Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego [OP-IV.272.32.2011.KD]
Numer ogłoszenia: 77161 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego [OP-IV.272.32.2011.KD].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów oraz urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Certyfikat producenta preinstalowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z preinstalowaną wersją systemu operacyjnego 32-bitową oraz 64-bitową - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. W przypadku komputerów produkowanych w oparciu o różne płyty główne w ramach jednego modelu komputera, wymagane jest załączenie dokumentu potwierdzającego, że aktywny status dla oferowanego modelu komputera został uzyskany na podstawie testów z zastosowaniem konkretnego i oferowanego w ramach niniejszego postępowania modelu płyty głównej - (w przypadku składania oferty na cz. nr 1 postępowania) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2) deklarację zgodności CE dla oferowanych komputerów (w przypadku składania oferty na cz. nr 1 postępowania) - w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD (w przypadku składania oferty na cz. nr 1 postępowania dotyczy: TYP-A, TYP-B, TYP-C), wymagany wpis dotyczący oferowanej stacji dostępowej w internetowym katalogu http://www.epeat.net - w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dopuszcza się wydruk ze strony internetowej); 4) Certyfikat EPEAT na poziomie BRONZE (w przypadku składania oferty na cz. nr 1 postępowania, dotyczy: TYP-D), wymagany wpis dotyczący oferowanej stacji dostępowej w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, lub w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 5) Certyfikat EnergyStar 5.0 (w przypadku składania oferty na cz. nr 1 postępowania dotyczy: TYP-A, TYP-B, TYP-C) - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov, w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej); 6) oświadczenie producenta z raportem badawczym: głośność jednostki centralnej (dotyczy komputera stacjonarnego) mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 27 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w przypadku składania oferty na cz. nr 1 postępowania); 7) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), (w przypadku składania oferty na cz. nr 1 postępowania, dotycz TYP C); 8) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - w formie oryginału
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: a) w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia oraz danych teleadresowych Wykonawcy; b) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; c) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; d) w przypadku udokumentowanej niemożności dostarczenia zaoferowanego przez Wykonawcę modelu sprzętu komputerowego (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wówczas sprzęt o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4
20-074 Lublin
(II piętro, pokój 220 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3)
fax: (081 ) 44 16 535
kamila.donica@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa II Infrastruktura ekonomiczna, Działanie 2.4 Marketing Gospodarczy Schemat B.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa laptopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na części.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu nauki języka polskiego jako obcego na poziomie B1, B2
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby IMW w Lublinie
- Usługa transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim"
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT
- Dostawa urządzeń peryferyjnych w podziale na pakiety
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.