To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-25
Katowice: ROPS-PSO/3321/3/12 - Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 77144 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3346 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/3/12 - Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Aktywizacja klientów pomocy społecznej - możliwości wspólnego działania OPS i PCPR 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu szkolenia pod nazwą Aktywizacja klientów pomocy społecznej - możliwości wspólnego działania OPS i PCPR dla 4 grup szkoleniowych, ilość osób - ok. 20 w każdej grupie. 2. Program szkolenia obejmuje następujące moduły: a) Identyfikacja potrzeb klientów pomocy społecznej - 14 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe). b) Planowanie wsparcia aktywizacyjnego - 14 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe). c) Metody i narzędzia budowania współpracy pomiędzy OPS i PCPR - 14 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe). 3. Łącznie na cykl szkoleniowy składają się 42 godziny dydaktyczne dla każdej z 4 grup. 4. Zajęcia prowadzone będą w następującym trybie: a) I moduł - szkolenie stacjonarne, realizowane w Katowicach (2 grupy), Bielsku Białej (1 grupa), Częstochowie (1 grupa). Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe, poczęstunek w postaci przerwy kawowej oraz obiadu w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz trenerów Wykonawcy. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu oraz ewentualnego noclegu trenerom Wykonawcy. b) II moduł - szkolenie stacjonarne, realizowane w Katowicach (2 grupy), Bielsku Białej (1 grupa), Częstochowie (1 grupa). Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe, poczęstunek w postaci przerwy kawowej oraz obiadu w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz trenerów Wykonawcy. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu oraz ewentualnego noclegu trenerom Wykonawcy. c) III moduł - szkolenie wyjazdowe w jednym z hoteli na terenie województwa śląskiego (Zamawiający zapewnia nocleg oraz wyżywienie uczestnikom i trenerom Wykonawcy). d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trybu zajęć ze szkolenia wyjazdowego na szkolenie stacjonarne. Zakres merytoryczny szkolenia musi obejmować między innymi następujące zagadnienia tematyczne: Identyfikacja potrzeb klientów pomocy społecznej - narzędzia diagnozy potrzeb klientów pomocy społecznej; - metody pracy z różnymi typami klientów pomocy społecznej; - zasady zawierania kontraktu pomocowego; - komunikacja z klientem pomocy społecznej; - diagnoza potrzeb klientów pomocy społecznej w kontekście współpracy pomiędzy OPS i PCPR. Planowanie wsparcia aktywizacyjnego - metody projektowanie wsparcia aktywizacyjnego; - wskaźniki, pomiar i ocena skuteczności podjętych działań aktywizacyjnych; - sposoby motywowania do zmian; - prawne możliwości wsparcia aktywizacji klientów; - planowanie wsparcia aktywizacyjnego w kontekście współpracy pomiędzy OPS i PCPR. Metody i narzędzia budowania współpracy pomiędzy OPS i PCPR - ramy prawne i płaszczyzny współpracy pomiędzy OPS i PCPR; - możliwości i korzyści z wspólnego działania OPS i PCPR w zakresie aktywizacji klientów; - zasady budowania współpracy międzyinstytucjonalnej; - formy partnerstwa oraz etapy jego budowania - skuteczna komunikacja i przepływ informacji pomiędzy OPS i PCPR. Część II - Możliwości ekonomii społecznej w upowszechnianiu aktywnej integracji i walce z wykluczeniem społecznym 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu szkolenia pod nazwą Możliwości ekonomii społecznej w upowszechnianiu aktywnej integracji i walce z wykluczeniem społecznym dla 2 grup szkoleniowych, ilość osób - ok. 20 w każdej grupie. 2. Program szkolenia obejmuje następujące moduły: a) I sesja warsztatowa - 14 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe). b) II sesja warsztatowa - 14 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe). 3. Łącznie na cykl szkoleniowy składa się 28 godzin dydaktycznych dla każdej z 2 grup. 4. Zajęcia prowadzone będą w następującym trybie szkoleń wyjazdowych w jednym z hoteli na terenie województwa śląskiego (Zamawiający zapewnia nocleg oraz wyżywienie uczestnikom i trenerom Wykonawcy). 