eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pu³tuskDostawa p³ynów infuzyjnych do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-23



Og³oszenie nr 771300-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.

SZPITAL POWIATOWY GAJDA-MED Sp. z o.o.:

Dostawa p³ynów infuzyjnych do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: SZPITAL POWIATOWY GAJDA-MED Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 36150581000000, Ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-102 Pu³tusk, woj. mazowieckie, pañstwo Polska

telefon: 23 691 99 01
faks: 23 691 99 06
e-mail: sekretariat@szpital.pultusk.pl
www: www.gajdamed.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.gajdamed.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.gajdamed.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Forma pisemna pod rygorem niewa¿no¶ci.

Adres: Szpital Powiatowy GAJDA - MED Sp. z o.o., ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-100 Pu³tusk - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa p³ynów infuzyjnych do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.

Numer referencyjny: 08/PN/ZP/2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o. o.
Zamówienie obejmuje 9 czê¶ci jn.:
Zadanie Nr 1 – P³yny infuzyjne w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami
Zadanie Nr 2 – P³yny infuzyjne 2
Zadanie Nr 3 – P³yny infuzyjne 3
Zadanie Nr 4 – ¯ywienie pozajelitowe w workach
Zadanie Nr 5 – Albuminy
Zadanie Nr 6 – P³yny infuzyjne w workach
Zadanie Nr 7 – Suplementacja ¿ywienia pozajelitowego
Zadanie Nr 8 – P³yn jelitowy
Zadanie Nr 9 – P³yny irygacyjne
Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶æ kwot okre¶lonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych.


II.5) G³ówny kod CPV: 33.68.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesi±cach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawcy z³o¿y o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawcy z³o¿y o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawcy z³o¿y o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ.

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1) o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia – za³±cznik nr 2; 2) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 4) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia Oferty- za³±cznik nr 1 do SIWZ, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru druku za³±czonego przez Zamawiaj±cego. 2. Ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i 1b oraz z art. 24 ust. 1 p.z.p., którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ, formularza cenowego, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczaj± zmiany umowy w zakresie: 1) w zakresie: 1. numeru katalogowego produktu, 2. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 3. przedmiotowym (produkt zamienny), 4. liczby opakowañ/sztuk/para/fiol./fl, itp., 5. zamiany ilo¶ci poszczególnych pozycji asortymentowych w ramach zadania przy zachowaniu tej samej ceny, 6. zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa zwi±zanych z przedmiotowym zamówieniem. 2) w sytuacji gdy: 1) wprowadzony zostanie do sprzeda¿y przez wykonawcê produkt zmodyfikowany (udoskonalony), 2) wyst±pi przej¶ciowy brak produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow±, 3) Wykonawca zaoferuje ni¿sz± cenê. Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmian± ceny jednostkowej, warto¶ci umowy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego. W trakcie obowi±zywania umowy strony dopuszczaj± zmiany cen w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2) Zmian stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odno¶nych w³adz.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 04.01.2021, godzina: 15:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: PL

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy GAJDA – MED. Sp. z o.o. ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-102 Pu³tusk, tel. (0-23) 691 99 01, fax. (0-23) 691 99 06, e-mail: sekretariat@gajdamed.pl
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Powiatowym GAJDA mo¿na siê kontaktowaæ poprzez adres e-mail: ddeptu³a@gajdamed.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy p³ynów infuzyjnych do Szpitala Powiatowego GAJDA – MED Sp. z o.o., nr 08/PN/ZP/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843, ze zm.);
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: P³yny infuzyjne w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami - 22 pozycje asortymentowe do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o. z siedzib± w Pu³tusku. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33680000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: P³yny infuzyjne 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami - 2 pozycje asortymentowe do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o. z siedzib± w Pu³tusku. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33680000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: P³yny infuzyjne 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami - 1 pozycja asortymentowa do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o. z siedzib± w Pu³tusku. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33680000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 4
Nazwa: ¯ywienie pozajelitowe w workach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami - 4 pozycje asortymentowe do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o. z siedzib± w Pu³tusku. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33680000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 5
Nazwa: Albuminy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami - 1 pozycja asortymentowa do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o. z siedzib± w Pu³tusku. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33680000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 6
Nazwa: P³yny infuzyjne w workach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami - 15 pozycji asortymentowych do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o. z siedzib± w Pu³tusku. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33680000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 7
Nazwa: Suplementacja ¿ywienia pozajelitowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami - 3 pozycje asortymentowe do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o. z siedzib± w Pu³tusku. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33680000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 8
Nazwa: P³yn jelitowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami - 1 pozycja asortymentowa do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o. z siedzib± w Pu³tusku. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33680000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 9
Nazwa: P³yny irygacyjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych w opakowaniach stoj±cych z dwoma niezale¿nymi portami - 1 pozycja asortymentowa do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o. z siedzib± w Pu³tusku. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33680000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.