eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecOrganizacja szkoleń - 3 zadania częściowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28



Ogłoszenie nr 770956-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego:

Organizacja szkoleń - 3 zadania częściowe

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt nr: UDA-RPSL.11.02.03-24-056H/19-00: Pn.: Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, krajowy numer identyfikacyjny 24332719300000, ul. Kilińskiego 25, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2661180, 32 2660734,
faks: 32 2660734 w.51
e-mail: gospodarczy@ckziu25.sosnowiec.pl,
www: https://www.ckziu25.sosnowiec.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.ckziu25.sosnowiec.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: ul. Kilińskiego 31, 41-200 Sosnowiec, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń - 3 zadania częściowe

Numer referencyjny: CK.26.02.2020.EB

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Organizacja szkoleń – 3 zadania częściowe.”
Zamówienie podzielono na 3 części:
Zadanie częściowe nr 1 – Szkolenia do świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego (UACP)
Zadanie częściowe nr 2 – Szkolenie: czynnik ludzki oraz prawo lotnicze
Zadanie częściowe nr 3 – Szkolenie: obsługa bezzałogowych statków powietrznych


II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.08.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zadanie częściowe nr 1, 2 i 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada zaświadczenie o wpisie do Rejestru Podmiotów Szkolących prowadzonego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp z zastrz. ust. 7.5.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Podmiotów Szkolących prowadzonego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca wraz złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia, załącznik nr 4 do siwz.
Dokumenty składające się na ofertę:
1) wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 7.1. (zał. nr 2 i 3);
3) zobowiązanie innych podmiotów – jeżeli dotyczy, załącznik nr 5 do siwz;
4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie zawodowe trenera/szkoleniowca, skierowanego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia:40,00
Cena brutto:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności:
1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli miała wpływ na wysokość umowy,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, które mogą mieć wpływ na wysokość umowy
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
5) zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy ustalonego między Stronami w szczegółowym harmonogramie, z zastrzeżeniem, że przedmiot umowy zostanie wykonany nie później niż do ostatniego dnia realizacji projektu;
6) zmiana trenera wskazanego w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę trenera, pod warunkiem, że po dokonanej zmianie proponowany trener posiada doświadczenie zawodowe co najmniej odpowiadające ilości punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy za zmienianego trenera w kryterium „Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 (jednego) trenera”;
7) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, związanych z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i jej skutkami, powodującymi niemożność dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności oraz na podstawie dowodów przedłożonych przez Wykonawcę i potwierdzających te okoliczności.
3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem:
1) zmiana danych teleadresowych Stron;
2) zmiana danych rejestrowych Stron;
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie częściowe nr 1 – Szkolenia do świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego (UACP)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi – przeprowadzenie szkolenia do świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego (UACP).
2. W zajęciach uczestniczyć będzie maksymalnie 20 uczniów/uczennic (4 grupy po 5 osób) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu ul. Kilińskiego 25.
3. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczniów-pilotów wiedzy i praktycznych umiejętności wykonywania wszystkich czynności lotniczych pilota na ziemi i w locie w zakresie i na poziomie wymaganym do wydania Świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego w warunkach odpowiadających przepisom o lotach z widocznością (VFR).
4. Szkolenie musi składać się z części teoretycznej i części praktycznej:
a) Szkolenie teoretyczne obejmuje 70 godzin wykładów
b) Szkolenie praktyczne obejmuje min. 28 godzin w powietrzu, w tym co najmniej 8 godzin lotu w charakterze dowódcy statku powietrznego, z czego co najmniej 4 godziny lotu nawigacyjnego, w tym przelot nawigacyjny na odległości 150 km z lądowaniem na obcym lotnisku.
5. Szkolenie teoretyczne obejmuje następujące dziedziny lotnictwa:
• Prawo lotnicze
• Człowiek – możliwości, ograniczenia
• Meteorologia
• Łączność
• Nawigacja
• Procedury operacyjne
• Osiągi i planowanie lotu
• Zasady lotu
• Bezpieczeństwo lotów
• Obsługa statku powietrznego i wyposażenia
6. Część praktyczna szkolenia składa się z następujących zadań:
• Lot zapoznawczy
• Nauka podstawowych elementów lotu (lot po prostej, wykonywanie zakrętów)
• Loty szkoleniowe po kręgu
• Poprawianie błędów przy starcie i lądowaniu
• Przeciągnięcie, wyprowadzanie z nienormalnych położeń
• Sytuacje awaryjne
• Loty egzaminacyjne przed samodzielnym wylotem
• Loty samodzielne po kręgu
• Loty doskonalące po kręgu i do strefy
7. Zajęcia teoretyczne prowadzone będą w sali lekcyjnej zapewnionej przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega, iż w razie wystąpienia siły wyższej (pandemia) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji szkolenia metodą zdalną na warunkach określonych przez Zamawiającego
9. Zajęcia praktyczne będą prowadzone na lotnisku/lądowisku. Koszty dojazdu uczniów na zajęcia praktyczne pokrywa Wykonawca. Zamawiający wymaga transportu zorganizowanego (nie przyjmuję się organizacji dojazdu środkami transportu publicznego)
10. Zajęcia praktyczne obejmują loty z instruktorem, jak i loty samodzielne, zgodnie z przepisami prawa.
11. W ramach udzielonego zamówienia uczestnicy szkolenia po zakończeniu części teoretycznej oraz praktycznej powinni otrzymać zaświadczenie.
12. Warunkiem zakończenia udziału uczestnika w szkoleniu jest udział w egzaminie państwowym mającym na celu potwierdzenie nabycia umiejętności oraz wydanie Świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego upoważniającego do samodzielnego wykonywania lotów na statkach powietrznych o maksymalnej masie startowej do 495 kg.
13. Egzamin państwowy powinien odbyć się niezwłocznie po zakończeniu kursu.
14. W cenę kursu wliczone jest:
1.) wynagrodzenie dla prowadzącego,
2.) podręcznik i pomocnicze materiały do nauki (notes, długopis),
3.) koszt badań lotniczo-lekarskich na świadectwo kwalifikacji samolotu ultralekkiego dla każdego ucznia/uczennicy,
4.) koszt dojazdu na badania,
5.) zorganizowanie i opłacenie egzaminu państwowego przed Lotniczą Komisją Egzaminacyjną
6.) wydanie świadectwa kwalifikacji, wykupienie stosownego ubezpieczenia
7.) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pilota – ucznia na kwotę 1 000 000 zł,
8.) ubezpieczenie NNW na kwotę 20 000 zł.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu kursu w terminie 10 dni roboczych od dnia podpsiania umowy. Harmongram wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
16. Wykonawca zobowiązany jest również do prowadzenia dokumentacji szkolenia w szczególności: list obecności,
17. W celu sprawnego przeprowadzenia szkolenia, Wykonawca winien dysponować niezbędnym zapleczem technicznym w szczególności ultralekkim statkiem powietrznnym, nie starszym niż 4 lata oraz wyposażony w system ratunkowy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie zawodowe trenera/szkoleniowca, skierowanego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 100 godzin nalotu:40,00
Cena brutto:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie częściowe nr 2 – Szkolenie: czynnik ludzki oraz prawo lotnicze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: realizacja usługi – przeprowadzenie szkolenia o kierunku lotniczym pn.: „Czynnik ludzki”. W zajęciach uczestniczyć będzie maksymalnie 24 uczniów/uczennic (3 grupy po 8 osób) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
ul. Kilińskiego 25

