Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Gdynia: Części zamienne do sprzętu ratunkowego, ratowniczego, nurkowego i OPA
Numer ogłoszenia: 77079 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Składnica Marynarki Wojennej , ul. kontradm. X. Czernickiego 124, 81-904 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6267933, faks 058 6267650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Części zamienne do sprzętu ratunkowego, ratowniczego, nurkowego i OPA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do sprzętu ratunkowego, ratowniczego, nurkowego i OPA zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w siwz (tabela nr nr 1)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6, 24.95.00.00-8, 42.51.14.31-8, 39.22.55.00-0, 37.41.22.40-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawcą w siwz określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umową w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia określonego w części III siwz mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, takie jak: 2.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp; 2.2 spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: 2.2.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.2.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 2.2.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia; 2.2.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.3 spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ; 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie pod-miotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalonych zasad, zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów określonych w części IX siwz i informacji zawartych w ofertach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: 1. Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym; 2. Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy; 3. Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Składnica Marynarki Wojennej
Komórka zamówień publicznych
ul. X. Czernickiego 1245
81-904 GDYNIA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Centralna Składnica Marynarki Wojennej ul. X. Czernickiego 1245 81-904 GDYNIA kancelaria, pok.nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ELEKTRODY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod do spawania podwodnego zgodnie z wyszczególnieniem zawarty w siwz (tabela nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŹRÓDŁA ŚWIATŁA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chemicznych źródeł światła zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w siwz (tabela nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WKŁaDY FILTRACYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładów filtracyjnych zgodnie z wyszczególnieniem zawarty w siwz (tabela nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚRODKI SYGNALIZACJI OPTYCZNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków sygnalizacji optycznej zgodnie z wyszczegołnieniem zawartym w siwz (tabela nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.55.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT DO NURKOWANIA PODLODOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do nurkowania podlodowego zgodnie z wyszczegołnieniem zawartym w siwz (tabela nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
- "Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa metalowych przypinek
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Dostawa głębinowych elektrod do rejestracji wenątrzczaszkowej używanych podczas wszczepiania elektrody neurostymulującej u osób zakwalifikowanych do procedury głębokiej stymulacji mózgu (DBS)
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.