Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Ogłoszenie nr 771928-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 413 723 497,
e-mail: biuro@pgk.konskie.pl,
www: http://www.pgk.konskie.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.pgkkonskie.naszbip.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.pgkkonskie.naszbip.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o., ul. Spacerowa 145, 26-200 Końskie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DAP.ZP.19.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa następujących worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów: 1.1 Worki foliowe HDPE o wym. 700 mm X 1100 mm o pojemności 120 litrów, grubość 35 mikronów (folie kolorowe) niebieskie półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka. Worki muszą być konfekcjonowane w rolkach, pakowane po 10 szt. Nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, wykonany systemem potokowym 2-3 krotny (logo firmy, adres, telefon i informacje o sposobie korzystania). Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: PAPIER, TEKTURA - treść napisów do uzgodnienia na etapie pierwszego zamówienia. Szacunkowa ilość około: 200 000 szt. 1.2 Worki foliowe HDPE o wym. 700 mm X 1100 mm o pojemności 120 litrów, grubość 35 mikronów (folie kolorowe) żółte półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka. Worki muszą być konfekcjonowane w rolkach, pakowane po 10 szt. Nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, wykonany systemem potokowym 2-3 krotny (logo firmy, adres, telefon i informacje o sposobie korzystania). Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: TWORZYWA SZTUCZNE, METALE I OPAKOWANIA WIELOMATERIA-ŁOWE - treść napisów do uzgodnienia na etapie pierwszego zamówienia. Szacunkowa ilość około: 500 000 szt. 1.3 Worki foliowe LDPE o wym. 700 mm x 1100 mm o pojemności 120 litrów grubość 40 mikronów (folie kolorowe) zielone półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka. Worki muszą być konfekcjonowane w rolkach, pakowane po 10 szt. Nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, wykonany systemem potokowym 2-3 krotny (logo firmy, adres, telefon i informacje o sposobie korzystania). Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: SZKŁO I OPAKOWANIA SZKLANE - treść napisów do uzgodnienia na etapie pierwszego zamówienia. Szacunkowa ilość około: 200 000 szt. 1.4 Worki foliowe LDPE o wym. 700 mm X 1100 mm o pojemności 120 litrów, grubość 40 mikronów (folie kolorowe) brązowe, worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiające zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz taśmą do zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet), worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200 - 500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1 stronny, potrójny (raport co np. 35 cm logo firmy i informacja o sposobie korzystania). Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: ODPADY BIODEGRADOWALNE - treść napisów do uzgodnienia na etapie pierwszego zamówienia. Szacunkowa ilość około: 250 000 szt. 1.5 Worki foliowe LDPE o wym. 700 mm X 1100 mm o pojemności 120 litrów, grubość 40 mikronów (folie kolorowe) czarne, worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiające zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz taśmą do zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet), worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np. 35 cm logo firmy i informacja o sposobie korzystania). Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: ODPADY ZMIESZANE - treść napisów do uzgodnienia na etapie pierwszego zamówienia. Szacunkowa ilość około: 250 000 szt. 1.6 Worki foliowe HDPE o wym. 700 mm X 1100 mm o pojemności 120 litrów grubość 35 mikronów (folie kolorowe) czerwone półprzeźroczyste lub białe przezroczyste w zależności od potrzeb umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka. Worki muszą być konfekcjonowane w rolkach, pakowane po 10 szt. Nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, wykonany systemem potokowym 2-3 krotny (logo firmy, adres, telefon i informacje o sposobie korzystania). Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: CHEMIA, BATERIE, LEKI, POPIÓŁ - treść napisów do uzgodnienia na etapie pierwszego zamówienia. Szacunkowa ilość około: 50 000 szt. 2. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych. 3. Zaoferowane ceny za poszczególne worki muszą uwzględniać koszty dostawy, wykonania matryc do nadruku treści na workach. 4. Wykonawca dostarczy worki własnym transportem, na własny koszt oraz własne ryzyko. Podana ilość worków jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie zmiany wielkości Zamówienia – zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych worków w zależności od swoich potrzeb. 5. Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o. ul. Spacerowa 145, 26-200 Końskie. 6. Ilość, sposób i termin realizacji: dostawy sukcesywne w ilościach i czasookresie wg potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego, partiami, do końca trwania umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówioną partię towaru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych od zgłoszenia telefonicznie lub elektronicznie e-mail.
II.5) Główny kod CPV: 19.52.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 2.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy w tym: przepisów VAT; wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli koszty te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
3) wydanie przez organy administracji decyzji i postanowień związanych z przedmiotem dostawy i mających wpływ na realizację umowy przez którąkolwiek ze stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup i dostawa artykułów mleczarskich
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych oraz tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Końskich
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
- Zakup echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Cichy Zakątek" w Końskich
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa kontenerów typu HIKO V-120 do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2024 roku
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.