Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Ogłoszenie nr 771431-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Dostawa testera przenikalności gazów, który umożliwia badania przy użyciu gazów N2, O2, CO2 i innych niekorozyjnych i nietoksycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 234 87 37,
faks: 22 234 87 37
e-mail: zamowienia.wim@pw.edu.pl,
www: www.pw.edu.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 10 SIWZ
Adres: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej, ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, II piętro, pok. 206
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WIM/ZP/17/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa testera przenikalności gazów, który umożliwia badania przy użyciu gazów N2, O2, CO2 i innych niekorozyjnych i nietoksycznych.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ – SOPZ.
3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp pod warunkiem, iż produkt równoważny będzie posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać,
że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
3.6. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkty o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ – SOPZ.
3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ i załącznikach do SIWZ, wskazano jakiekolwiek znaki towarowe lub oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, należy przyjąć,
że wskazane oznaczenia lub znaki towarowe określają parametry techniczne równoważne od opisanych.
3.8. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji:
Zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 4 do SIWZ - SOPZ.
II.5) Główny kod CPV: 38.40.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 56
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia
powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie -
złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w pkt 6 SIWZ
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia
powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie -
złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w pkt 6 SIWZ
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia
powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie -
złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w pkt 6 SIWZ
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa pkt 6.1.2. SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
podpisany SOPZ na załączniku nr 4 do SIWZ; 6.9.3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia
(jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 6.9.4. w przypadku,
gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument lub
pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem
przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i
reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: 6.9.4.1. pełnomocnictwo powinno
jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, 6.9.4.2. w
przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać
wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich
powinien podpisać się pod tym dokumentem, 6.9.4.3. spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo
lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę
– poświadczoną za zgodność z oryginałem. 6.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem
oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający
zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty brutto: | 40,00 |
Parametry techniczne: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana treści niniejszej Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach uregulowań art. 144 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga
formy pisemnego aneksu. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną
proponowanych zmian. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w
zakresie zmiany: 1) przedmiotu Umowy zaoferowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych
parametrach, za cenę podaną w tej ofercie, w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot Umowy jest
niedostępny na rynku i nie narusza to postanowień art. 140 ustawy Pzp. Wymianę przedmiotu Umowy
należy uzgodnić z Użytkownikiem; 2) terminu dostawy w przypadku wystąpienia siły wyższej; 3) zmiany
urzędowej stawki VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na
realizację Umowy; 4) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na
skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy
Wykonawcy; 5) zmiana wysokości ceny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie była
możliwa wcześniej do przewidzenia; 6) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania
przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem
niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia; 7) zmiany sposobu realizacji
zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z
zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części
zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie
podpisanego przez Strony Protokołu konieczności wskazującego przyczyny zmiany oraz
potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.
Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu Umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy
wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25.02.2021, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
5.1.3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub
ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do
wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej
przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub
naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami
ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są
odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub
nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec
Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz
ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres
obowiązywania tego zakazu. 6.7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp,
jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.). W przypadku wskazania przez
Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w
formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę
oświadczenia lub dokumenty. 19.3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zamawiającego - w celu
związanym z powyższym postępowaniem. 19.3.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie
niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuję, że:
19.3.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Plac
Politechniki 1, 00-661 Warszawa; 19.3.1.2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych
nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się
pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl; 19.3.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO czyli zgody poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.
dostawa testera przenikalności gazów, który umożliwia badania przy użyciu gazów N2, O2, CO2 i
innych niekorozyjnych i nietoksycznych, oznaczenie sprawy WIM/ZP/17/2020, prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego, w związku z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach. W stosunku do wyłonionego Wykonawcy dane osobowe będą
przetwarzane w celu realizacji zawartej umowy oraz na podstawie przepisów prawa, art. 6 ust. 1 lit. b i
lit. c RODO; 19.3.1.4. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne; odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 ust. 1 i 5 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp ze stosownymi ograniczeniami
jawności (art. 8 ust.4 pkt. 1 i 2 i art. 96 ust. 3a i 3 b ustawy Pzp); 19.3.1.5. w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane
do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w pkt. 19.3.1.4.; 19.3.1.6. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednak nie dłużej niż do upływu okresu
przedawnienia roszczeń wynikających z niniejszego postępowania i zawartej umowy w wyniku tego
postępowania; 19.3.1.7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 19.3.1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowaniu, stosownie do art. 22
RODO; 19.3.1.9. posiada Pani/Pan: 19.3.1.9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących, 19.3.1.9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych,* 19.3.1.9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, ** 19.3.1.9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO; 19.3.1.10. nie przysługuje Pani/Panu: 19.3.1.10.1. w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 19.3.1.10.2. prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 19.3.1.10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 19.3.1.11. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku,
o którym mowa w art. 15 ust.1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernego wysiłku Zamawiający może
żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania daty lub nazwy postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. 19.3.1.12. Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci będzie musiał,
podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.