eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › remont nawierzchni drogi krajowej nr 45 na odcinku w m. Kluczbork - ul. Opolska



Ogłoszenie z dnia 2006-02-09

POZYCJA 7707

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: remont nawierzchni drogi krajowej nr 45 na odcinku w m. Kluczbork - ul. Opolska

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: Ryszard Osiński - w sprawach merytorycznych tel. +48 77 4016340, Stanisław Bukowy - w sprawach przetargowych tel. +48 774016345, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 4016344, +48 77 4545505, +48 77 4016330, fax +48 77 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl, www.opole.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni drogi krajowej nr 45 na odcinku w m. Kluczbork - ul. Opolska. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje między innymi: - wzmocnienie konstrukcji nawierzchni jezdni, - poszerzenie jezdni do 6,50 - 7,0 m, - wymianę nawierzchni chodników i wjazdów, - regulację wysokościową wpustów ulicznych studni rewizyjnych, telekomunikacyjnych oraz zaworów wodociągowych, - budowę dodatkowych wpustów ulicznych wraz z przykanalikami oraz pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją projektową. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pas drogowy drogi krajowej nr 45 w m. Kluczbork. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Tak jak podano w pkt II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 25 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeśli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN; b) dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln PLN; c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 2,0 mln zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunki spełniają łącznie. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde niżej wymienione stanowiska: 1) Kierownik budowy co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie na danym stanowisku dla podobnych robót. 2) Kierownik robót drogowych co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie na danym stanowisku dla podobnych robót. 3) Kierownik robót kanalizacyjnych co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie na danym stanowisku dla podobnych robót. Jako wymagane minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót dla w/w stanowisk rozumie się lata czynne zawodowo w danej branży od daty uzyskania uprawnień budowlanych. Przez doświadczenie na stanowisku kierownika dla podobnych robót rozumie się łączny czas pracy kandydata na danym stanowisku w danej branży (określony datami rozpoczęcia i zakończenia danego zadania). 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać (zgodnie z art. 336 ustawy KC) jednostki sprzętu i środki transportu wymienione poniżej : Lp. / Wyszczególnienie (parametry) / Minimalna liczba jednostek 1 / Walce wibracyjne stalowe - min. 10 Mg / 2 2 / Walce ogumione / 2 3 / Układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem / 1 4 / Frezarka o szerokości min. 1,0 m / 1 5 / Skrapiarka samojezdna do bitumu / 1 6 / Koparki o poj. łyżki min. 0,25 m sześc. / 2 7 / Piła do betonu / 2 8 / Płyta wibracyjna / 2 9 / Dźwig / żuraw o udźwigu min. 6 Mg / 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę składania ofert: - co najmniej 3 zadania o podobnym charakterze i złożoności (tj. polegających na wykonaniu minimum 4.000 m kw. nawierzchni bitumicznej typu SMA w ramach każdego zadania). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.03.2006, cena - 90,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.03.2006 godzina 10:50. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.03.2006, godzina 11:00, siedziba GDDKiA Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.