2. Celem kursu jest przygotowanie kandydatów do egzamin z Modułu 9 „Human Factors” na licencję mechanika obsługi a także uzupełnienie wiedzy technicznej i umiejętności uzyskanych w szkole.

2. Podczas szkolenia uczestnicy powinni nabyć umiejętności dotyczące:
a) „Czynnika ludzkiego”, które mogą istotnie wpłynąć na bezpieczeństwo, jakość i efektywność obsługi (komunikacja, praca w zespole, rozwiązywanie problemów, zarządzanie zadaniami, tworzenie procedur);
b) promowania odpowiedzialnego podejścia do bezpieczeństwa działań obsługowych (filmy, ćwiczenia, analiza wypadków lotniczych);
c) przygotowania do opracowania programu organizacji w zakresie „Czynnika ludzkiego”, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami.

3. Zakres godzinowy kursu obejmuje 15 godzin lekcyjnych dla każdej grupy.

4. Zajęcia prowadzone będą w sali lekcyjnej zapewnionej przez Zamawiającego.

5. W cenę kursu wliczone jest: wynagrodzenie dla prowadzącego, materiały dydaktyczne w formie elektronicznej i pomocnicze materiały do nauki (notes, długopis), przerwa kawowa (świadczona jest w przypadku, o ile forma wsparcia, w ramach której ma być świadczona przerwa kawowa dla tej samej grupy osób w danym dniu trwa co najmniej 4 godziny lekcyjne), egzamin wewnętrzny.

6. W ramach udzielonego zamówienia każdy uczestnik po zakończonym szkoleniu otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia.

