Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Ogłoszenie nr 771332-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia w części nr: 9, 28, 29, 32 finansowany jest z projektu: „Włączenie Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu do Uniwersytetu Opolskiego”, realizowany w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa nr MNiSW/2020/364/DIR/KON z dnia 15.10.2020 r., okres realizacji od 01.06.2020 – 31.10.2021.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 077 5 415977
faks: 775 415 930
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl
www: http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1545 - nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji przetargowej
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1545
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej
Adres: Uniwersytet Opolski, Biuro Zamówień Publicznych, 45-052 Opole, ul. Oleska 48, pokój nr 26-27
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: D/52/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części
1.1. Część nr 1, pn.: Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii.
1.2. Część nr 2, pn.: Zakup odbiornika TV z funkcją monitora dla Instytutu Fizyki.
1.3. Część nr 3, pn.: Zakup głośnika aktywnego dla Centrum Informatycznego.
1.4. Część nr 4, pn.: Zakup miksera aktywnego dla Centrum Informatycznego.
1.5. Część nr 5, pn.: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii.
1.6. Część nr 6, pn.: Zakup monitorów i kamery sportowej dla Wydziału Lekarskiego.
1.7. Część nr 7, pn.: Zakup serwerów typu rack dla Instytutu Informatyki.
1.8. Część nr 8, pn.: Zakup zestawów komputerów stacjonarnych dla Centrum Informatycznego.
1.9. Część nr 9, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Wydziału Lekarskiego.
1.10. Część nr 10, pn.: Zakup stacji roboczej z monitorem dla Wydziału Lekarskiego.
1.11. Część nr 11, pn.: Zakup komputera stacjonarnego typu MiniPC dla Wydziału Lekarskiego.
1.12. Część nr 12, pn.: Zakup monitorów dla Centrum Informatycznego.
1.13. Część nr 13, pn.: Zakup komputerów przenośnych (laptopów) dla Instytutu Psychologii.
1.14. Część nr 14, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Instytutu Informatyki.
1.15. Część nr 15, pn.: Zakup komputera stacjonarnego i monitorów dla Inżynierii Środowiska.
i Biotechnologii
1.16. Część nr 16, pn.: Zakup drukarki 3d do samodzielnego montażu wraz z zestawem filamentów dla Instytutu Fizyki.
1.17. Część nr 17, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości.
1.18. Część nr 18, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu
i Jakości.
1.19. Część nr 19, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej.
1.20. Część nr 20, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej.
1.21. Część nr 21, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce
i Administracji.
1.22. Część nr 22, pn.: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Lekarskiego.
1.23. Część nr 23, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego.
1.24. Część nr 24, pn.: Zakup drukarek paragonowych dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego.
1.25. Część nr 25, pn.: Zakup drukarek dla Instytutu Informatyki
1.26. Część nr 26, pn.: Zakup drukarki 3D z filamentami dla Wydziału Lekarskiego.
1.27. Część nr 27, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Wydziału Filologicznego.
1.28. Część nr 28, pn.: Zakup powiększalnika dla osób niedowidzących dla Biblioteki Głównej
1.29. Część nr 29, pn.: Zakup komputera stacjonarnego All-in-One z ekranem dotykowym dla Biblioteki Głównej.
1.30. Część nr 30, pn.: Zakup drukarki paragonowej dla Biblioteki Głównej.
1.31. Część nr 31, pn.: Zakup laptopa hybrydowego dla Instytutu Nauk Pedagogicznych.
1.32. Część nr 32, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu.
1.33. Część nr 33, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Lekarskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ,
2.2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ,
2.3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ,
2.4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ,
2.5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ,
2.6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ,
2.7. w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ,
2.8. w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ,
2.9. w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ,
2.10. w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ,
2.11. w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ,
2.12. w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ,
2.13. w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ,
2.14. w odniesieniu do części nr 14 stanowi załącznik nr 1N do SIWZ,
2.15. w odniesieniu do części nr 15 stanowi załącznik nr 1O do SIWZ,
2.16. w odniesieniu do części nr 16 stanowi załącznik nr 1P do SIWZ,
2.17. w odniesieniu do części nr 17 stanowi załącznik nr 1R do SIWZ,
2.18. w odniesieniu do części nr 18 stanowi załącznik nr 1S do SIWZ,
2.19. w odniesieniu do części nr 19 stanowi załącznik nr 1T do SIWZ,
2.20. w odniesieniu do części nr 20 stanowi załącznik nr 1U do SIWZ,
2.21. w odniesieniu do części nr 21 stanowi załącznik nr 1W do SIWZ,
2.22. w odniesieniu do części nr 22 stanowi załącznik nr 1Y do SIWZ,
2.23. w odniesieniu do części nr 23 stanowi załącznik nr 1Z do SIWZ,
2.24. w odniesieniu do części nr 24 stanowi załącznik nr 1AA do SIWZ,
2.25. w odniesieniu do części nr 25 stanowi załącznik nr 1AB do SIWZ,
2.26. w odniesieniu do części nr 26 stanowi załącznik nr 1AC do SIWZ,
2.27. w odniesieniu do części nr 27 stanowi załącznik nr 1AD do SIWZ,
2.28. w odniesieniu do części nr 28 stanowi załącznik nr 1AE do SIWZ,
2.29. w odniesieniu do części nr 29 stanowi załącznik nr 1AF do SIWZ,
2.30. w odniesieniu do części nr 30 stanowi załącznik nr 1AG do SIWZ,
2.31. w odniesieniu do części nr 31 stanowi załącznik nr 1AH do SIWZ,
2.32. w odniesieniu do części nr 32 stanowi załącznik nr 1AI do SIWZ,
2.33. w odniesieniu do części nr 33 stanowi załącznik nr 1AJ do SIWZ
3. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie oraz dodatkowo w części nr 5 montaż przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - odpowiednio do części
4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
5 Gwarancja na przedmiot zamówienia - odpowiednio do części
5.1 Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji.
