Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Wrocław: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów
Numer ogłoszenia: 77201 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, faks 071 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.6rbm.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:191253,38 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.23.00 - Chłodnice do pojazdów mechanicznych 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów 34.32.12.00 - Przekładnie 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców 34.31.20.00 - Części silników 34.35.21.00 - Opony do pojazdów ciężarowych 34.35.00.00 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 3830,00 zł.(słownie: trzy tysiące osiemset trzydzieści złotych 00/100) przy czym dla poszczególnych części wadium wynosi: część 1 - 1098,000 zł; część 2 - 584,00 zł; część 3 - 500,00 zł; część 4 - 523,00 zł; część 5 - 575,00 zł; część 6- 270,00 zł; część 7- 280,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1.1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) 6.1.2. oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); 6.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.4. dowód wniesienia wadium; 6.1.5. pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6rbm.sow.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 24 pok. 7 lub za pośrednictwem poczty. Opłata za siwz 12,00 zł. przy odbiorze w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 do 13.00) lub za zaliczeniem pocztowym 18,50 zł. Prośby o przesłanie siwz proszę kierować na fax nr 071/7663701.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.05.2009r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - bud.24 pok. nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części zamienne do STAR 266 wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:54932,13 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.23.00-0, 34.33.00.00-9, 34.32.12.00-5, 34.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części zamienne do TARPAN HONKER wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:29174,10 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6, 34.32.23.00-3, 34.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części zamienne do LUBLIN wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:24956,56 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.20.00-7, 34.32.00.00-6, 34.32.12.00-5, 34.32.23.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części zamienne do UAZ 469 B; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:26168,03 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6, 34.31.20.00-7, 34.31.23.00-0, 34.32.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OGUMIENIE wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:28606,56 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części i akcesoria; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:13416 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.13.30-2, 34.30.00.00-0, 31.53.10.00-7, 34.23.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa części zamiennych i akcesorii do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opony; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:14000,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych opon do pojazdów służbowych na podstawie Planu rotacji ogumienia, złożonych zapotrzebowań oraz PST do pojazdów w rejonie odpowiedzialności 26 WOG w Zegrzu.
- Zakup i dostawa opon letnich do pojazdów służbowych
- Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia dla uczniów Technikum nr 1 w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- dostawa części zamiennych do autobusów.
więcej: Części silników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.