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trybu zajęć ze szkolenia wyjazdowego na szkolenie stacjonarne. Zakres merytoryczny szkolenia musi obejmować między innymi następujące zagadnienia tematyczne: - formy prawno-instytucjonalne oraz otoczenie podmiotów ekonomii społecznej; - system wsparcia ekonomii społecznej w Polsce; - narzędzia ekonomii społecznej; - budowanie partnerstw lokalnych i regionalnych na rzecz ekonomii społecznej; - rola samorządów lokalnych w rozwoju ekonomii społecznej; - sposoby aktywizowania klientów pomocy społecznej przy wykorzystaniu instrumentów ekonomii społecznej; - reintegracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym; - współpraca międzyinstytucjonalna w sferze ekonomii społecznej; - narzędzia ekonomii społecznej. UWAGA! Dla sprawnej realizacji zamówienia wymaga się aby Wykonawca zapewnił co najmniej 3 trenerów (Część I) oraz 2 trenerów (Część II) i ujął ich w wykazie osób, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca musi złożyć osobny wykaz dla każdej Części zamówienia. W toku realizacji zamówienia Zamawiający nie dopuszcza zmiany osób prowadzących szkolenie z wyjątkiem sytuacji określonej w Rozdziale XVI punkt 6 SIWZ. Wykonawca powinien zapewnić taką liczbę osób aby w razie wypadków losowych był w stanie zrealizować umowę. Zamawiający określa jedynie minimalną liczbę osób, którymi Wykonawca powinien dysponować realizując zamówienie, jednak to na Wykonawcy spoczywa obowiązek zapewnienia takiej liczby osób aby zagwarantować rzetelną i sprawną realizację przez cały okres trwania umowy (choroba, wypadek losowy). 1. Wykonawca odpowiada za: a) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem w ramach wskazanego szkolenia. Osoba (osoby) prowadząca szkolenie winna być ujęta w tabeli stanowiącej załącznik do złożonej oferty (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz posiadać: - minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim o kierunku psychologia lub/i pedagogika lub/i praca socjalna lub/i socjologia lub/i politologia lub/i ekonomia (tylko w przypadku Części II); - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu pracy socjalnej lub/i pracy z klientem pomocy społecznej lub/i ekonomii społecznej - co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z pracy socjalnej lub/i pracy z klientem pomocy społecznej lub/i ekonomii społecznej. b) Prawidłowe przeprowadzenie badania pretestowego i posttestowego, w tym za opracowanie, rozdanie i zebranie wypełnionych i podpisanych przez uczestników szkolenia imieniem i nazwiskiem testów oraz przekazanie do siedziby Zamawiającego elektronicznej wersji testów wraz z kluczem z odpowiedziami. Formularze pretestu i posttestu winny być identyczne i zawierać 5 pytań (cztery pytania zamknięte jednokrotnego wyboru i jedno pytanie otwarte), obejmujące zakres merytoryczny danego modułu szkoleniowego. Pretest winien być przeprowadzony przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach wskazanej ścieżki szkoleniowej, natomiast posttest - przed ich zakończeniem. c) Opracowanie, wydruk i rozdysponowanie wśród uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe winny być przygotowane w formie skryptu i zawierać: - stronę tytułową; - harmonogram szkolenia; - informacje teoretyczne z zakresu prowadzonego szkolenia; - treści pomocnicze do prowadzonych zajęć warsztatowych; - miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 3 strony na 1 dzień ). Na materiałach należy umieścić informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przesłanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego elektronicznej wersji materiałów dydaktycznych najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem rozpoczęcia szkolenia. d) Opracowanie, konsultacje z Zamawiającym, wydruk, przygotowanie duplikatów lub kserokopii dla Zleceniodawcy oraz rozdysponowanie pomiędzy wszystkich uczestników szkolenia certyfikatów uczestnictwa. Na certyfikatach należy umieścić informację, iż szkolenie realizowane było w ramach projektu pt.: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. e) Wydruk, rozdanie i zebranie wśród uczestników szkolenia 2-stronnych ankiet ewaluacyjnych sporządzonych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Aktywizacja klientów pomocy społecznej - możliwości wspólnego działania OPS i PCPR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Cienkosz MAŁOPOLSKIE CENTRUM PROFILAKTYKI, MCP, Włóczykij
- Małopolskie Centrum Profilaktyki Sebastian Cienkosz, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15456,00
Oferta z najniższą ceną: 15120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46368,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Możliwości ekonomii społecznej w upowszechnianiu aktywnej integracji i walce z wykluczeniem społecznym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Socjalna OPOKA, ul. Hutnicza 22, 32-310 Klucze, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14504,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów - II"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.