5.2. W części nr 5 dla lampy w projektorach multimedialnych okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
5.3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 5.1 jest okresem minimalnym jaki może zaproponować Wykonawca. Wykonawca w Formularzu ofertowym,
tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy, z zastrzeżeniem zapisu w pkt. 5.2.
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dostarczenia:
Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A-1AJ do SIWZ (odpowiednio do części).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie
m.in. szczegółowych parametrów technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia,
w kolumnie Zaoferowany sprzęt.
Jeżeli Zamawiający podał w Opisie przedmiotu zamówienia wartości minimalne lub dopuszczalny zakres, Wykonawca zobowiązany jest podać dokładną wartość oferowanych parametrów.
Zamawiający nie dopuszcza wpisania słowa „TAK”
2. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy dostarczenia:
− Opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów/ katalogów/ kart produktu/ specyfikacji technicznych (w języku polskim). Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; potwierdzających wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ wraz z załącznikami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy.
2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności.
3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem.
4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez:
a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i
b) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i
c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy
- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie.
6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy.
7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy.
8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer,
tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ .
1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/52/2020 prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego.
1.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy.
1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
1.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
1.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
1.8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
1.9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup odbiornika TV z funkcją monitora dla Instytutu Fizyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup głośnika aktywnego dla Centrum Informatycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup miksera aktywnego dla Centrum Informatycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup monitorów i kamery sportowej dla Wydziału Lekarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup serwerów typu rack dla Instytutu Informatyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup zestawów komputerów stacjonarnych dla Centrum Informatycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Wydziału Lekarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup stacji roboczej z monitorem dla Wydziału Lekarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup komputera stacjonarnego typu MiniPC dla Wydziału Lekarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup monitorów dla Centrum Informatycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup komputerów przenośnych (laptopów) dla Instytutu Psychologii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Instytutu Informatyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 14 stanowi załącznik nr 1N do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup komputera stacjonarnego i monitorów dla Inżynierii Środowiska i Biotechnologii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 15 stanowi załącznik nr 1O do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup drukarki 3d do samodzielnego montażu wraz z zestawem filamentów dla Instytutu Fizyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 16 stanowi załącznik nr 1P do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 17 stanowi załącznik nr 1R do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 18 stanowi załącznik nr 1S do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 19 stanowi załącznik nr 1T do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 20 stanowi załącznik nr 1U do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce i Administracji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 21 stanowi załącznik nr 1W do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Lekarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 22 stanowi załącznik nr 1Y do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 23 stanowi załącznik nr 1Z do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup drukarek paragonowych dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 24 stanowi załącznik nr 1AA do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup drukarek dla Instytutu Informatyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 25 stanowi załącznik nr 1AB do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup drukarki 3D z filamentami dla Wydziału Lekarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 26 stanowi załącznik nr 1AC do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup drukarki laserowej dla Wydziału Filologicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 27 stanowi załącznik nr 1AD do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup powiększalnika dla osób niedowidzących dla Biblioteki Głównej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 28 stanowi załącznik nr 1AE do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup komputera stacjonarnego All-in-One z ekranem dotykowym dla Biblioteki Głównej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 29 stanowi załącznik nr 1AF do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup drukarki paragonowej dla Biblioteki Głównej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 30 stanowi załącznik nr 1AG do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup laptopa hybrydowego dla Instytutu Nauk Pedagogicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 31 stanowi załącznik nr 1AH do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 32 stanowi załącznik nr 1AI do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Lekarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 33 stanowi załącznik nr 1AJ do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: | 20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.