7. Usługa szkoleniowa przeprowadzona dla 3 gr. uczniów/uczennic po 8 osób tj. 24 Uczestników Projektu.

1. Przedmiot zamówienia: realizacja usługi – przeprowadzenie szkolenia o kierunku lotniczym pn.: „Prawo lotnicze”. W zajęciach uczestniczyć będzie maksymalnie 24 uczniów/uczennic
(3 grupy po 8 osób) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu ul. Kilińskiego 25.
2. Celem kursu jest propagowanie przez Urząd Lotnictwa Cywilnego rzetelnej i zweryfikowanej wiedzy z zakresu europejskich przepisów lotniczych wśród personelu organizacji obsługowych, organizacji zarządzania ciągłą zdatnością do lotu oraz organizacji szkoleniowych, głównie w obszarze lotnictwa ogólnego.
3. Zakres godzinowy kursu obejmuje 12 godzin lekcyjnych dla każdej grupy.
4. Kurs prowadzony będzie w formie prezentacji PowerPoint, warsztatów oraz dyskusji.
5. Szkolenie realizowane będzie zgodnie z programem szkolenia opracowanym w oparciuo jednolity tekst ustawy – Prawo lotnicze.
6. Program kursu realizowany będzie w sali lekcyjnej zapewnionej przez Zamawiającego.
7. W cenę kursu wliczone jest: wynagrodzenie dla prowadzącego, materiały dydaktyczne
w formie elektronicznej i pomocnicze materiały do nauki (notes, długopis), egzamin wewnętrzny
8. W ramach udzielonego zamówienia każdy uczestnik po zakończonym kursie otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie zawodowe trenera/szkoleniowca, skierowanego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia z zakresu czynnika ludzkiego lub prawa lotniczego (zgodnych z wyt, Part–147):40,00
Cena brutto:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Pełna nazwa kryterium nr 2:
2) „Doświadczenie zawodowe co najmniej jednego trenera/szkoleniowca, skierowanego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia z zakresu czynnika ludzkiego lub prawa lotniczego (zgodnych z wytycznymi Part – 147).”
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie częściowe nr 3 – Szkolenie: obsługa bezzałogowych statków powietrznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: realizacja usługi – przeprowadzenie szkolenia o kierunku lotniczym pn.: „Obsługa bezzałogowych statków powietrznych”. W zajęciach uczestniczyć będzie maksymalnie 24 uczniów/uczennic (3 grupy po 8 osób) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu ul. Kilińskiego 25
2. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do prawidłowego i bezpiecznego poruszania się w przestrzeni powietrznej FIR EPWW poprzez nabycie wiedzy teoretycznej oraz wiedzy
i umiejętności praktycznych.

3. Zakres godzinowy kursu obejmuje 20 godzin zegarowych dla każdej grupy (14 godzin zegarowych - zajęcia teoretyczne, 6 godzin zegarowych to zajęcia praktyczne, z czego 4 godziny indywidualnych zajęć praktycznych w locie spędzonych z instruktorem oraz 2 godziny szkolenia indywidualnego naziemnego) lub inny układ godzinowy wynikający z aktualnych przepisów prawnych

3. Zakres szkolenia musi umożliwić uzyskanie na koniec kursu świadectwa kwalifikacji operatora UAVO, używanego w celach innych niż rekreacyjne lub sportowe z uprawnieniem podstawowym do wykonywania lotów w zasięgu wzroku (VLOS) oraz do bezpiecznego wykonywania lotów i obsługi bezzałogowych statków powietrznych pozostającymi w zasięgu wzroku.

4. Szkolenie realizowane będzie zgodnie z Programem Szkolenia stworzonym w oparciu o wzorcowy program Urzędu Lotnictwa Cywilnego zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami

5. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę w zakresie: podstaw prawa lotniczego, człowiek jako pilot i operator UAV – możliwości i ograniczenia, zasady wykonywania lotów, bezpieczeństwo wykonywania lotów i sytuacje niebezpieczne, podstawy meteorologii lotniczej i lokalne zjawiska pogodowe, identyfikacja zagrożeń i ocena ryzyka oraz wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu przygotowanie do lotu, obsługa naziemna bezzałogowych statków powietrznych, ocena zdatności do lotu bezzałogowych statków powietrznych, utrzymanie równowagi w locie po prostej i na stałej wysokości, wprowadzanie w zakręt, wyprowadzanie z zakrętu, krążenie, zmiany wysokości lotu, lot w zadanym rejonie po zaplanowanej trasie, wykonywanie startu, wykonywanie lądowania, postępowanie w sytuacjach awaryjnych, manewry mieszane.

4. Zajęcia teoretyczne prowadzone będą w sali lekcyjnej zapewnionej przez Zamawiającego.

5. Zajęcia praktyczne realizowane będą w formie ćwiczeń naziemnych oraz szkolenia praktycznego w locie.

6. Zamawiający zastrzega, iż w razie wystąpienia siły wyższej (pandemia) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji szkolenia teoretycznego metodą zdalną na warunkach określonych przez Zamawiającego.

7. W cenę kursu wliczone jest: wynagrodzenie dla prowadzącego, podręcznik i pomocnicze materiały do nauki (notes, długopis), koszt dojazdu uczestnika na zajęcia praktyczne, egzamin wewnętrzny, opłata za wydanie państwowego świadectwa kwalifikacji, ubezpieczenie OC dla uczestników na czas kursu

8. W ramach udzielonego zamówienia uczestnicy szkolenia, po odbytym szkoleniu i zdaniu egzaminu powinni otrzymać certyfikat.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:60,00
Doświadczenie zawodowe trenera/szkoleniowca, skierowanego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia dotyczące obsługi bezzałogowych statków powietrznych:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.