Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 772175-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Dostawa wapna o bardzo wysokiej reaktywności
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-61 44 47 186, 44 47 187
faks: wew. 35
e-mail: mzk@mzk-grodzisk.wlkp.pl
www: www.gpk.biz.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.gpk.biz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: operator pocztowy, osobiście, posłaniec
Adres: ul. Kościańska 32, 62 - 065 Grodzisk Wielkopolski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: KP06/12/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wapna bardzo wysokiej reaktywności (BWR).
Ilość zamówionego wapna w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy wyniesie ok. 650 t (+/-20% w ramach prawa opcji, co zostanie uwzględnione w wartości szacunkowej zamówienia). Dostarczanego sukcesywnie średnio co dwa tygodnie w ilościach ok. 25t jednorazowo. Dostawy realizowane będą cysternami samowyładowczymi Dostawcy zapewniającymi pneumatyczne wyładowanie wapna do silosu z przyłączem dostosowanym do Instalacji Zamawiającego (złącze strażackie Ø75mm).
Wszelkie koszty transportu, zabezpieczenia ładunku, ubezpieczenia, rozładunku ponosi Dostawca.
Wyładunki muszą odbywać się zawsze pod nadzorem Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godzinach pracy oczyszczalni tj. od 7:00 do 15:00 po wcześniejszym zleceniu w formie e-maila w terminie maksymalnie trzech dni roboczych od daty złożenia zlecenia.
Dostawy realizowane będą loco Oczyszczalnia ścieków w Grodzisku Wielkopolskim, Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. , ul. Kościańska 32.
Szacowana ilość dostaw w miesiącu od 2 do 3.
Przy każdorazowej dostawie Dostawca dostarczy Zamawiającemu rodzaj i numer partii dostarczanego wapna, które będzie zawierało co najmniej nazwę handlową wapna zadeklarowaną w ofercie oraz odczyt ważenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania kontroli jakościowej oraz ilościowej dostarczonej partii wapna.
UWAGA! W trakcie rozładunku wapna u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest pobrać próbki wapna z rozładowywanego samochodu przed jego załadowaniem do silosa, do specjalnie do tego przeznaczonego pojemnika, który zostanie opisany poprzez numer partii, dzień załadowania i wszelkie inne dane identyfikujące. Zaplombowany i opisany pojemnik będzie przechowywany u Zamawiającego przez okres co najmniej 30 dni, w taki sposób, że w razie żądania zostanie on udostępniony w każdej chwili zarówno Zamawiającemu jak i Wykonawcy. Niniejszy obowiązek może zostać także zastąpiony przez Wykonawcę w ten sposób, że z danej partii produkowanego wapna jego próbka zostanie pobrana bezpośrednio u producenta, przy czym okoliczność ta musi wtedy zostać każdorazowo wykazana przez Wykonawcę przy rozładunku wapna na podstawie dokumentów producentów wapna, a nie dokumentu pochodzacego od dystrybutora. Z dokumentów tych także musi wynikać możliwość udostępnienia tej próbki Zamawiającemu (lub odpowiednio wszelkich dokumentów w przedmiocie specyficznego składu chemicznego danej próbki lub jego parametrów techniczno - użytkowych). W razie gdyby nie zachodziła możliwość udostępnienia próbki przez producenta Zamawiającemu (lub odpowiednio wszelkich dokumentów w przedmiocie specyficznego składu chemicznego danej próbki lub jej parametrów techniczno - użytkowych), lub okres jej przechowywania był krótszy niż 30 dni, Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia procedury opisanej w zdaniu pierwszym.
UWAGA! W razie gdyby dostarczona partia wapna nie spełniała wymogów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia co do jego składu lub właściwości techniczno - użytkowych, Zamawiający ma prawo żądać jej niezwłocznej wymiany na wolną od wad i zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia! Wykonawca oświadcza, że dokona wymiany wapna w terminie nie dłuższym niż 3 dni. W razie gdyby Wykonawca nie wywiązał sie z tego obowiązlu w zakreślonym terminie, Zamawiający ma prawo dokonać tej wymiany we własnym zakresie u innego podmiotu bez upoważnienia sądu, a wszelkie koszty z tym związane i ewentualną różnicę w cenie pokryje Wykonawca, a kwoty te mogą zostać potrącone z wynagrodzenia w Wykonawcy, na co poprzez podpisanie umowy wyraża on zgodę.
2. Parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia:
CaO + MgO - min. 93,0%
MgO – max. 1,0%
SO3 - max. 0,5%
CO2 - max. 4,0%
Reaktywność t60 Reactivity –max 1,5min
Sito 0,090 mm- max 6,9%
Sito 0,2 mm max 1,0%
3. Podane parametry techniczno - użytkowe podane w niniejszej specyfikacji są wymagane. Nieposiadanie lub niespełnienie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
Zamawiający wymaga, aby parametry techniczno - użytkowe zostały wskazane w formularzu oferty jednoznacznie liczbą bezwzględną. Zamawiający nie dopuszcza wskazywania gwarantowanych parametrów wapna za pomocą zakresów liczbowych.
4. Wymagane świadectwa i atesty.
4.1 Oferowane przez wykonawcę wapno bardzo wysokiej reaktywności (CL90) ma posiadać certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności i identyfikującą producenta i typ wyrobu) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej. Dokumenty załączone języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski.
5. Gwarancja
5.1. Wymagany okres gwarancyjny dla wapna BWR 30 dni.
II.5) Główny kod CPV: 44.92.12.10
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał należycie co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
Za odpowiedni rodzaj dostawy Zamawiający uznaje dostawy wapna o bardzo wysokiej reaktywności w ilości co najmniej 500 Mg łącznie na rzecz 1 kontrahenta wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
Zamawiający będzie oceniał wykonanie:
- minimum 1 dostawy odpowiadającej wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia
- brak minimum 1 dostawy odpowiadającej wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Pełnomocnictwa w oryginale - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
3. Odpisu właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
4. Wykaz dostaw (zał.nr 5 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Tak
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: brak danych
Informacje, które zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: brak danych
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 50,00 |
Parametry jakościowe wapna bwr: | 50,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na.
1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
a) klęski żywiołowe,
b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację umowy.
1.2. Zmiany stanu prawnego.
1.3. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymanie realizacji części lub całości przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
b) przedłużeniem procedury przetargowej.
1.4. Zmiany będące następstwem działania osób trzecich.
1.5. Zmiany będące następstwem działania organów administracji,
1.6. Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Zmiany Wynagrodzenia.
2.1. Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę,
b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę.
3. Pozostałe Zmiany.
3.1. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w tym spowodowane przez takie okoliczności jak np. epidemia
3.2. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.).
3.3. Wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres.
4. Wskazanie zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawców (rozszerzenie/zawężenie zakresu dostaw powierzonych podwykonawcom).
5. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.