eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa środków naprawczych do naprawy i zabezpieczenia istniejących osadników Imhoffa i osadników wtórnych dla zadania Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ul. Robotnicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Ropczyce: Dostawa środków naprawczych do naprawy i zabezpieczenia istniejących osadników Imhoffa i osadników wtórnych dla zadania Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ul. Robotnicza
Numer ogłoszenia: 77128 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach , ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218296, faks 017 2218298.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków naprawczych do naprawy i zabezpieczenia istniejących osadników Imhoffa i osadników wtórnych dla zadania Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ul. Robotnicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków naprawczych do naprawy i zabezpieczenia istniejących osadników Imhoffa i osadników wtórnych stosowanych w oczyszczalniach ścieków odpornych na działanie wody i ścieków. 1). Jednoskładnikowa mineralna zaprawa modyfikowana polimerem do ochrony antykorozyjnej i warstwy sczepnej w systemie naprawy betonu i żelbetu w obiektach oczyszczalni ścieków - w ilości około 120 kg. 2). Jednoskładnikowa zaprawa mineralna modyfikowana polimerem do uzupełnienia ubytków w betonie i żelbecie w obiektach oczyszczalni ścieków - w ilości około 1600 kg. 3). Jednoskładnikowa mineralna szpachlówka drobnoziarnista modyfikowana polimerem do wygładzania powierzchni betonu i żelbetu w obiektach oczyszczalni ścieków - w ilości około 5000 kg. 4). Środek na powłokę ochronną na beton i stal oparty na żywicy epoksydowej ( na wewnętrzne powłoki w obiektach przeznaczonych na ścieki) - w ilości około 700 kg 5). Dwuskładnikowa żywica epoksydowa służąca do gruntowania podłoży oraz wykonywania szpachlówek i jastrychów w obiektach oczyszczalni ścieków - w ilości około 60 kg. 6). Epoksydowa żywica do wykonania powłok posadzkowych + piasek kwarcowy na posypkę w obiektach oczyszczalni ścieków - żywica w ilości około 50 kg + piasek w ilości około 200 kg. 7). Zaprawa izolacyjna elastyczna mineralna jako izolacja powierzchni betonowych w obiektach oczyszczalni ścieków - w ilości około 240 kg. 8). Dwuskładnikowa, poliuretanowa powłoka ochronna na bazie żywic na powierzchnie betonowe w obiektach oczyszczalni ścieków - w ilości około 115 kg. 2. Wskazane w ust.1 pkt.1-8 ilości środków naprawczych należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych. W przypadku gdy ilość środków naprawczych w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w ust.1 pkt.1-8 Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów środków bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Dostarczone środki naprawcze muszą spełniać wymagania polskich norm, posiadać wymagane deklaracje zgodności i certyfikaty. 4. Wykonawca przyjmie termin płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie załączniku Nr 1 do SIWZ nazw podwykonawców oraz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza im powierzyć..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00 - Gotowa mieszanka betonu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt.1-3 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy . 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionych warunków przebiegać będzie w formie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ: 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3). Certyfikaty, deklaracje zgodności do każdej pozycji zamawianych środków naprawczych ( jeżeli dotyczy) 4). karty katalogowe (techniczne) 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w ust. 1 pkt.2 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt.1 niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest przez Pełnomocnika. w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Dokument, o którym mowa ust. 1 pkt.2 niniejszego rozdziału, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy. 4. Pozostałe dokumenty: 1). wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 2). formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3). dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4). pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej. 5). parafowany projekt umowy. - załącznik Nr 4 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w niniejszym rozdziale ust.1 pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.itl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., 39-100 Ropczyce,ul. Przemysłowa 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., 39-100 Ropczyce,ul. Przemysłowa 12, Sekretariat pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.