Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Ogłoszenie nr 771052-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Modernizacja kotłowni w Zespole Szkół Ekonomiczno - Technicznych w Rakowicach Wielkich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Modernizacja kotlowni w Zespole Szkół Ekonomiczno -Technicznych w Rakowicach Wielkich
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48757823650,
faks: +48757823654
e-mail: sekretariat@powiatlwowecki.pl ,
www: https://powiatlwowecki.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.powiatlwowecki.pl/wiadomosci/12220/lista/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.powiatlwowecki.pl/wiadomosci/12220/lista/zamowienia_publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie papierowej
Adres: Starostwo Powiatowe, ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: OR.272.19.2020(126)
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Modernizacja kotłowni (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”) o wstępnej szacunkowej mocy kotłowni ok. 850 kW,
1) Paromat Simplex Viessmann o mocy 895 kW – rok prod. 1987 , obecnie w eksploatacji
2) Paromat Simplex Viessmann o mocy 720 kW – rok prod. 1987 wyłączony z eksploatacji ze względu na powstałe rozszczelnienie
Kotłownia jest , i będzie zasilana olejem opałowym ze zbiornika podziemnego, znajdującego się obok kotłowni,o pojemności 50 m3.
Kotłownia będzie obsługiwać: 1. Budynek szkoły i salę gimnastyczną,2. budynek administracyjny, budynki kuchni , stołówkę i pralnię, które w 2005 r. przeszły termomodernizację – wymieniono okna i drzwi zewnętrzne, docieplono ściany i stropodachy kilka lat wcześniej.3. 3 budynki internatu , 2 wcześniej poddane termomodernizacji , trzeci budynek został poddany termomodernizacji i zmianie sposobu użytkowania parteru na część oświatową , w 2020 r. 4. budynek siłowni i budynek warsztatów stan budynków i ich ninie zostały poddane termomodernizacji.
W 2020 r. skończono przebudowę III bud internatu, który przeszedł termomodernizację a zapatrzenie w cwu zostało wsparte pompą ciepła powietrze- woda oraz solarami
Powiat Lwówecki jest w posiadaniu dokumentacji projektowej na modernizację kotłowni, węzłów cieplnych , instalacji centralnego ogrzewania 2 budynków internatów i pozostałych budynków Zespołu Szkół Ekonomiczno Technicznych , w której zaprojektowano , dla potrzeb produkcji ciepła 2 kotły olejowe o mocy 405 kW każdy . Dokumentacja nie obejmuje remontowanego budynku internatu nr 3. Wymiany agregatu do przesyłu oleju opałowego ze zbiornika podziemnego do zbiornika pośredniego oraz demontażu kotła parowego z osprzętem i urządzeniami towarzyszącymi, nie obejmuje branż towarzyszących tj,. branży elektrycznej i budowlanej. Powiat Lwówecki dysponuje dokumentacją projektową branży sanitarnej określającą zapotrzebowanie na moc cieplną do ogrzewania i zaopatrzenia w cwu i wentylacji budynku internatu nr 3. biorąc pod uwagę będące w dyspozycji powiatu dokumentacje projektowe należy zaprojektować i wybudować kotłownię produkująca ciepło dla potrzeb wszystkich obiektów administrowanych przez Zespół szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich, tj.
1) Budynek szkoły z wydzieleniem obiegu grzewczego dla sali gimnastycznej
2) kuchnia z zapleczem , stołówka , świetlica , część administracyjna
3) 3 budynki internatów, z zabezpieczeniem ciepła dla nagrzewnicy wodnej wentylacji mechanicznej o mocy 60 kW.
4) Budynek warsztatów ( nieocieplony)
5) budynek siłowni ( nieocieplony)
Dokumentacja i roboty mają obejmować wszystkie branże : sanitarną , elektryczną, roboty izolacyjne i budowlane, automatykę pracy kotłowni. Należy przewidzieć wszystkie próby , uzgodnienia w tym dopuszczenie urządzeń ciśnieniowych przez Dozór Techniczny. Zaprojektowana kotłownia winna spełniać wszystkie obowiązujące przepisy w szczególności przepisy p.poż. Należy przewidzieć wymianę wszystkich urządzeń w kotłowni w szczególności pompy na wydzielonych obiegach na rozdzielaczach, wykonać wymianę kominów spalinowych, wykonać instalację odgromową na kominie.
