Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-23
Og³oszenie nr 771440-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em na 3 zadania
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 74 8500400, 8500442
faks: 748 530 927
e-mail: bernard.koczkodon@powiat.swidnica.pl
www: www.bip.powiat.swidnica.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.powiat.swidnica.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.powiat.swidnica.pl , www.zamowienia.swidnica.hekko.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WI.272.15.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em zadania:
- Zadanie 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Bole¶cin (021907_2.0002),
- Zadanie 2 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Komorów (021907_2.0009),
- Zadanie 3 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Modliszów (021907_2.0017)
II.5) G³ówny kod CPV: 71.35.43.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 10.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca do³±czy op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimaln± sumê ubezpieczenia odpowiadaj±c± co najmniej warto¶ci zadania, na które z³o¿ono ofertê.
W przypadku wykonawców zagranicznych, warto¶ci podawane w walutach obcych przelicza siê na z³ote polskie wed³ug kursu ¶redniego og³aszanego przez NBP dla danej waluty z najbli¿szego dnia roboczego nastêpuj±cego po dacie dokumentu, w którym warto¶æ ta jest wskazana
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
1) wyka¿e siê posiadaniem wiedzy i do¶wiadczenia zawodowego, wyra¿aj±cego siê wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licz±c od dnia wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech prac o warto¶ci min. 100.000,00 z³ obejmuj±cych us³ugê polegaj±c± na modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz za³±czeniem dowodów, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Przez jedno zamówienie Zamawiaj±cy bêdzie rozumia³ zamówienie wykonane na podstawie jednej umowy. (warunek ten dotyczy jednego jak i wszystkich zadañ).
2) wyka¿e, i¿ dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.,
a) minimum dwiema osobami posiadaj±cymi uprawnienia, o których mowa w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z min. 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym,
b) minimum dwiema osobami, posiadaj±cymi min. 3 letnie do¶wiadczenie w realizacji to¿samych prac – obejmuj±cych modernizacjê EGiB, potwierdzone udzia³em w min.2 projektach w tym zakresie. .(warunek a) i b) musi byæ spe³niony dla ka¿dego zadania osobno czyli gdy Wykonawca z³o¿y ofertê na kolejne zadania musi wykazaæ kolejne osoby – osoby te nie mog± siê powtarzaæ przy kolejnych zadaniach).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat us³ug, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech prac o warto¶ci min. 100.000 z³ obejmuj±cych us³ugê polegaj±c± na modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz za³±czeniem dowodów, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czenia dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, wg za³±cznika nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywam terminu sk³adania ofert. dotyczy jednego jak i wszystkich zadañ.
2. wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wg za³±cznika nr 6 do SIWZ tj.;
a) minimum dwiema osobami posiadaj±cymi uprawnienia, o których mowa w art. 43 ust.1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z min. 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym, dla ka¿dego zadania osobno,
b) minimum dwiema osobami, posiadaj±cymi min. 3 letnie do¶wiadczenie w realizacji to¿samych prac – obejmuj±cych modernizacjê EGiB, potwierdzone udzia³em w min.2 projektach w tym zakresie. dla ka¿dego zadania osobno.
3. op³acon± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimaln± sumê ubezpieczenia odpowiadaj±c± co najmniej warto¶ci zadania, na które z³o¿ono ofertê
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Wymaga siê wniesienia wadium w wysoko¶ci:
dla zadania nr 1 – 4.500,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³otych),
dla zadania nr 2 – 3.500,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych),
dla zadania nr 3 – 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.2 Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach:
1) je¿eli wyst±pi³y okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci strony na dzieñ podpisania umowy przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one ze zmian przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia,
2) wyst±pienia dodatkowych prac, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, niezbêdnych do jego prawid³owego wykonania, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia, je¿eli,
a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymaga³oby poniesienia niewspó³miernie wysokich kosztów, lub
b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzale¿nione od wykonania zamówienia dodatkowego
3) Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego lub niezale¿nych od Zamawiaj±cego a zwi±zanych z awari± lub przestojami w dzia³aniu systemu teleinformatycznego Ewid2007,
b) opó¼nieñ w stosunku do terminów kontroli poszczególnych etapów w kolejnych iteracjach przewidzianych w za³±czniku nr 7 do OPZ – Zasady kontroli i harmonogram, le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub Weryfikatora (je¿eli zosta³ ustanowiony),
c) dzia³ania si³y wy¿szej (na przyk³ad klêski ¿ywio³owe, katastrofy i kataklizmy, epidemia), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót,
a) podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w pkt 19.2 2) SIWZ, o ile wykonywanie tych zamówieñ wp³ywa na termin wykonania umowy.
4) We wszystkich przypadkach okre¶lonych w pkt. 19.2, 3) SIWZ, termin realizacji mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac, co musi zostaæ potwierdzone pisemnie przez Geodetê Powiatowego
5) Zmiany w umowie mog± byæ dopuszczone wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê i po akceptacji Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: Zadanie 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Bole¶cin (021907_2.0002)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em zadania:
- Zadanie 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Bole¶cin (021907_2.0002),
1. Opis prac:
W ramach ka¿dego zadania nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 2052), w tym:
a) weryfikacja zgodno¶ci tre¶ci mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporz±dzenie niezbêdnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynno¶ciach zwi±zanych z wy³o¿eniem projektu operatu i rozpatrzeniem zastrze¿eñ.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostê baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objêtych modernizacj± z danymi EGiB, w szczególno¶ci zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiaj±cemu utworzonych przez Wykonawcê zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powsta³ych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umo¿liwiaj±cy automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.
