Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Tarnawa: Remont dzwonnicy oraz elewacji zabytkowego Kościoła Parafialnego p.w. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Tarnawie.
Numer ogłoszenia: 77212 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka pw. NNMP w Tarnawie , Tarnawa 83, 32-740 Tarnawa, woj. małopolskie, tel. 0-14 613 55 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawa.diecezja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: parafia rzymsko-katolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dzwonnicy oraz elewacji zabytkowego Kościoła Parafialnego p.w. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Tarnawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: naprawę pęknięć w murach z cegły gotyckiej, naprawę murów zabytkowych, odgrzybianie, wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie tynków zewnętrznych, reperacja okładziny z kamienia stopni schodowych, wykonanie posadzek renowacja drzwi . Zamawiający posiada zgromadzony tynk renowacyjny wymieniony w poz. 14 kosztorysu . Zamawiający informuje ,że roboty wymienione w poz. 5 i 7 kosztorysu wykonywane będą w ramach wolontariatu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnawa.diecezja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Parafialna 32-741 Tarnawa 83.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Parafialna 32-741 Tarnawa 83..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.