Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Ogłoszenie nr 771050-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Zakup fabrycznie nowego autobusu do przewozu dzieci do szkół na terenie Gminy Potęgowo.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 598 115 072,
faks: 598 115 072
e-mail: zp@potegowo.pl,
www: www.potegowo.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.potegowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie papierowej
Adres: UG Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo (sekretariat, pokój nr 14-15)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.18.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia – oznacza zakup fabrycznie nowego autobusu, wyprodukowanego w 2021 r.
1.1. Parametry techniczne i wymagania:
1) Ilość pasażerów: min. 50 miejsc siedzących plus kierowca z możliwością przewozu osób stojących – wszystkie miejsca pasażerskie umiejscowione za plecami kierowcy (nie dopuszcza się zastosowania miejsca pasażerskiego obok kierowcy).
2) Model pojazdu – powinien spełniać wszystkie wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r poz.110 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
3) Wymiary
- maksymalna długość do 13 m
- maksymalna wysokość do 3,35 m bądź maksymalna wysokość 3,41 m z możliwością opuszczenia autobusu do wysokości 3,35 m
- liczba osi 2
- układ drzwi 1-1-0
4) Silnik
- rodzaj paliwa: olej napędowy
- pojemność zbiornika paliwa min. 300 dm3
- pojemność zbiornika Ad blue min. 45 litrów
- minimalna moc silnika 360 KM
- minimalna pojemność silnika 10 500 cm3
- silnik spalinowy o zapłonie samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający co najmniej normę emisji spalin EURO 6
- skrzynia biegów manualna min. 6 biegów + bieg wsteczny bądź manualna ze sterowaniem manualny/automatyczny min. 6 biegów + bieg wsteczny
- system ostrzegający o przekroczeniu linii LDW
- system zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania
- system kontroli trakcji
- elektroniczny rozdzielacz siły hamowania pomiędzy osią przednią a tylną
- układ stabilizacji toru jazdy TC
- czujnik przeciwpożarowy z przewodem detekcyjnym do monitorowania komory silnika
5) Zawieszenie
- oś przednia na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
- oś napędowa na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
- elektroniczne sterowanie poziomowaniem zawieszenia pojazdu z funkcją przyklękiem
6) Układ kierowniczy i hamulcowy
- hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
- kierownica umieszczona z lewej strony
- wielofunkcyjna kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach z blokadą koła kierownicy
- pneumatyczne hamulce tarczowe na wszystkich osiach. Wymagane oddzielne obwody dla kół przedniej i tylnej osi
- zintegrowany ze skrzynią biegów retarder sterowany ręcznie lub automatycznie pedałem hamulca
- tempomat adaptacyjny
- układ kontroli prędkości zjazdu ze wzniesienia, sterowanie przełącznikiem na kole kierownicy
7) Nadwozie
- nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie
- izolacja dźwiękowo – termiczna wnętrza całego pojazdu
8) Podłoga - wykonana ze sklejki pokryta wykładziną antypoślizgową.
9) Okna
- szyby boczne i tylna podwójne, przyciemniane
- podwójna szyba w drzwiach przednich zapobiegająca zaparowywaniu
- podgrzewane lusterka zewnętrzne i sterowane elektrycznie w kolorze nadwozia
- dodatkowe lusterka szerokokątne i krawężnikowe
- nagrzewnica szyby przedniej
- materiałowe zasłonki w oknach bocznych
- szyba po lewej stronie kierowcy opuszczana i podnoszona elektrycznie oraz ogrzewana
10) Drzwi pasażerskie
- drzwi otwierane i zamykane siłownikami pneumatycznymi, sterowanie z miejsca kierowcy lub zdalnie
- drzwi zabezpieczone przed otwarciem przez dzieci
- uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie
- poręcz zabezpieczająca pasażera przed pierwszym fotelem przy drzwiach wejściowych
- sterowanie drzwiami przez kierowcę na desce rozdzielczej umieszczone po prawej stronie.
- pierwsze drzwi przednie otwierane niezależnie od pozostałych
- pierwsze drzwi wyposażone w zamek patentowy otwierany z zewnątrz autobusu.
- oświetlenie obszaru drzwi zewnętrznych włączane automatycznie w momencie otwierania drzwi, świecące w sposób ciągły aż do momentu całkowitego zamknięcia
- oświetlenie schodów w drzwiach wejściowych autobusu
11) Klimatyzacja i ogrzewanie
- klimatyzacja i ogrzewanie sterowane wspólnym sterownikiem
- dwustrefowa klimatyzacja sterowana elektronicznie dla kierowcy oraz przedziału pasażerskiego
- ogrzewanie konwektorowe oraz nagrzewnice sufitowe
- ogrzewanie postojowe min. 30 KW
- grzejniki z nadmuchem ciepłego powietrza na schody w drzwiach przednich i środkowych
- grzejnik z nadmuchem w miejscu pracy kierowcy.
12) Fotele w przestrzeni pasażerskiej: komfortowe, miękkie tapicerowane, z regulacją oparcia i podłokietnikami od strony przejścia. Tapicerka wszystkich foteli łatwa do utrzymania w czystości, w ciemnym, stonowanym kolorze z oferty handlowej producenta.
13) Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym, z pełną regulacją, podgrzewany z podłokietnikiem z prawej strony, z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa.