W ramach realizacji zadania należy zaprojektować i wykonać również wymianę odcinka zewnętrznej i wewnętrznej instalacji wodociągowej o średnicy 65 mm na rurociąg o średnicy 125 mm na odcinku od hydrantu zewnętrznego do miejsca lokalizacji starego wodomierza w pomieszczeniu technicznym, długość na zewnątrz ok. 10 mb i wewnątrz ok. 10 mb z montażem zaworu antyskażeniowego.
II.5) Główny kod CPV: 45.33.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: roboty budowlane remontowe instalacji wodociągowych, centralnego ogrzewania, kanalizacji sanitarnej w obiektach Powiatu Lwóweckiego realizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.06.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
o którym mowa w pkt. 8.4 Części I SIWZ.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż: 300 000,00 zł
2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 300 000,00 zł.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert: wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych o podobnej złożoności jak przedmiot zamówienia tj.: budowie/ przebudowie/rozbudowie kotłowni pracującej w systemie zamkniętym, zasilanej paliwem gazowym lub olejem opałowym o łącznej mocy kotła /łów nie mniejszej niż 500 kW i wartości robót nie mniejszej niż 300 000,00
2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
2.1. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje zespołem projektowym w skład, którego wchodzą projektanci posiadający uprawnienia budowlane do projektowania i będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, w specjalności:
• sieci i instalacje sanitarne
• sieci i instalacje elektryczne
posiadający doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowej, odpowiednio do branży, w wykonaniu min. 1 dokumentacji projektowej będącej opisem przedmiotu zamówienia, tj sporządzonej zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie określenia szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. z 2013 poz. 1129 z zm.), na wykonanie budowy, przebudowy , modernizacji kotłowni o mocy min. 500 kW opalanej olejem opałowym lub gazem ( pracującej w systemie zamkniętym )
2.2. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy i jedną osobą pełniąca funkcje kierownika robót elektrycznych , posiadające uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.1278) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest uprawnione do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie:
a) sieci i instalacje sanitarne – kierownik budowy,
b) sieci i instalacje elektryczne- kierownik robót elektrycznych
posiadające doświadczenie przy kierowaniu lub nadzorowaniu jednej roboty budowlanej o podobnej złożoności jak przedmiot zamówienia tj. przebudowie, rozbudowie, kotłowni o mocy nie mniejszej niż 500 kW ( moc kotłów )
Uwaga:
1. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U.2016.290 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65).
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie zawodowe Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00zł (trzysta tysięcy złotych),
2. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych),
3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, posiadanego doświadczenia w realizacji podobnych robót, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią załącznika nr 2 i 2A SIWZ.
9.1.4. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią załącznika nr 3 SIWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
gwarancja: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych niżej :
1.1. na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) Pzp zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej.:
1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
a) w przypadku konieczności zmian dokumentacji projektowej;
b) w przypadku wystąpienia konieczności realizacji robót dodatkowych ujawnionych po wykonaniu niezbędnych robót rozbiórkowych, demontażowych
c) konieczności zmiany decyzji pozwolenie na budowę lub uzyskania innych decyzji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa;
d) zmiany terminu umowy o dofinansowanie przez Instytucję dotującą;
2) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 24.1.1.1. ppkt 1) termin wykonania umowy, może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny
do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usuniecie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy.
3) Jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 24.1.1.1. ppkt 1) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
1.2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) Pzp.
2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
3. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w ust. 24.1.3. Strony ustalają, że zmiana wynagrodzenia brutto obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie i wymagać będzie wprowadzenia aneksu do umowy.
5. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego
i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 24.1.5. podlega unieważnieniu.
7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
b) danych teleadresowych,
c) danych rejestrowych,
8. Ponadto na wniosek wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, wykonawca może:
a) dokonać zmiany podwykonawcy,
b) wskazać innych zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie,
c) zrezygnować z udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia,
d) powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, pomimo niewskazania w ofercie części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
9. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane
do obowiązującego stanu prawnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Alkoholizmowi w Lwówku Śląskim - III postępowanie
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.