ stosuje się
odpowiednio; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna,
konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa
oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ; 2) co najmniej jeden z Wykonawców
lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w
Rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ; 3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców
oddzielnie; 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ składa każdy z Wykonawców
występujących wspólnie; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty); 6) oferta musi być podpisana w sposób,
który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 7) wszelka
korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnik
Wykonawców występujących wspólnie. 6. Na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca nie
jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunku
udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada
oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.). 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę
oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności
oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1
i 3 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego
oraz brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one
aktualne. 8. Zamawiający, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu
postępowania o udzielenie zamówienia, może na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Pzp na każdym
etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w
postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio
oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub
dokumentów. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 12 ustawy Pzp Zamawiający może na każdym etapie
postępowania o udzielenie zamówienia wykluczyć Wykonawcę. 9. Procedura naprawcza (selfcleaning):
1) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz
16-20 ustawy Pzp lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez
niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić
naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie
pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu
faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków
technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym
przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy.
Powyższego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono
prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął
określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu; 2) Wykonawca nie podlega
wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu
Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
10. Zamawiający wskazuje, że na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016
r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanego dalej „Rozporządzeniem”
zmienionego Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października
2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r. poz.
1993): 1) dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu składane są w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 2) poświadczenie za zgodność z oryginałem
następuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci
papierowej, własnoręcznym podpisem.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oferta złożona przez Wykonawcę w sposób, o którym mowa w ust. 6 SIWZ, musi zawierać
następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z
wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału; 2) aktualne na
dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie
wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy
organizacyjnej Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 4)
dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania
spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży
oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych
dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są
niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości,
Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie
wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez
Zamawiającego na stronie internetowej www.zgkim-tluszcz.pl (BIP) informacji, o której mowa w
art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia*. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
*Uwaga: Złożeniew. oświadczenia nie jest wymagane, w przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty
w ramach niniejszego postępowania.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA OFERTOWA BRUTTO:60,00
TERMIN WYWOZU:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie kwoty faktury za wykonanie
Usługi oraz terminu jej realizacji : 1) Zmiana wysokości podatku VAT, 2) działanie „siły wyższej”:
a) pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszystkie wydarzenia, których nie mogła przewidzieć
żadna ze stron w dniu podpisania umowy, występujące po tej dacie, nie dające się uniknąć i
pozostające poza kontrolą obydwu stron. Przypadkami „siły wyższej” są np. powódź, trzęsienie
ziemi, pożar, wybuch, wojna, b) za „siłę wyższą” nie uważa się braku środków Wykonawcy na
realizację przedmiotu umowy, jak również nie wywiązanie się z umów przez kontrahentów
Wykonawcy, c) strona umowy chcąca zgłosić roszczenia wynikające z „siły wyższej” na obowiązek
niezwłocznie powiadomić na piśmie drugą stronę o jej wystąpieniu i zakończeniu, d) strona
zgłaszająca roszczenia musi udowodnić drugiej stronie wystąpienie „siły wyższej” za pomocą
dokumentów wydanych przez odpowiednie, uprawnione do tego władze, e) daty i terminy
wypełnienia zobowiązań zostaną przełożone lub przedłużone o okres, w którym zaistniała „siła
wyższa”. 3) zmiana sposobu świadczenia usług, wynikająca ze zmiany przepisów powszechnie
obowiązującego prawa, 4) zmiany umowy wynikające z innej zmiany prawa powszechnie
obowiązującego, 5) zmiany osobowe - zmiana osób reprezentujących Wykonawcę lub
Zamawiającego.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 30.12.2020, godzina: 10:15

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.