Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Ogłoszenie nr 770977-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Usługi organizacji staży i praktyk zawodowych w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość" WND-RPO.03.03.01-20-0206/18- części I-III zamówienia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (085) 653 77 00
faks: (085) 732 95 05
e-mail: jzynel@bfkk.pl
www: www.bfkk.pl
adres profilu nabywcy: www.bfkk.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bfkk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bfkk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: forma pisemna
Adres: ul. Spółdzielcza 8 15-441 Białystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 43/STAŻ/IWP/RPOWP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji staży i praktyk zawodowych w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18– części I-III zamówienia.
3.2. Zamówienie jest podzielone na trzy części:
I część zamówienia: realizacja usługi organizacji staży/praktyk zawodowych dla 58 uczniów w przedsiębiorstwach z terenu województwa podlaskiego w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18, który jest realizowany przez Białostocką Fundację Kształcenia Kadr, w partnerstwie z Powiatem Wysokomazowieckim przy udziale Realizatora – Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
II część zamówienia: realizacja usługi organizacji staży/praktyk wyjazdowych zawodowych dla 29 uczniów w przedsiębiorstwach z terenu województwa podlaskiego oraz/lub kraju w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18, który jest realizowany przez Białostocką Fundację Kształcenia Kadr, w partnerstwie z Powiatem Wysokomazowieckim przy udziale Realizatora – Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
III część zamówienia: realizacja usługi organizacji staży zawodowych dla 6 nauczycieli w przedsiębiorstwach z terenu województwa podlaskiego oraz/lub kraju w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18, który jest realizowany przez Białostocką Fundację Kształcenia Kadr, w partnerstwie z Powiatem Wysokomazowieckim przy udziale Realizatora – Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
II.5) Główny kod CPV: 80.53.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.10.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach I części zamówienia, będzie brał pod uwagę:
a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje co najmniej jedną usługę polegająca na organizacji staży zawodowych dla co najmniej 29 osób.
Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach II części zamówienia, będzie brał pod uwagę:
a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje co najmniej jedną usługę polegająca na organizacji staży zawodowych dla co najmniej 15 osób.
Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach III części zamówienia, będzie brał pod uwagę:
b) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje co najmniej jedną usługę polegająca na organizacji staży zawodowych dla co najmniej 3 osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
6.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach danej części zamówienia, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
6.3.1. w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
2) dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) koncepcja organizacji staży w odniesieniu do danej części zamówienia,
3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ),
4) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ),
5) zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) – w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
6) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
7) dowód wniesienia wadium w odniesieniu do danej części zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
1) dla I części zamówienia w wysokości 6500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset zł),
2) dla II części zamówienia w wysokości 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł),
3) dla III części zamówienia w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset zł),
10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 28 1240 5211 1111 0010 8397 8776 prowadzony przez Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 43/STAŻ/IWP/RPOWP/2020 część …… zamówienia”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
10.5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
10.6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 10.2 ppkt 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego.
10.7. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
10.8. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
10.9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
koncepcja organizacji stażu: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.9. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zajścia okoliczności w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp oraz w przypadkach określonych we wzorze umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, tj.
1) przedłużenia terminu wykonania zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia, w następujących sytuacjach:
jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca,
wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania określonych czynności w ramach przedmiotu zamówienia z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy.
2) Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy przedmiotu umowy będą zbędne z punktu widzenia potrzeb Zamawiającego. Wielkość wynagrodzenia po zmniejszeniu ustalona zostanie za porozumieniem stron na podstawie kalkulacji nieponiesionych kosztów przedstawionej przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: I część zamówienia: realizacja usługi organizacji staży/praktyk zawodowych dla 58 uczniów w przedsiębiorstwach z terenu województwa podlaskiego w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18, który jest realizowany przez Białostocką Fundację Kształcenia Kadr, w partnerstwie z Powiatem Wysokomazowieckim przy udziale Realizatora – Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część I: realizacja usługi organizacji staży/praktyk zawodowych dla 58 uczniów w przedsiębiorstwach z terenu województwa podlaskiego w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18, który jest realizowany przez Białostocką Fundację Kształcenia Kadr, w partnerstwie z Powiatem Wysokomazowieckim przy udziale Realizatora – Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
Staże zawodowe muszą być realizowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020 oraz realizować standard fakultatywny staży i praktyk w zakresie obszarów 1, 2 i 3 Standardu organizacji staży i praktyk dla uczniów szkół zawodowych w ramach działania 3.3 RPOWP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80531000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Koncepcja organizacji stażu: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: II część zamówienia: realizacja usługi organizacji staży/praktyk wyjazdowych zawodowych dla 29 uczniów w przedsiębiorstwach z terenu województwa podlaskiego oraz/lub kraju w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18, który jest realizowany przez Białostocką Fundację Kształcenia Kadr, w partnerstwie z Powiatem Wysokomazowieckim przy udziale Realizatora – Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część II: realizacja usługi organizacji staży/praktyk wyjazdowych zawodowych dla 29 uczniów w przedsiębiorstwach z terenu województwa podlaskiego oraz/lub kraju w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18, który jest realizowany przez Białostocką Fundację Kształcenia Kadr, w partnerstwie z Powiatem Wysokomazowieckim przy udziale Realizatora – Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
Staże zawodowe muszą być realizowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020 oraz realizować standard fakultatywny staży i praktyk w zakresie obszarów 1, 2 i 3 Standardu organizacji staży i praktyk dla uczniów szkół zawodowych w ramach działania 3.3 RPOWP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80531000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Koncepcja organizacji stażu: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: III część zamówienia: realizacja usługi organizacji staży zawodowych dla 6 nauczycieli w przedsiębiorstwach z terenu województwa podlaskiego oraz/lub kraju w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18, który jest realizowany przez Białostocką Fundację Kształcenia Kadr, w partnerstwie z Powiatem Wysokomazowieckim przy udziale Realizatora – Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część III: realizacja usługi organizacji staży zawodowych dla 6 nauczycieli w przedsiębiorstwach z terenu województwa podlaskiego oraz/lub kraju w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPO.03.03.01-20-0206/18, który jest realizowany przez Białostocką Fundację Kształcenia Kadr, w partnerstwie z Powiatem Wysokomazowieckim przy udziale Realizatora – Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
Staże zawodowe muszą być realizowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80531000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
Koncepcja organizacji stażu: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach, z podziałem na 2 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Augustowie w 2025 r.
- Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring budynków, konserwacja i naprawa sys. antywłam., ppoż., kontroli dostępu, telewizji dozorowej i systemu oddymiania w OR KRUS w Białymstoku i PT KRUS.
- Zakup cieplarki laboratoryjnej w ramach projektu "Wielofunkcyjne materiały na osnowie polilaktydu" (akronim: PolyBioMat) - ZK-DZP.262.93.2024
- EOP.332.35.24 Usługa w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych OC, AC, NNW floty pojazdów SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- "Sukcesywne odbiory, transport oraz: zbieranie i zagospodarowanie odpadów albo zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach."
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.