Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-13
Suwałki: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część nr 1 : Operator pilarek do pozyskiwania tarcicy Część nr 2. Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC.
Numer ogłoszenia: 77146 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kościuszki 71A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5653704, faks 087 5653501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup.suwalki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część nr 1 : Operator pilarek do pozyskiwania tarcicy Część nr 2. Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych : Część nr 1. Operator pilarek do pozyskiwania tarcicy - 150 godz., dla 10 osób bezrobotnych, Część nr 2. Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC - 150 godz., dla 6 osób bezrobotnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli wykaże, że: a) jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( t. j. Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz.415 z późn. zm.), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna zorganizowanie i przeprowadzenie z należytą starannością w okresie 3 ostatnich lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): Część nr 1 - Operator pilarek do pozyskiwania tarcicy co najmniej 1 szkolenia, dla grupy co najmniej 6 osób, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia lub szkolenia Drwal- operator pilarek lub Operator innego urządzenia do obróbki drewna, występującego w tartaku, np.: suszarni do drewna, autoklawu, strugarki itp., wykonanego w sposób należyty. Część nr 2 - Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC co najmniej 1 szkolenia, dla grupy co najmniej 6 osób, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, wykonanego w sposób należyty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę z ofertą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykaże się posiadaniem: Część nr 1. Operator pilarek do pozyskiwania tarcicy a) sali doprowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego, spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 10 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki w ilości dostosowanej do liczby uczestników, b) dostępem do tartaku w celu realizacji części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanego do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonego w niezbędne pilarki wymienione w programie kursu. Wyposażenie musi umożliwiać każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac, określonych programem szkolenia. Weryfikacja spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonej do oferty wstępnej umowy o współpracy. Część nr 2. Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC bazy lokalowej, będącej w dyspozycji wykonawcy tj. pracowni do prowadzenia zajęć szkoleniowych spełniającej wymagania ergonomiczne, bhp i ppoż. wyposażonej w: 1/ co najmniej 2 obrabiarki: 1 tokarka + 1 frezarka sterowane numerycznie z oprzyrządowaniem i zestawem narzędzi, 2/ 6 sztuk zestawów komputerowych z pulpitem operatorskim i oprogramowaniem symulującym pracę sterownika i systemem symulacyjnym oraz 6 miejsc do siedzenia, 3/ rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły pełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę z ofertą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wskaże do wykonania zamówienia: Część nr 1. Operator pilarek do pozyskiwania tarcicy a) co najmniej 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym kierunkowym ( w zakresie wykładanego przedmiotu), przygotowaniem pedagogicznym, który wykaże się w ostatnich 5 latach ( licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych - zgodnych z przedmiotem zamówienia, bądź jako prowadzący szkolenia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia. b) co najmniej 1 instruktora do prowadzenia zajęć: - posiadającego umiejętność operatora pilarek w tartaku (określonych w programie kursu) z co najmniej 2 - letnim stażem pracy na stanowisku operatora pilarek w tartaku ( w ostatnich 5 latach, licząc od daty upływu terminu składania ofert) lub - zatrudnionego w tartaku jako kadra nadzorująca operatorów pilarek, z co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących obsługę pilarek w tartaku ( w ostatnich 5 latach, licząc od daty upływu terminu składania ofert). Część nr 2 - Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC co najmniej 2 wykładowców z wykształceniem wyższym kierunkowym ( w zakresie wykładanego przedmiotu), przygotowaniem pedagogicznym, którzy wykażą się w ostatnich 5 latach ( licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych - zgodnych z przedmiotem zamówienia, bądź jako prowadzący szkolenia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku przedstawienia większej liczby osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, należy wykazać spełnianie przez te osoby powyższych warunków (dotyczy każdej części zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego przez niego oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ program szkolenia zgodny z wymogami SIWZ, 2/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do podpisania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym) 3/ wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, 4) wzór ankiety oceniającej szkolenie, 5) ewentualnie decyzja o akredytacji na prowadzenie szkolenia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, wydana przez Kuratora Oświaty właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
- 3 - Jakość usług szkoleniowych - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach, ul. Kościuszki 71A, tel. (0-87) 5652672, pokój 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach, ul. Kościuszki 71A, 16-400 Suwałki, pokój 15 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych Operator pilarek do pozyskiwania tarcicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla grupy 10 osób bezrobotnych , zarejestrowanych w PUP Suwałki. Liczba godzin na 1 uczestnika - 150 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
- 3. Jakość usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych - Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla grupy 6 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Suwałki Liczba godzin na 1 uczestnika - 150 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
- 3. Jakość usług szkoleniowych - 10
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Suwałkach II
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach w 2025 roku
- Dostawa odzieży ochronnej
- Sukcesywna dostawa produktów suchych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa ryb na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.