Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Szczecin: Dostawę upominków z odpowiednim znakowaniem przeznaczonych do celów promowania Miasta Szczecin.
Numer ogłoszenia: 77177 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Biuro Promocji i Informacji, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 91 4245838, fax 091 4245875.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę upominków z odpowiednim znakowaniem przeznaczonych do celów promowania Miasta Szczecin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest dostawa upominków z odpowiednim znakowaniem przeznaczonych do celów promowania Miasta Szczecin Zakres zamówienia obejmuje dostawę upominków z odpowiednim znakowaniem z podziałem na trzy części: 1)Materiały masowe 2)Materiały średnie 3)Materiały indywidualne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podstawowe: 1) Oświadczenie wykonawcy, a)o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1,2,3, ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. b)o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. 2. Inne dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdziale III pkt 1siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) kalkulację cenową wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, przy składaniu na część 1, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) kalkulację cenową wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B, przy składaniu na część 2, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 6) kalkulację cenową wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1C, przy składaniu na część 3, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 7) po jednym egzemplarzu każdego z artykułów, na które części zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Rozdział XIV siwz. Zamawiający nie wymaga na tym etapie znakowania upominków. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Linia graficzna i wzór upominku - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin pokój 155.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin pokój 155.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały masowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Torba na zakupy, 2) Zestaw kredek w okrągłej tubie 3) Drewniane puzle w woreczku 4) piłka plażowa duża 5) piłka plażowa mała 6) wiatraczki na patyczkach 7) brelok z kompasem 8) długopis reklamowy 9) szklane kule na słodycze 10) baloniki reklamowe 11) smycze 12) plastikowe zawieszki 13) naklejka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Linia graficzna i wzór upominku - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały średnie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zegar na biurko z układanką puzle 2) Worek żeglarski 3) Kubek termiczny z uchwytem 4) T-shirt 5) Polo męskie 6) Butelka na listy w kartonowym pudełku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Linia graficzna i wzór upominku - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały indywidualne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw apaszka i filiżanka w pudełku 2) Zestaw latarka z kompasem w pudełku kartonowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Linia graficzna i wzór upominku - 40
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Analiza możliwości przebudowy toru wodnego w Porcie Darłowo.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Świadczenie usług cateringowych w pierwszej połowie 2025 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie.
- Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w lokalach ZARR S.A wraz z utrzymaniem terenu posesji (tereny zielone i utwardzone) w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa gadżetów reklamowych z logo UEW
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.