1.2 Ka¿de zadanie realizowane bêdzie w 3 etapach:
1) etap 1 - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Etap 1 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) inicjalne pozyskanie danych z Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w ¦widnicy (PBGiK);
b) wykonanie analizy danych EGiB i analizy materia³ów PZGiK;
c) wykonanie prac terenowych oraz pomiarów geodezyjnych, w tym ustaleñ przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych;
d) opracowanie danych oraz uzupe³nienie roboczej bazy danych o pozyskane dane EGiB;
e) wykonanie dokumentacji prac;
f) przekazanie wyników prac etapu 1 do kontroli;
g) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
h) zasilenie bazy danych EGiB w zakresie danych dot. styków i odbiór etapu 1.
2) etap 2 – wy³o¿enie operatu opisowo-kartograficznego i zasilenie bazy EGiB. Etap 2 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) przygotowanie i udzia³ w wy³o¿eniu projektu operatu ewidencyjnego;
b) rozpatrzenie uwag wniesionych na wy³o¿eniu;
c) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB;
d) przekazanie wyników prac etapu 2 do kontroli;
e) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
f) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 2.
3) etap 3 – harmonizacja danych baz BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB po modernizacji. Etap 3 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) wykonanie dzia³añ harmonizuj±cych baz danych BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB;
b) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy BDOT500 i GESUT;
c) przekazanie wyników prac etapu 3 do kontroli;
d) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego
e) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 3
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71354300-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie 2 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Komorów (021907_2.0009)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em zadania:
- Zadanie 2 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Komorów (021907_2.0009)
1. Opis prac:
W ramach ka¿dego zadania nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 2052), w tym:
a) weryfikacja zgodno¶ci tre¶ci mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporz±dzenie niezbêdnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynno¶ciach zwi±zanych z wy³o¿eniem projektu operatu i rozpatrzeniem zastrze¿eñ.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostê baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objêtych modernizacj± z danymi EGiB, w szczególno¶ci zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiaj±cemu utworzonych przez Wykonawcê zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powsta³ych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umo¿liwiaj±cy automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.
1.2 Ka¿de zadanie realizowane bêdzie w 3 etapach:
1) etap 1 - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Etap 1 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) inicjalne pozyskanie danych z Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w ¦widnicy (PBGiK);
b) wykonanie analizy danych EGiB i analizy materia³ów PZGiK;
c) wykonanie prac terenowych oraz pomiarów geodezyjnych, w tym ustaleñ przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych;
d) opracowanie danych oraz uzupe³nienie roboczej bazy danych o pozyskane dane EGiB;
e) wykonanie dokumentacji prac;
f) przekazanie wyników prac etapu 1 do kontroli;
g) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
h) zasilenie bazy danych EGiB w zakresie danych dot. styków i odbiór etapu 1.
2) etap 2 – wy³o¿enie operatu opisowo-kartograficznego i zasilenie bazy EGiB. Etap 2 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) przygotowanie i udzia³ w wy³o¿eniu projektu operatu ewidencyjnego;
b) rozpatrzenie uwag wniesionych na wy³o¿eniu;
c) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB;
d) przekazanie wyników prac etapu 2 do kontroli;
e) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
f) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 2.
3) etap 3 – harmonizacja danych baz BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB po modernizacji. Etap 3 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) wykonanie dzia³añ harmonizuj±cych baz danych BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB;
b) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy BDOT500 i GESUT;
c) przekazanie wyników prac etapu 3 do kontroli;
d) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego
e) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 3
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71354300-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie 3 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Modliszów (021907_2.0017)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em zadania:
- Zadanie 3 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Modliszów (021907_2.0017).
1. Opis prac:
W ramach ka¿dego zadania nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 2052), w tym:
a) weryfikacja zgodno¶ci tre¶ci mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporz±dzenie niezbêdnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynno¶ciach zwi±zanych z wy³o¿eniem projektu operatu i rozpatrzeniem zastrze¿eñ.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostê baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objêtych modernizacj± z danymi EGiB, w szczególno¶ci zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiaj±cemu utworzonych przez Wykonawcê zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powsta³ych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umo¿liwiaj±cy automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.
1.2 Ka¿de zadanie realizowane bêdzie w 3 etapach:
1) etap 1 - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Etap 1 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) inicjalne pozyskanie danych z Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w ¦widnicy (PBGiK);
b) wykonanie analizy danych EGiB i analizy materia³ów PZGiK;
c) wykonanie prac terenowych oraz pomiarów geodezyjnych, w tym ustaleñ przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych;
d) opracowanie danych oraz uzupe³nienie roboczej bazy danych o pozyskane dane EGiB;
e) wykonanie dokumentacji prac;
f) przekazanie wyników prac etapu 1 do kontroli;
g) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
h) zasilenie bazy danych EGiB w zakresie danych dot. styków i odbiór etapu 1.
2) etap 2 – wy³o¿enie operatu opisowo-kartograficznego i zasilenie bazy EGiB. Etap 2 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) przygotowanie i udzia³ w wy³o¿eniu projektu operatu ewidencyjnego;
b) rozpatrzenie uwag wniesionych na wy³o¿eniu;
c) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB;
d) przekazanie wyników prac etapu 2 do kontroli;
e) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
f) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 2.
3) etap 3 – harmonizacja danych baz BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB po modernizacji. Etap 3 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) wykonanie dzia³añ harmonizuj±cych baz danych BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB;
b) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy BDOT500 i GESUT;
c) przekazanie wyników prac etapu 3 do kontroli;
d) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego
e) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 3
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71354300-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. ¯ywiecka) w Bielsku-Bia³ej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie us³ug geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
wiêcej: Us³ugi badañ katastralnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.