14) Komplet fabrycznie nowych i homologowanych opon bezdętkowych 295/ 80R22.5. Nie dopuszcza się opon bieżnikowanych. Koła jezdne wyposażone w dedykowane kołpaki.
15) Opony na osi przedniej kierunkowe a na osi napędowej tylnej opony dedykowane do osi napędowej.
16) Opony nie mogą być starsze niż 48 tygodni licząc od terminu odbioru autobusu.
17) Oś tylna z kołami w układzie bliźniaczym.
18) Kolor nadwozia do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze oferty. Wykonawca przedstawi propozycję min. 4 stonowanych kolorów lakierów z oficjalnej oferty handlowej producenta. Ostatecznie Zamawiający dokona wyboru koloru po wyborze oferty, na etapie podpisania umowy.
19) Produkcja, wydruk i umieszczenie kolorowej grafiki na autobusie (logo, nazwa, dane itp.), której projekt zostanie przedstawiony Wykonawcy po wyborze oferty.
20) Przegroda za siedzeniem kierowcy na całej wysokości autobusu z szybą – górna część przeźroczysta.
21) Lustro wewnętrzne umożliwiające obserwację maksymalnie dużej części wnętrza autobusu.
22) Autobus musi być wyposażony w światła przeciwmgłowe przednie z oferty producenta pojazdów, posiadające homologację, wbudowane w zderzak, spojler lub światła zintegrowane z lampami zespolonymi.
23) Napięcie znamionowe instalacji elektrycznej 24V.
24) Wyposażenie
- tachograf cyfrowy spięty z licznikiem dla 2 kierowców
- pasy bezpieczeństwa dwupunktowe (biodrowe)
- minimum dwa komplety kluczyków do autobusu
- ogranicznik prędkości do 100 km
- koło zapasowe z zestawem do montażu (klucz do kół, podnośnik pojazdu dostosowany do masy pojazdu 2 szt.)
- kliny pod koła 2 szt.
- klucz umożliwiający odłączenie biegunów akumulatora
- skrzynka narzędziowa
- apteczki 2 szt.
- gaśnice dedykowane do autobusów posiadające odpowiednie certyfikaty - 2 szt.
- trójkąty ostrzegawcze 2 szt.
- młotki bezpieczeństwa
- oznaczenie wyjść awaryjnych
- autoalarm + immobilaizer
- radioodtwarzacz CD/MP3
- oświetlenie komory silnika
- oświetlenie sufitowe miejsca kierowcy
- zamontowane 2 luki dachowe spełniające również rolę wyjścia awaryjnego otwierane ręcznie lub automatycznie
- kamera drzwi środkowych
- kamera cofania z sygnałem dźwiękowym
- luki bagażowe oświetlone oraz otwierane i zamykane manualnie
- komputer pokładowy przedstawiający parametry autobusu
- półki na bagaż podręczny umieszczone nad fotelami pasażerów
- uchwyty na kubek kierowcy
- oznaczenie autobusu z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej.
25) Warunki i okres gwarancji, serwis
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na pojazd (podwozie, nadwozie, zabudowa wraz z wyposażeniem) bez limitu przebiegu kilometrów – min. 24 miesiące; podczas okresu gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis pojazdu, świadczony przez autoryzowany serwis producenta w zakresie naprawy autobusów, położony w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego.
Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia bez uwag.
Dostarczony pojazd winien mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu oraz świadectwo homologacji, kartę pojazdu.
Pojazd po przekazaniu Zamawiającemu musi być gotowy do użycia.
26) Wykonawca dostarczy autobus do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na swój koszt, z niezbędnym kompletem dokumentów do rejestracji pojazdu oraz instrukcją obsługi w języku polskim. Autobus w chwili przekazania nie może mieć przebiegu większego niż 3500 km.
Do oferty należy dołączyć opis techniczny pojazdu zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia – potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymagań.
1.2. Materiały i urządzenia - zastosować jak w załączonej dokumentacji lub zastosować rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia: „typu” / „równoważne”, co oznacza, iż oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisywanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych Zamawiającego i są podane jako przykładowe.
II.5) Główny kod CPV: 34.12.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.07.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - doświadczenie zawodowe: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie autobusu na min. 40 miejsc siedzących plus kierowca, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z okresu prowadzenia działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykaz wykonanych dostaw (zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 7.1. c) SIWZ), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
okres gwarancji wraz z bezpłatnym serwisem: | 20,00 |
zaoferowanie zespołu napędowego jednego producenta: | 5,00 |
cena: | 60,00 |
zaoferowanie autobusu z większą mocą silnika: | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach:
1) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są konieczne lub korzystne dla Zamawiającego;
2) zmiany parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy mogą zaistnieć w przypadku:
a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych,
b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,
c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
3) innej sytuacji niezależnej od Wykonawcy, tj. w szczególności:
- związanej ze stanem epidemii lub inną szczególną sytuacją.
Zmiany umowy mogą dotyczyć:
- sposobu wykonania przedmiotu zamówienia;
- zakresu przedmiotu zamówienia;
- terminu wykonania;
- terminu zapłaty;
- wynagrodzenia;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI POTĘGOWO
- Zaprojektowanie dokumentów, procedur i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w UG Potęgowo i w jednostkach org. wraz z przeprowadzeniem szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostarczenie sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Gminy Potęgowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Potęgowo w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
więcej: przetargi POTĘGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnościami (w tym na wózku inwalidzkim)
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.